Obserwatorzy

środa, 13 września 2023

Kolejna bombka i jajo

 Witam Was

I znowu post wspólny mianowicie na Choinkę 2023 i Wielkanoc 2023 - 2024. Tak się składa, że od zawsze te prace łączę ze sobą. W końcu są to dwa najważniejsze Święta w Polsce. 

Banerek oczywiście wspólny :


A jak ktoś chciałby poczytać i jednocześnie obejrzeć prace z zeszłego miesiąca to znajdzie je TU  ( u Kasi choinka 2023 ) i TU ( u Małgosi Pascha 2023 - 2024)

 A ja  jak i poprzednio prezentuję Wam jako pierwszą kolejną haftowaną bombkę na choinkę 2023 . Na samym początku oczywiście kolaż dla Kasi co by daleko nie szukała :-)


i troszkę szczegółów


i wszystkie prace jakie powstały w tej zabawie 


Przechodzimy do drugiej zabawy , tym razem moja praca na Paschę 2023 i 2024 u Małgosi. Tu, królują jajka  i kartki w różnych postaciach. Cóż tych nigdy nie za dużo. 
Kiedyś brałam udział w zabawie KTM , możecie poczytać o niej TU. Niestety nie udało mi się jej skończyć w terminie ale zostały mi z niej hafty. Jeden wykorzystałam TU a drugi prezentuję Wam dziś. Tak się przedstawia sam  hafcik.
 

A z niego powstało oczywiście patchworkowe jajo, które przedstawiam Wam dziś.  Tradycyjnie na górze ozdobna szpilka a na dole ozdobny guzik:


i moje jajo nieco z bliska 




a na koniec tradycyjnie wszystkie prace jakie powstały w tej zabawie.


 I to już wszystko na dziś, pozdrawiam Was serdecznie 



26 komentarzy:

  1. Super hafty. Widzę, że nawet kontury Ci nie straszne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne prace Aniu- i bombka i jajo zachwyca:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne prace Aniu, jestem pełna podziwu dla Twoich umiejętności. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam te Twoje jaja, masz do nich cierpliwość. Pięknie wychodzą.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne hafciki :) A całe prace wyglądają rewelacyjnie ! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Haft taki piękny wiosenny... :) trzeba mieć dużo cierpliwości żeby takie haficikowe prace tworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne jajo i śliczne bombki :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jajo z narcyzami jest cudne, Aniu! I bombka też mi się bardzo podoba.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne kolorki, oryginalne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie rosną Twoje obie kolekcje prac. Śliczna bombka i jajo:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniale pracę, cudne jajo i fajna bombka:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne prace, ale tym razem jajo bardziej mi się podoba. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne prace, ale tym razem jajo bardziej mi się podoba. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam serdecznie ♡
    Super prace, piękne, zachwycające :) Jestem wielką miłośniczką takich właśnie bombek. Podoba mi się wzór, połączenie kolorów- no perfekcja!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  15. Incredible good work with these little decoration objects. They are wonderful.

    OdpowiedzUsuń
  16. Te Twoje bombki i jajca są zawsze rewelacyjne i perfekcyjnie wykonane, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe prace świąteczne. Jajko z haftem narcyzów cudowne!. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam Cię Aniu. Powstały piękne prace Twojego wykonania. Kartki unikatowe, świetny pomysł miałaś. Jaja, cudne z Twoim hafcikiem to wiele znaczy! Ściskam mocno Ania-Pawanna.

    OdpowiedzUsuń
  19. Twoja patchworkowa choinka będzie śliczna. Półmisek z jajami , albo jaja inaczej zaprezentowane też cudnie będzie się prezentował.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne hafty! I wiesz, zainspirowałaś mnie, by moje bombki też ozdobić materiałami. Tylko wpierw jakieś trzeba kupić 😊 Poza tym tyle pomysłów, a doba taka krótka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Obie prace przepiękne. Zawsze podziwiam wykonanie Twoich bombek i jaj , ja kilka razy próbowałam i wyszły okropne.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie piękne wiosenne jajo! Bombce też niczego nie brakuje, ale to jajo... Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...