Obserwatorzy

czwartek, 10 czerwca 2021

Splocikowe czerwcowe zabawy

 Witam Was

Co ja się będę rozdrabniać, zwłaszcza że 1/3 czerwca już za nami. 

Tym co udział biorą w zabawach u Splocika przypominać nie muszę, ale żeby tradycji stało się zadość to benerki z linkami muszą być !

Jak pierwsza zabawa w "Rękodzieło i przysłowia"


No cóż w czerwcu łatwo nie było, bo Spolcik dała takie dwa przysłowia :


1. Żeby mieć kołaczy, trzeba użyć pracy. 
2. Życie człowieka jest jak sen wiosenny, a bogactwa i zaszczyty - jak przemijające chmurki. 

Ja tym razem poszłam na łatwiznę i pokazuję jedną z zaległych prac. Zinterpretowałam przysłowie pierwsze. Niewątpliwie bez pracy nie ma kołaczy. U mnie tym kołaczem jest chusta. Powstawała ona u mnie bardzo długo i kosztowała mnie mnóstwo pracy. Jest to popularna sislove w wersji skróconej. Niestety linka Wam nie podam bo tak długo powstawała, że nie wiem skąd miałam wzór. 
Tak wyglądała 25 marca 2020 roku



Potem bardzo długo sobie leżała i czekała na moją wenę. Aż się w końcu doczekała, zabrałam się ostro do pracy aby osiągnąć w końcu taki efekt


Zużyłam całe mnóstwo włóczki i szydełko 3,5 mm


I jeszcze kilka ujęć już gotowej chusty


  
Poniżej kolory nieco przekłamane, ale chciałam pokazać wzorek z bliska 


Mam cichą nadzieję, że Splocik przyjmie taką moją interpretację przysłowia, bo ta chusta kosztowała mnie sporo pracy. Wiem, że dla niektórych to mały pikuś, ale ja zdecydowanie jestem zwolenniczką mniejszych wzorów :-)

No i druga zabawą prowadzona przez Splocika to "Kalendarz adwentowy"  a tak właściwie jego szósta odsłona 


Tym razem tematy na czerwiec to 
Dzwoneczek i numer 12
Laseczka Mikołaja i numer 22 

Jak wiecie mój kalendarz będzie haftowany, a pudełeczka do niego kupiłam gotowe. 
Hafciki prezentują się tak:



A pudełeczka z nimi, oczywiście już pełne wyglądają tak :


I nie byłabym sobą gdybym nie pokazała, mojego kalendarza wg. stanu na połowę roku :-)


 Mam nadzieję, że Splocik usatysfakcjonowana :-)

Pozdrawiam Was serdecznie i znowu znikam, tym razem w góry ( Międzybrodzie Bialskie) ale tylko na weekend. 






29 komentarzy:

  1. O matulu, ale piękna chusta!!! Aniu kochana warto było ją tak długo robić! Jest przepiękna!!! Aż mi się zachciało dziergać sislove :). Zaraz idę na górę jeszcze raz zdjęcia zobaczyć :)).
    I wspaniałe kolejne hafty do kalendarza adwentowego - super już tyle pudełeczek wygląda :).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Warto było się "pomęczyć", aby uzyskać tak wspaniały efekt - chusta jest rewelacyjna:))
    Bardzo, bardzo mi się podoba (już znalazłam wzorek); proszę podpowiedz z jakiej włóczki to cudo wydziergałaś?
    Hafcików coraz więcej, to i pudełeczek na adwentowe niespodzianki przybywa; to będzie bardzo ciekawy kalendarz:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu już wszystko wiem, wystarczyło uważniej przeczytać Twój post, a właściwie lepiej przyjrzeć się zdjęciom:))

      Usuń
  3. Fantastyczna chusta.Warto było.Haftowanki perfekcyjne.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Chusta rewelacyjna ! Kalendarz też już wygląda imponująco, a w całości, to ho ho :)
    Życzę udanego wypoczynku i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ piękna chusta !!! wielkie brawa dla Ciebie Aniu :)
    Twoja kosteczkowa choinka rośnie coraz większa, już robi wrażenie :)
    Życzę Ci miłego wypoczynku, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. wytrwała jesteś w tym kalendarzu, brawo. Co do chusty, to piękne kolory, fajne przejścia, ogólnie lubię takie ażurowe wzory- wyszła pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Takiej to dobrze - jak nie morze, to góry - miłego pobytu :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczna chusta i śliczny wzór. :)
    Brawo za wytrwałość!
    Przysłowie zinterpretowane w punkt - była praca i jest kołacz/chusta. :)
    Hafciki są ładniutkie i pięknie rośnie Twój kalendarz. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Warto było się pomęczyć Aniu bo chusta jest świetna i oryginalna. Kalendarz prezentuje się coraz piękniej. Życzę Ci udanego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu, chusta robi ogromne wrażenie. A kalendarz coraz piękniej się rozrasta.
    Udanego weekendu (a w przyszłym tygodniu wypatruj przesyłki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Udanego weekendu, piękna chusta,

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna chusta i fajne kolorki :) pracy przy takiej chuście rzeczywiście jest sporo- robiłam jedną i na razie nie zabieram się za kolejną, chociaż włóczki czekają :) odpoczywaj Aneczko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chusta przepiękna, nie mogę oczu oderwać.

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu świetne prace przygotowałaś i fajnie, ze udało Ci sie dokończyć ufoka, bo szkoda by było, chusta wyszła bardzo efektowna:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Zachwycająca chusta,pewnie skomplikowany wzór .Napracowałaś się ale jest co podziwiać.
    Miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  16. Super Aniu, że skończyłaś chustę, bo pięknie się prezentuje :).

    Na kalendarz miałaś super pomysł więc przy każdym wpisie ciekawi :).

    Mam nadzieję, że weekend masz udany i nie pada :).

    OdpowiedzUsuń
  17. Napracowałas się mróweczko :) sliczne kolorki :) a kalendarz rosnie w oczach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolejne hafciki ładniutkie, kalendarz już wygląda imponująco :)

    OdpowiedzUsuń
  19. O jenysiu jaka piękna ta chusta, hafciki wiadomo też piękne. Pozdrowionka Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak to jest. Jak się chce zrobić coś ładnego, to trzeba się mocno natrudzić. Chusta wyszła pięknie więc trud się opłacił:)
    Kalendarz już teraz wygląda imponująco!

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu! Chusta cudna! Napracowałaś się nad nią! Efekt fantastyczny i wart każdej chwili, którą poświęciłaś na dzierganie :-) Kalendarzem zachwycam się coraz bardziej!
    pozdrawiam Cię serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Chusta ma bardzo, bardzo przyjemne dla oka połączenie kolorów:) wyobrażam sobie, że musiała kosztować wiele godzin pracy!:) miłego wypoczynku!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne prace a chusta cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna chusta :) I coraz więcej ślicznych pudełeczek :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Chusta jest prześliczna!!! A kalendarzem zachwycam się coraz bardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna chusta a hafcików coraz więcej. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  27. Ta chusta jest przepiękna! Podziwiam ją z otwartą buzią , zestawienie kolorów bardzo mi sie podoba, Aniu jesteś niemożliwa! Zawsze czymś zaskoczysz i zadziwisz.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...