Obserwatorzy

wtorek, 14 czerwca 2022

Choinka 2022 i Wielkanoc 2022-2023

 Witam Was

Dziś przedstawiam prace, które od zawsze łączę ze sobą, czyli na dwa najważniejsze Święta .


Wytyczne do czerwcowej choinki znajdziecie TU . I radzę Wam tam zajrzeć bo jest to zabawa, która cieszy się ogromnym powodzeniem, poza tym są tam majowe prace wszystkich uczestniczek.  

Druga to zabawa Wielkanocna u Małgosi gdzie  żabkę do czerwca  znajdziecie TU, a zasady  znajdziecie TU


Na choinkę 2022 przygotowałam kolejną bombkę a właściwie medalion z haftem zimowego kościółka. Na odwrocie medalionu jak zawsze materiał, tym razem w gwiazdki. Całość wykończona chabrową ozdobną taśmą. I oczywiście  zdjęcia. 





Na końcu tradycyjnie wszystkie hafciki jakie powstały u mnie od początku roku. 



Natomiast na drugą zabawę tym razem przygotowałam jajkowego zająca - królika, którego znajdziecie na tym filmie 

https://www.youtube.com/watch?v=IMwzN7yrEbI

Zrobiłam go z jakiś resztek włóczki. Zawsze dzierganie nie sprawiało mi kłopotów, gorzej już ze zszywaniem i wyszywaniem, ale jakoś dałam radę  


A poniżej już wszystkie prace ( póki co dwie ) jakie powstały na tą zabawę. 



No i to już wszystko na dziś pozdrawiam Was serdecznie




26 komentarzy:

  1. Aniu nieustannie podziwiam Twoje bombki i medaliony :) - jakoś nie mam odwagi spróbować sama.
    A zajączek też bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajączek przeuroczy, a kolejny medalion wspaniały:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze podziwiam Twoje talenty Aniu. Tak wiele różnych i ślicznych rzeczy tworzysz. Najbardziej rozczulają mnie te malutkie świąteczne obrazki. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, jeszcze nie ma połowy miesiąca, a Ty już się wywiązałaś z zabaw... Ładne prace. Czy wszystkie wzory na medaliony szukasz na Pinterest?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten zajączek jest przezabawny :) A kolejny medalion równie piękny jak pozostałe.

    OdpowiedzUsuń
  6. Medalion piękny, Aniu, jak zawsze podziwiam Twoje hafty. A zajączek po prostu uroczy.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny kościółek na medalionie .Z zszywaniem części też mam problem, generalnie nie lubię robić stworzonek bo zawsze jakiś krzywy nos wychodzi czy krzywe nogi ale Twoj zajaczek jest ok.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. I hafcik i zając bardzo mi się podobają, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prawdziwy słodziak z tego króliczka:) Kolejna haftowana bombka też wygląda pięknie, wybrałaś uroczy widoczek z kościółkiem. Uściski Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świąteczne widoczki zawsze mnie zachwycają! Uroczy zając! Pozdrawiam🙂

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny medalion z widokiem kościółka. Zajączek piękny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten zajączek skradł moje serce. Pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
  13. Super Ci idzie robótkowanie, podziwiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny haftowany widoczek. Wielkanocne ozdoby też mi się podobają. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  15. Hafcik śliczny i medalion też, ale zając wymiata :) Podziwiam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne są Twoje świąteczne hafciki, a zajączek do schrupania. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczny medalion, a króliczek skradł me serce

    OdpowiedzUsuń
  18. Aniu Twoje medaliony zachwycają mnie już od dawna, teraz to już jesteś mistrzynią:) króliczek jest przesłodki:) Pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Urocze prace Aniu, medalion ślicznie się prezentuje a królik jest extra!
    Pozdrawiam słonecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu prace są śliczne, ale zajączek skradł me serce :). Świetny jest!!! Zaraz zerknę na wzór, bo wydaje się łatwy.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  21. Hafcik cudny i zajączek słodki Aniu :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne są te bombki medaliony - do świąt będziesz miała niezłą kolekcję :) Królik też fajny i nie wygląda na zbyt skomplikowanego - może też się pokuszę o wykonanie :) Pozdrawiam serdecznie i ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Rośnie w siłę Twoja kolekcja medalionów Aniu i na pewno będzie się pięknie prezentować w trakcie świątecznego czasu🥰🌷Ten dzisiejszy medalion podoba mi się podwójnie bo w moich ulubionych kolorach powstał😊 Jeśli chodzi o zajączka to mój podziw jest podwójny, osobiście nie posiadam takich umiejetnosci😉😊
    Pozdrowienia nadmorskie.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  24. Jaki słodki zajączek! Medalion piękny - bardzo lubię takie zimowe widoczki.

    OdpowiedzUsuń
  25. ANIU KRÓLICZEK jest cudowny. Te bombeczki to medaliony z steropianu czy plastik. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...