Obserwatorzy

sobota, 9 września 2023

Kolejna zakładka. Zabawa hafciarska i z niespodzianką

Witam Was

Dziś ostatnia zabawa u Eli która trwa nieprzerwanie od początku roku a motyw ósmy to liście. 

Dzięki temu, że zabawa  trwa na przełomie miesięcy to zdążyłam mimo moich wojaży. Banerek oczywiście wspólny 


A wytyczne wrześniowe znajdziecie TU Jak pewnie już wiecie w tej zabawie wyszywam zakładki. Motyw który wyszyłam od dawna już za mną chodził. Nie wiem skąd wzorek pochodzi bo to dawno było, ale ja go nieco zmodyfikowałam.
 Zakładka, która z niego powstała prezentuje się tak:



Tu oczywiście widzicie jej przód i tył. 

I trochę z bliska


 No i na książkach , wszak zakładki  się głównie w książkach używa



Oczywiście na koniec wszystkie zakładki jakie u mnie powstały w tej zabawie


Przez przypadek moja zakładka wpasowała się w jeszcze jedną zabawę. Jest to mianowicie zabawa u Madzi. 
 

 A wrześniowe szczegóły, jak ktoś by chciał poczytać, znajdziecie TU
 Co prawda Lenka zadała nam takie przysłowie :
"Zając hasa nie tylko do lasa" ale dopuszcza też, i liście zdjęć powtarzać nie będę, pokażę tylko jakie prace powstały u mnie w tej zabawie:



Na dziś to wszystko, pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję że nadal do mnie zaglądacie. 
Kto to widział taki upał we wrześniu, ledwo dycham, ale rozpisywać się na ten temat nie będę , bo pewnie i u Was tak grzeje słoneczko. 








22 komentarze:

  1. Bardzo ładna zakładka :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, pięknie prezentuje się Twoja zakładka. Ja ją wyszyłam klasycznie, czyli na zielono jako koniczynki. Wzór miałam z Pinterest. Uściski

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakładka bardzo mi się podoba - i sam haft i czarny tył :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakładka perfekcyjna, listki bardzo ciekawe, cudny haft i tyle zabaw ogarnęłaś.Super.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie prezentują się wszystkie zakładki :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna zakładeczka, Aniu, idealna na jesienne wieczory z książką.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Listki są prześliczne. Strasznie lubię Twoje zakładki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiam wszystkie Twoje zakładki Aniu, ta również piękna. Nawet bardziej niż wyszywanie (bo to też potrafię) podziwiam ich oprawę (to już mi nie wychodzi). O upałach nawet mi nie mów, od zawsze byłam chłodnolubna i dla mnie późna wiosna, lato i wczesna jesień są zabójcze, tym bardziej że i noce ciepłe, więc nie ma wytchnienia. Buziaczki Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna zakładka Aniu. Te liście znakomicie pasują do zbliżającej się dużymi krokami jesieni. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna zakładka Aniu, porwałam ją do żabki. Dziękuję, że wiernie bierzesz udział w zabawie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna, taka jesienna zakładka! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zakładka ! Podziwiam i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna ta zakładka, jak dla mnie trochę celtycka. Oj, grzeje, słonko, grzeje, choć dziś już nieco mniej, ale nie narzekam, bo ja ciepłolubna jestem i upały lubię, nawet jak nie ma czym oddychać. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jestem "zakładkowa", dlatego Twoja praca bardzo mi się podoba :) śliczne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu kolejna cudowna zakładka:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  16. Powstała bardzo ładna jesienna zakładka.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna jest i wesoła 😀😃🙂

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna i jest i wesoła 😀😃🙂

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...