Obserwatorzy

poniedziałek, 9 września 2024

Renia Coś prostego - wrzesień kartki

 Witam Was

O tym, że mnie nie ma w domu pisałam w poprzednim poście, a ten opublikował się  sam. Tym razem problemu nie miałam z tematem, a jest nim zabawa u Reni  "Coś Prostego"


Ja ktoś ciekawy szczegółów to zapraszam Was TUTAJ

Renia tym razem zaproponowała aby to było coś z Recyklingu. Nie mam z tym problemu bo wykorzystuję resztki materiałów różnych  jakie mam u siebie, niektóre są nowe a niektóry już używane.  Od dawna już nic nowego nie kupuję.

Tak wiec tym razem powstały więc kartki na Boże Narodzenie. Wykorzystuję do tego celu kartki stare sprzed kilku lat. Mieszkanie niestety ma swoją pojemność i nie da się gromadzić Wszystkiego co od Was dostaję.

Tak się też u mnie dzieje ze starymi kartami. Opcje są dwie : albo one trafią na śmietnik, albo je wykorzystam  ponownie. Wybrałam oczywiście tą druga opcję, a że lubię format DL takie stare kartki wybrałam. Jeżeli ktoś z Was rozpoznaje swoją starą kartkę to proszę aby się na mnie nie obrażał bo dałam im drugie życie. Poniżej Wszystkie stare kartki, które  u mnie powstały.

  




I oczywiście tradycyjnie wszystkie prace jakie powstały u mnie w tej zabawie :
 

Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję, że do mnie zaglądacie. 
Ciekawa jestem ile z Was by tu zaglądało, gdyby nie moje komentarze. Podejrzewam, że gro komentarzy powstaje jako odpowiedź  na moje komentarze. Dopóki mam czas i sprawia mi to frajdę do komentuję, ale podejrzewam że przyjdzie kiedyś taki czas, że mi się znudzi to komentowanie, albo zabraknie mi czasu :-).



15 komentarzy:

  1. No i świetny pomysł na wykorzystanie starych kartek. Miło jest je dostawać, ale wiadomo gdzie się kończy ich żywot.
    Chociaż mój szwagier wiesza je sobie w garażu na scianie, to bardzo miłe widzieć później je tam później;))) ale to jedyny wyjątek. Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  2. Też zbieram takie kartki, jeśli jest na niej haft to go odrywam i przyklejam na bombkę lub jajko i.mam coś nowego.Kartki wyszły pięknie i to jest recykling , pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. To wspaniały pomysł. Warto dawać drugie życie naszym starym rzeczom. Wszystkim :) Sama też to lubię, choć nie jestem mistrzynią rękodzieła. Szanuję każdą taką inspirację, na diy. Piękne są twoje kartki, zachwycające. Jak zawsze w cudownym klimacie i niepowtarzalnym stylu! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja akurat zbieram kartki (najstarsze mam jeszcze z czasów przedszkolnych :)), ale gdyby nie moja fanaberia, też pewnie dawałabym im drugie życie.

    Za rzadko dodaję posty, żeby można mówić, że u mnie występuje zjawisko: komentarz za komentarz. Komentuję blogi, bo lubię je i w ten sposób chcę okazać, że czytam, oglądam i podziwiam.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne recyklingowe kartki powstały. Też staram się dawać drugie życie starym kartkom. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Recykling zawsze na plus, bardzo fajny pomysł z wykorzystaniem dawnych kartek!
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I bardzo dobrze że wykorzystałaś stare kartki i dałaś im drugie życie. Dziękuję za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne wykorzystanie starych kartek i słuszne podejście do niemarnowania rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne karteczki, jak zawsze! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zwykle śliczne kartki, a najważniejsze, że wykorzystałaś "stare" kartki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobry pomysł i fajne kartki zrobiłaś. :)
    Ja jestem z tych zbierających kartki i widokówki.
    Próbowałam wykorzystać starą kartkę drukowaną, ale jakoś mi było nieswojo, więc już więcej nie robiłam tego.
    Ja na komentarze odpowiadam u siebie, pod komentarzami odwiedzających, bo uważam, że tak należy, a komentuję (choć nie zawsze) blogi, które mam w zakładkach i do których lubię zaglądać.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu znowu stworzyłaś coś nowego, pomysłowego. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomysłowo wykorzystałaś stare kartki. Ja staram się zawsze odwzajemnić zainteresowanie moim blogiem . Czasami bardzo dużo czasu poświęcam na komentarze i jest mi po prostu miło gdy ktoś zostawi słówko też u mnie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  14. Super karteczki, też lubię takie z recyklingu :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...