Obserwatorzy

środa, 22 maja 2019

Sal - zegar z pajęczyną - finisz

Witam Was

Dziś zapraszam na finał SAL - u z zegarem


W końcu udało mi się oprawić mój zegar z pajęczyną. Jeszcze moment a byłby wstyd, że organizatorka zabawy nie wyrobiła się w terminie :-). Ale udało się, choć przyznam że w końcówce kompletnie straciłam zapał do tego haftu. 
Oprawiony w czarną ramkę, prezentuje się tak 




Żabka czeka na Wasze gotowe zegary do końca maja TUTAJ

A jak już zabrałam się za oprawianie, to oprawiłam również inne moje zakończone hafty:




Ten zegar przeznaczyłam na aukcję charytatywną dla Lilianny Walczak, jak ktoś chętny zapraszam do licytacji TUTAJ



I jeszcze jeden obrazek doczekał się oprawy a mianowicie obraz Magia róż. Wzór jest autorstwa Moniki Blezień i jest jednym z pięciu z serii, można go kupić TUTAJ




Do zdjęć musiałam wyjąc szybkę, bo nie było szans na jakieś normalne zdjęcie . 

I na dziś tyle. 
Przepraszam, że mnie nie ma u Was ostatnio, ale ze względów rodzinnych nie mam teraz kompletnie głowy na życie blogowe. 

Pozdrawiam serdecznie 


30 komentarzy:

  1. wspaniałe oprawy bukiecik ostatni cudny :)
    zegary tez pracowite i pięknie się prezentują:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zegary i różany obraz. Teraz żałuję że nie przystąpiłam do SAL-u ale obawiałam się nie skończę w terminie i będzie następny ufok.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne hafty Aniu.:) Życzę żeby wszystko poukładało się po Twojej myśli. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szara oprawa bardzo mi się spodobała.:)Oby się wszystko pomyślnie rozwiązało.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, hafty w ramach prezentują się bardzo ładnie. Najbardziej podobają mi się te z różami. Ostatni jest delikatny i dekoracyjny. Ja oprawiłabym zegar w nieco jaśniejsze ramy, nie czarne. No chyba, że takie komponują z wnętrzem i innymi sprzętami. Pozdrawiam ciepło i życzę, by wszystkie sprawy rodzinne rozwiązywały się pozytywnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie się prezentują te Twoje obrazy, a tym pierwszym jestem zachwycona, wygląda wspaniale! Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też skończyłam, na razie wyszywać, jeszcze oprawianie mnie czeka;-) Cudne krzyżyki Aniu, szczególnie te różane mnie urzekły delikatnością. Tulam mocno ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zegary i obrazek. Już same hafciki wyglądają cudnie. a oprawa jeszcze dodaje im uroku :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne zegary,a różyczki mega !!! Oprawione wyglądają wspaniale :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie prace po oprawieniu w ramkę wyglądają pięknie. Jak panicznie boję się pająków, tak ten zegar z pajęczyną bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu, ale masz teraz kochana piękne zegary!!! Bardzo fajny pomysł z czarną ramką :) Te róże są śliczne, zaraz zerknę na wzorek :). Aniu wszystkiego dobrego! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietnie Aniu oprawilas swoje hafty, zegary w czarnych ramkach sa swietnie podkreślone a przy kwiatach szara rameczka subtelnie sie wtapia w całość. Mnie sie bardzo podoba :):):) sił Aniu do zmagań rodzinnych zycze i ciepło pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne rzeczy pokazujesz, Aniu :) Każde kolejne zdjęcie to było moje większe "WOW" ;);) gratulacje z okazji zakończenia SALu z zegarem :D piękny finał :) wszystkie te wzory są po prostu cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu, świetnie są dobrane ramki do poszczególnych haftów.
    Ściskam i życzę, żeby w życiu rodzinnym wszystko poukładało się dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny zegar z pajeczynką,piękny sal.
    Róże powalają.

    OdpowiedzUsuń
  16. Podziwiam Twoje haftowanie Aniu!!! Zegary piękne a Magia róż zapiera dech w piersiach!
    Pozdrawiam przez strugi deszczu:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu podziwiam- wszystkie razem i każdy z osobna. Każdy haft wymagał dużo pracy i wiem, ze w każdy włożyłaś swoje serducho:) Ogromne buziaki przesyłamy za Twoje serducho Aniu i dziękujemy obie:)
    ps. małe info na Fb Lili?? plis:)

    OdpowiedzUsuń
  18. No, no Aniu. Pięknie finiszujesz. Podziwiam wszystkie nasze pajęczynowe zegary i mimo, że według tego samego wzoru robione, to jednak każdy indywidualne cechy posiada. Pięknie. Róze w wiaderku śliczne. Trzymaj się.

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniu wspaniała zegarowa galeria ,a kwiatowy obrazek jest piękny :}
    Zegary z pajęczyną są tak cudnie delikatne , że chyba sama sobie taki sprawię .
    Pozdrawiam serdecznie :}
    Ania .

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie wyszedł ten zegar z pajęczyną. Wszystkie hafty zyskują poprzez oprawę. Ten haft z różami na samym dole, fajnie wygląda w jasnej ramce :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu, obrazy w oprawie prezentują się fantastycznie :)
    Twój salowy zegar w czarnej ramce, aż zachęca. Różanego zegara nie pamiętam, ale też jest piękny. No i Magia róż. Wyszyłam jeden i nie miałam koncepcji na oprawę, a tu proszę jaka magia z tą postarzaną ramką. Cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniu swietne prace, zegary fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zegar z pajęczyną pięknie wygląda w czarnej oprawie. Magia róż - prześliczna... :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Aniu,efekt końcowy tych wszystkich prac jest powalający !!!
    Wykończone,oprawione - naprawdę robią wrażenie :)
    Zegar z pajęczyną super,mimo trudności i Twojej niechęci wygląda jakby wyszedł spod maszyny,taki idealny :) No,niestety mam złe wieści,u mnie także brak czasu,rodzinne sprawy i troszkę zdrowie nie pozwoliły mi na dokończenie tej pracy. Od ostatniej prezentacji,nie tknęłam palcem,a w związku z tym,że sporo mi jeszcze zostało do ukończenia,a grafik u mnie nadal napięty więc już wiem,że nie podołam :( Bardzo nad tym ubolewam,gdyż nie taki scenariusz zakładałam zapisując się na ten SAL :(
    Przepraszam,ale nie wydołam czysto fizycznie ...
    Skończę go na pewno,ale kiedy nie wiem...
    Pozdrawiam Cię Aniu bardzo serdecznie ,buziaki :)*

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak to mówią - lepiej późno niż wcale. Na takie piękne prace można poczekać - powodzenia na aukcji :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne hafty, Aniu! Zachwycają!!!
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Aniu cudnie. Skończony i to jest najważniejsze. Zegar z różami jest bajeczny. Ty to potrafisz te krzyżyki tak misternie stawiać, że tylko takie małe arcydzieła powstają. Pięknie wyglądają razem. Pozdrawiam Cie Aniu cieplutko i uściski posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Te zegary są zjawiskowe, podziwiam ogromnie! Pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkie trzy obrazy są prześliczne i bardzo efektowne. Najbardziej oryginalny wydaje mi się jednak ten z pajęczynką - wyszło wspaniale.
    Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...