Obserwatorzy

środa, 10 sierpnia 2022

Sierpniowe kartki na moją zabawę

 Witam Was

Dziś znowu porcja kartek na moją zabawę. Jak ktoś jeszcze nie wie o co chodzi to zasady zabawy znajdziecie TU 



Natomiast sierpniowe zasady i żabkę znajdziecie TUTAJ . A banerek na którym są też mapki jakie nas w sierpniu obowiązują  wygląda tak 



Jak widzicie mapki nie były w sierpniu takie proste, zwłaszcza ta lewa. Ale, że ja od początku robię po jednej kartce do każdej mapki to i tym razem jakoś dałam radę. Choć przyznaję bez bicia, że ta lewa mapka mi wybitnie nie szła co zresztą widać po kartce, zresztą obie kartki są bardzo proste.  I lecąc wg mapek, które trochę wzbogaciłam, ale myślę, że organizatorka zaliczy :-)


 Tu jak mniemam tym razem stempelek pokolorowany przez  Madzię

 

I druga kartka



No i kolaż do podsumowania


 Pozdrawiam Wszystkich serdecznie i dziękuję że nadal do mnie zaglądacie. 
Teraz posty będą się publikować automatycznie, bo ja od 6 do 21 sierpnia odpoczywam sobie nad polskim Bałtykiem, nadal w moim ulubionym pensjonacie RELAX w Mielnie - Unieściu. No co ja zrobię, że bardzo lubię tam jeździć. 



23 komentarze:

  1. Co chcesz od kartek, piękne są.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze mieć swoje miejsce na ziemi - i super, że nadal masz możliwości, żeby tam jeździć.:) Udanego wypoczynku! Kartki bardzo udane, śliczny ten stempelek.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartki urocze, podziwiam zdolność dopasowania się do tak skomplikowanych mapek. Udanego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, moim zdaniem właśnie do tej trudnej mapki kwarta wyszła Ci świetnie. Druga też mi się podoba.
    Udanego wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu obie kartki bardzo mi się podobają :)
    Udanego wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartki są śliczne. :)
    Wypoczywaj i wracaj z nową energią. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba ta pierwsza kartka. Jest w niej to coś. Pozdrawiam i życzę udanego wypoczynku

    OdpowiedzUsuń
  8. Też tak bym sobie chciała wyjechać, choćby i do Relaxu, byle by pobyć sama ze sobą. Kartki piękne. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam Twoją wytrwałość. Miłego odpoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu śliczne karteczki i udanego wypoczynku życzę 😀

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu piękne karteczki ! Choć mapki trudne przyznam. Miłego urlopu nad naszym pięknym Bałtykiem.Pozdrawiam miło 🥰

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne karteczki, jak zawsze! Udanego wypoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu wcale nie widać żebyś miała jakikolwiek problem z kartką- obie są śliczne:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniale, że masz okazję i czas na kolejny wyjazd nad Bałtyk:) trzeba korzystać:) bardzo ładne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wypoczywaj i ciesz się morzem :) Śliczne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi się obie kartki podobają :).

    Super, że masz ulubione miejsce. Mam nadzieję, że odpoczniesz :).

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne karteczki powstały :) Życzę udanego wypoczynku i wcale nie zazdraszczam, bo jestem na urlopie - hihihi :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Spokojnego wypoczynku Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Aneczko mam nadzieję, że odpoczęłaś nad morzem :) a karteczki są urocze, szczególnie ta pierwsza :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Już jestem w pracy, więc na razie zmykam. Mam nadzieję, że wspaniale odpoczęłaś. Kartki urocze, zwłaszcza ta z zegarem.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...