Obserwatorzy

poniedziałek, 28 czerwca 2021

Sal jesienny i prywatna wymianka

 Witam Was 

Znowu jestem. Chyba Was zasypię tymi postami pod koniec miesiąca. Tak to jest jak cały pierwszy tydzień mi uleciał. Jako pierwszy dziś Sal jesienny u Sylwii



Tak sobie myślę, że to chyba już moja ostatnia odsłona tej zabawy. Skoro sama Organizatorka ją olała przez dwa miesiące, to chyba już do  niej nie wróci. Ale kolejny hafcik powstał, tak więc trzeba było się nim pochwalić. Wszystkie hafciki z tego Salu wyglądają tak.




Wykonałam siedem hafcików, a tym razem rzuciłam się na pierwszy z nich czyli muchomorki. Po wyszyciu wyglądają tak 


A wszystkie hafty wykonane w tej zabawie prezentują się tak 



Jako druga dziś moja prywatna wymianka z Magdą . Umiem w zasadzie dużo, ale w jednym jestem kompletna noga, mianowicie w kolorowaniu stempelków. Umówiłam się wobec tego z Magdą, że podeśle mi kilka kolorowanych obrazków, a ja w zamian za to machnę jej szydełkiem kilka gwiazdek i muchomorki. 
A to co dostałam od Magdy :




Same cuda, teraz to się muszę bardzo skupić żeby to ładnie wyciąć. A ja przygotowałam dla Magdy śnieżynki 


i kilka szydełkowych muchomorków wg TEGO filmiku





 Muszę przyznać, że to była bardzo udana wymianka. Madziu serdecznie Ci za nią dziękuję. 

I na dziś wszystko, pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję za wszystkie komentarze. To one mnie nakręcają do działania. 



22 komentarze:

  1. Super wymianka, rzeczywiście dziewczyny cudnie kolorują, a wcale to nie jest takie proste jak sie wydaje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie się obdarowałyście :) super muchomorki! - i te haftowane, i te na choinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała wymianka, elementy z salu są cudowne, szkoda że organizatorka nie kontynuuje zabawy.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, piękne jesienne hafciki i super wymianka. Madzia koloruje świetnie.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wymianka, fajnie jest w tym naszym świecie: coś dajesz, coś dostajesz, czasem jakaś niespodzianka się zdarzy. Cudownie

    OdpowiedzUsuń
  6. Gwiazdki i muchomorki jak żywe:) Obrazki Magdy są urocze: Wymianka rzeczywiście bardzo udana:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda Aniu, że rezygnujesz z salu, bo piękne te hafty Ci wychodzą.
    Wymiana rewelacyjna, ale cóż się dziwić skoro dwie utalentowane osoby się dobrały.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  8. Super hafciki, świetna wymianka. Bardzo fajnie pokolorowane odbitki stempelków :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne hafty Aniu, a najbardziej podobają mi się muchomorki i liść. Pięknie się wymieniłyście dziewczyny, wszystko zachwyca. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne te muchomorki, uroczy hafcik. Wymianka rzeczywiście wspaniała.
    Serdeczności Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna wymianka. Obie jesteście bardzo zdolne. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu piękne rzeczy wysupłałaś, ale za takie cuda warto było- kolorowanki też nie są dla mnie;) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. widzę, że wymianka bardzo udana:):))

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne te jesienne hafciki, a wymianka nad wyraz udana :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. W kwestii stempelków ani do kolorowania, ani tym bardziej do ich wycinania zdolności nie mam, także trzymam kciuki. Dokończysz te jesienne hafty? Są śliczne, szkoda by było je porzucić. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Urocze są te jesienne hafciki. A wymianka świetna. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu co moge napisac ... zal ze nawet organizatorzy jak sie biora za jakaś zabawę jej nie kończą a nawet gdy maja do tego powody nie unformuja o tym innych ....przykre bardzo !
    Ale Wymianka rewelka. Madzia pieknie koloruje :) a Ty Aniu pieknie machasz szydełkiem. Marzą mi sie takie muchomorki, nawet korki po szampanie zbieram. Zdradź mi proszę gdzie czerwony kordonek mogę kupić :) pozdrowionka przesyłam !!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale śliczne te wyszyte muchomorki! Patrząc na elementy wymianki jestem pewna, że obie jesteście ogromnie z niej zadowolone.:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna wymianka, chyba obie się ucieszyłyście :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu zakochałam się w Twoim poście, bo jest mocno muchomorowy :))). Ślicznie wyhaftowane muchomorki, a wymianka bardzo udana. Pięknie się obdarowałyście :).
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudne muchomorki i udana wymianka !

    OdpowiedzUsuń
  22. Strasznie Ci dziękuje za Twoje cudeńka :)I mam nadzieje ,że obrazki się przydadzą:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...