Obserwatorzy

poniedziałek, 15 sierpnia 2022

Kalendarz adwentowy 2022 i Rękodzieło i przysłowia 3

 Witam Was

Dziś dwie zabawy organizowane przez Splocika.

Na pierwszy rzut idzie kalendarz adwentowy.

Zasady tutaj , wytyczne na sierpień tutaj  I stosowne banerki 





Tym razem do wykonania były trzy motywy:
Aniołek i numer 13
Gwiazda Betlejemska ( kometa) i numer 22
Narty i numer 14 

Powiem Wam, że z tymi nartami miałam niezłego zgryza. Trudno mi było znaleźć wzór nart haftem krzyżykowym

To  zgodnie z tradycją najpierw moje numerki


 Potem same hafciki




A tu już z odpowiednimi numerkami 



 I bym zapomniała jedno zdjęcie na bloga Splocika




A tu już wszystkie hafty do kalendarza, które powstały od początku roku


 Teraz druga zabawa u Splocika czyli "Rękodzieło i przysłowia 3" Wytyczne sierpniowe znajdziecie TU



 Przysłowia też wcale nie były łatwe  :

1. Kto wełny szuka,  wraca ostrzyżony 

2. Ile kto ma  cierpliwości, tyle mądrości


Wybrałam sobie przysłowie 1 a z niego wyraz WEŁNY

Jak wiecie ja to uniwersalna jestem i muszę prawie wszystkiego spróbować. A jeżeli chodzi o wełnę to mam ją prawie na co dzień  bo ostatnio jestem zafascynowana szydełkiem i co prawda w większości dziergam z kordonka ale i wełna by się znalazła.   Tym razem jest to kocyk niemowlęcy zrobiony z resztek wełny kwadratami babuni. Wymiary kocyka to 75cm * 80 cm.

( kiedyś był to tzw. kwadraciak, ale nie wyszedł tak jak bym chciała dlatego co trzeba było sprułam i zrobiłam kocyk )




I wszystkie prace jakie powstały w tej zabawie




I na ten moment to wszystko pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję, że nadal do mnie zaglądacie !!
Jak widzicie post się publikuje automatycznie a mnie niestety nie ma, wypoczywam sobie nad polskim Bałtykiem. 



24 komentarze:

  1. Aniu, świetnie sobie poradziłaś z wytycznymi w obu zabawach.
    Mnie narty też sprawiły trochę kłopotu, bo trudno było znaleźć same narty w odpowiedniej wielkości, ale w końcu się udało, bo kto jeśli nie my...?
    Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu świetne prace. A z nartami poradziłaś sobie super!
    Udanego wypoczynku :).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne prace Aniu ! Hafciki śliczne. A kocyk mnie zauroczył! Totalnie !
    Wypoczywaj Kochana 😎🌞🥰

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe prace Aniu, kocyk wyglada przepięknie :) łap słonko i wypoczywaj :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szybka jesteś, hafty cudowne a kocyk słodki.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz Aniu super czcionkę cyferek. Są takie pulchniutkie hihi :).

    Rzeczywiście wzór nart nie jest za częsty.

    Przysłowia trudne, zwłaszcza, to drugie...

    Kocyk jest super :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocyk cudny, a hafciki na kalendarz ciekawe ( narty jak ta lala) Już widzę radość osoby obdarowanej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obrazki i numerki do kalendarza wyglądają pięknie i coraz bardziej jestem ciekawa jak będzie wyglądał cały kalendarz :) Kocyk wyszedł super ! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze podziwiałam takie szydełkowe kocyki. Bardzo mi się podoba i wzór i kolor. Hafciki też piękne. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyszywanki superowe, ale ten kocyk!
    Super wyszedł i w pięknym kolorze. Miłego wypoczynku w dalszym ciągu Aniu. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  11. Udanego wypoczynku, tez lubuje się w samopublikowaniu fajna sprawa, a kocyk jest prześliczny:).

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu, śliczne hafciki (jak wszystkie dotychczas), moim faworytem jest aniołek. Kocyk przecudny!
    Udanego wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne prace! Pozdrawiam i życzę udanego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale śliczny kocyk :-) Nie dość, że jesteś uniwersalna, to jeszcze żadne wytyczne (narty) nie są dla Ciebie przeszkodą - i tak trzymaj. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super poradziłaś sobie z trudnymi przysłowiami i z nartami. :)
    Wszystkie prace są śliczne. :)
    Wprowadzanie do zabawy małych utrudnień jest potrzebne, bo bez nich nie byłoby zabawy i emocji związanych z poszukiwaniem lub wymyślaniem własnych wzorów. :)
    Twój link i fotki dodałam do odpowiednich moich wpisów.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Korzystaj z wypoczynku na maxa. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystko fajnie Ci wyszło Aniu, te zszywane kocyki zawsze mnie fascynują:) a hafciki urocze , zwłaszcza narty ,bo ja też miałam z nimi problem .... uściski!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu piękne hafty i cudowny kocyk. Wymagał wiele pracy ale na pewno sprawi komuś wiele radości
    Udanego wypoczynku życzę i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny kocyk wyszedł, idealny np. do wózka dziecięcego :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Twój kocyk Aniu pasuje do obu przysłów, bo trzeba cierpliwości, żeby pruć i robić coś od nowa :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale mam zaległości u Ciebie w przeglądaniu postów 🤦ale co ja poradzę, że jest jak jest a Ty jak petarda kręcisz do przodu...patrząc na Twoje kalendarzowe prace zastanawiam się czy będę miała kiedyś na nie czas..

    OdpowiedzUsuń
  21. Kocyk byłby dobry np dla malucha do wózka, moj karol jak byl dzidziusiem mial taki ręcznie wydziergany od mojej koleżanki:) urocze hafciki! Caly kalendarz na pewno będzie uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne hafciki, będzie cudny kalendarz 🤩 Kocyk-podziwiam, masz wiele talentów Aniu 😘

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny kocyk, a kolekcja haftów jaka okazała, już prawie wszystkie.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...