Obserwatorzy

piątek, 28 listopada 2014

A ja mam dzisiaj urodziny :-)

Witam Was

W dniu dzisiejszym witam Was szczególnie serdecznie.
 Mój blog ma dzisiaj dokładnie roczek .
Pierwszego posta napisałam 28 listopada 2013 roku o godz. 11:15. 
Mój blog powstał przez przypadek, jak ktoś chce wiedzieć jak i dlaczego to zapraszam TU
Candy z  okazji urodzin nie będzie a to dlatego, że  podziękowania należą się Wam Wszystkim, którzy tu zaglądają i pozostawiają po sobie ciepłe słowa. 
 Nie jestem w stanie obdarować Wszystkich więc
pozwólcie tylko, że podziękuje Wam bardzo serdecznie i gorąco za to , że jesteście ze mną , odwiedzacie mnie i motywujecie do dalszej pracy. 



Statystyk też nie będzie, bo jak ktoś chce to zobaczy i licznik odwiedzin i liczbę obserwatorów.

Będą za to szczególne podziękowania dla jednej Osoby .

Jest to osoba, bardzo mi bliska, która jest za mną od pierwszego, a właściwe drugiego, dnia kiedy to napisała na moim blogu pierwszy komentarz
 pozwólcie, że zacytuje :

"Witaj serdecznie Aniu w blogosferze :-))"

Jest to osoba bardzo serdeczna otwarta i z sercem na dłoni dla Wszystkich, zawsze chętna do pomocy. To ona mi pomagała zgłębić wszystkie tajniki blogowania i nigdy nie odmówiła pomocy.  Dzięki jej siódemkowym wyzwaniomi i teraz zabawie w kolorki znam Was wszystkich tu zaglądających. Mam wielu wspaniałych przyjaciół blogowych, z którymi mam kontakt nie tylko internetowy. Chyba wszyscy już wiedzą o kogo chodzi.

Danusiu dla Ciebie z serca płynące serdeczne podziękowania   



I na koniec jeszcze moja krótka refleksja. 
Nie wiem kiedy przeleciał ten cały rok.   Nie wiem  jak ja funkcjonowałam   jak nie miałam bloga ??? Dziś to prawie niemożliwe, żebym przeżyła choć jeden dzień bez mojego i Waszych blogów.  Mogę padać na nos, ale na bloga zawsze znajdę czas. Lubię go prowadzić, lubię pisać dla Was te tasiemcowe posty, lubię zaglądać do Was i patrzeć co tam nowego żeście stworzyły. Lubię czytać  Wasze komentarze, bo nakręcają mnie bardzo pozytywnie do dalszej pracy.
I mam nadzieję, że to się nigdy nie zmieni !!!!!

Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuje, że jesteście .






39 komentarzy:

  1. Anulko, gratulacje z okazji pierwszego roczku blogowania. Widzisz, jak to czasem przypadek rządzi naszym życiem. Ja jestem jeszcze świeżakiem ale też bez bloga nie wyobrażam sobie życia. Twoja obecność jest bardzo motywująca nie tylko mnie, ale i innych oraz Ciebie samą. Pisz nadal te swoje tasiemcowe posty, nawet z dysgraficznymi błędami klawiatury, bo jest przez to wesoło, a my to wszystko w żart obracamy.
    Żyj nam długo i szczęśliwie na wiele, wiele następnych lat blogowania.
    Pozdrówka i buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :) Gratulacje a dla Ciebie ....koniecznie z głośnikami!!!!!!!!!!

    https://www.youtube.com/watch?v=rEc8rGonrQw

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego dobrego Aniu masz już roczek, a mocno stąpasz po tej nasze blogosferze tak trzymaj. Fajnie, że się pojawiłaś Twoje posty są zabawne, fajnie się je czyta, prace inspirują. Bądź z nami jak najdłużej. Dziękuję Ci za odwiedzinki u mnie i miłe komentarze:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anulko kochana, 100 lat ! :)), życzę Ci żeby nigdy nie opuściła Cię energia, dobry humor i wciąż przybywało mnóstwo ciekawych pomysłów :)). Moc buziaków Anuś :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. No to pierwszy roczek masz już za sobą, więc teraz życzę Ci kolejnych lat spędzonych z nami, mam nadzieję, że nigdy z tego nie zrezygnujesz;) Bądź z nami już zawsze i pisz co tylko chcesz, ja jak czytam Twoje posty to z wielką uwagą i zaciekawieniem:)
    Wszystkiego dobrego Kochana, wielu kolejnych cudnych prac, kolejnych komentarzy, obserwatorów i zapału do tego co robisz, masz już go, ale życzę Ci tego żebyś go czasem nie straciła;))) Pozdrawiam gorąco;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anulko, gratuluję roczku i życzę jeszcze wielu takich twórczych lat z nami. Jak dobrze, że się tu pojawiłaś, bo swoimi postami dajesz nam dużo radości no i mozna nacieszyc oczy Twoimi pracami :) Buziaki dla Ciebie kochana i twórz dalej.
    P.S. Ja też sobie już nie wyobrażam życia bez Was i bez bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu Kochana! Gratuluję z całego serca!
    W ciągu roku osiągnęłaś niesamowicie dużo, i ja już nie wyobrażam sobie blogowego świata bez Ciebie, Twoich cudownych prac i fantastycznego poczucia humoru!
    Cieszę się że jesteś z nami :-)
    To świętujemy dzisiaj!!! Kroimy tort, pijemy szampana!
    Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Serdecznie gratuluję zakończonego roczku i życzę wielu wielu kolejnych: ) ach te blogi jak bez nich żyć: )

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie to napisałaś, ubrałaś w odpowiednie słowa to, co chyba większość z nas czuje i myśli, jak myśmy mogły funkcjonować bez tego wszystkiego, bez tych wspaniałych ludzi ich prac i ich obecności. A skoro już roczek, to biegasz już dobrze na swoich własnych nóżkach, co widać, gratuluję, życzę kolejnych lat w blogosferze. Pozdrawiam serdecznie. Urodzinowe buziaki w pysiaki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu serdeczne gratulacje i najszczersze życzenia z okazji roczku :) Oby pasja i radość tworzenia tych arcydzieł (zarówno robótkowych jak i postowych) nigdy Cię nie opuszczała. Niech kolejny rok będzie jeszcze lepszy! Życzę aby nowe pomysły przypływały do Ciebie zewsząd. Wszystkiego co najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje !! Oczywiście 100, a nawet 200 lat koniecznie w zdrowiu i z humorem :)
    Uwielbiam czytać twoje "tasiemce", nigdy mi się nie znudzą. Dziękuję za wszystkie rady i podpowiedzi w komentarzach u mnie :) Przesyłam buziaki i czekam na kolejne rocznice :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję serdecznie :). Życzę Ci wielu, wielu lat tak wspaniałego blogowania jak ten pierwszy rok :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej małolata !!!!! Sto lat dla blogaska !!!!! A Tobie kochana życzę masy czasu na blogowanie, tworzenie, komentowanie i na życie, bo nie samym blogiem człowiek żyje :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też się przyłączam do życzeń Anusiu. Serdecznie Ci gratuluję tego pierwszego roczku i życzę wielu następnych i równie wspaniałych lat. Twój blog to miejsce do którego zawsze zaglądam z przyjemnością. Lubię Twoje długaśne posty i poczucie humoru, podziwiam Twoje prace. Przesyłam uściski!

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu gratuluję z całego serca tej pierwszej jeszcze malutkiej rocznicy. Jednocześnie życzę Ci wielu kolejnych, byś była zawsze wesoła i tak twórcza jak przez ten rok. Zawsze tu chętnie wracam Buziaki i uściski Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  17. gratuluje Kochana pierwszej rocznicy, i życzę Ci jeszcze wielu wielu następnch :)

    OdpowiedzUsuń
  18. O kurczątko Anula to już roczek?
    Życzę Ci kochana kolejnych tak obfitych i tłustych lat jeśli idzie o blogowanie,nie martw się -nie przytyjesz od tego,jedynie dostaniesz świra haha .
    Tak pięknie napisałaś ,że aż łezka w oku mi się zakręciła,najnormalniej w świecie się wzruszyłam czytając te słowa ,choć nadal twierdzę ,że mnie stanowczo u Ciebie za dużo w postach.Wystrczyłoby zwykłe dzięki,ale nie!!!!TY musisz swoje 5 groszy wtrącić.
    Jeszcze po tym szpitalu normalnie nie myślę ,więc wybacz jak coś piszę nie tak jak trzeba,
    Jedno pamiętaj ,ani mi się waż kiedykolwiek w życiu zrezygnować z bloga,bo to jest już nasz chleb powszedni i potrzebujemy go codziennie tak jak tlenu pamiętając przy tym ,że nie samym blogiem człowiek żyje.
    Także Anula gratuluję roczku i życzę kolejnych wspaniałych lat z tak fantastycznymi postami i pracami jakie mam do tej pory przyjemność oglądać .Niech dobre poczucie humoru nigdy Cię nie opuszcza,bo wtedy nuda nam nie grozi.Sama już sobie ze wszystkim świetnie radzisz , jesteś jak stara blogera z kilkuletnim stażem ,więc możesz być z siebie dumna .
    Buziaczki kochanieńka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Aneczko, 100 lat i jeszcze dłużej. Dziękuję Ci za tego ciepłego posta, a także za wszystkie poprzednie, za wszelkie komentarze i za to że jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziewczyny dziękuje Wam wszystkim za zyczenia wiedziałam co piszę JESTEŚCIE WSPANIAŁE !!!!!! :-) Tez mi się łezka ze wzruszenia zakręciła w oku jak czytam te Wasze wszystkie ciepłe słowa. !!!
    Buziaczki wielkie dla Was Wszystkich

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu gratuluję roczku i życzę Ci kochana a wielu następnych - razem z nami oczywiście:)
    ja też nie mogę sobie wyobrazić już życia bez blogów, choć musiałam mocno ograniczyć swoje posty :)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Anusia, gratuluję roczku. Cieszę się, że Cię poznałam w blogowym świecie i mogę oglądać Twoje niesamowite prace. Mam wrażenie, że Cię znam, że poznałyśmy się w realu:) Może kiedyś to nastąpi i bardzo bym sobie tego życzyła. Gdybyś kiedyś była na Lubelszczyźnie to daj znać! Całuski:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Anuś roczku gratuluję i życzę Ci wielu następnych i by Cię wena i dobry humor nigdy nie opuszczały.
    Buźka

    OdpowiedzUsuń
  24. Anulka - gratulacje!!! Cieszę się że Danusia Cię zmotywowała, bo nie wyobrażam sobie blogsfery bez Ciebie!!! Życzę Ci wiele, wiele następnych rocznic:)
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje Aniu i życzę jeszcze wielu wielu rocznic w blogsferze
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  26. Anka, ty małolata jesteś! :-)))
    zostawiam ci tu szczególnie gruby plaster miodu :-D

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję roczku :) Jestem tutaj nowa tak, jak Ty przed rokiem :) No, prowadziłam troszkę bloga na innej platformie, ale jakoś to nie szło. Całe szczęście też znalazła się złota osóbka, która mnie wyłowiła (no, muszę się przyznać, że znamy się osobiście, ale kilka lat bez kontaktu), sprawiła, że trochę uwierzyłam w swoje siły i zrobiłam przeprowadzkę. To dzięki niej trafiłam na Twojego bloga. Piękne są te Twoje robótki :) Wiele dałabym, żeby po roku dziękować tak, jak Ty takiemu gronu znajomych. Cóż wszystko przede mną :)
    Tymczasem wpisuję się do obserwatorów i jeszcze raz gratuluję i życzę kolejnych owocnych roczków :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję Aniu roczku! Był dla Ciebie bardzo pracowity i obfity w wiele cudownych prac :) Życzę kolejnych latek bloga, równie udanych jak ten co minął:) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. wszystkiego pięknego z okazji urodzinek :)))
    życzę też dalszego tak ślicznego blogowania i wielu twórczych pomysłów:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję urodzinek:) Życzę jak najwięcej kolejnych bo świat blogowy nie istniałby bez takich osób jak Ty:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Aniu! gratuluję. życzę Ci byś dalej trwała w swej pasji tworzenia, wielu pomysłów i fajnych "memów", które mnie bardzo rozśmieszają. Wszystkiego najlepszego. Odezwę się niebawem na @. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  32. Aniu Kochana. :)
    Pięknie i prawdziwie napisałaś. Tez nie wyobrażam sobie bez tych znajomości tutaj, bez komentarzy czytanych i pisanych , bez tych cudowności codziennie pokazywanych. Jak to było bez tego wszystkiego?
    Tutaj nawet można się wypłakać znaleźć ukojenie , radość i często pośmiać się aż boki bolą i tłuszczyk na brzuchu podskakuje.
    Aniu życzę następnych tak wspaniałych latek blogowania..............:)
    Ale ale ale... trochę mi żal , że nie zapisuje się do kolejki z nadzieja wygrania jakiejś Twojej niespodzianki:) ( oczywiście żartuję ale Ty znasz się na żartach :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluje Anulko;) dzisiaj krótko, bo już przeholowałam z siedzeniem przed kompem;) Buziaczki;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję :) Żyj ze sto lat, i niech blog rozwija się jak najpiękniej.
    Ja tylko nie wiem, jak na to wszytko znajdujesz czas - tworzysz, piszesz tasiemcowe komentarze, a gdzieś tam jeszcze życie w realu :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Stu blogowych lat Ci życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Życzę wszystkiego dobrego i kolejnych lat w blogosferze :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Aniu, życze ci stu blogolat! i sto razy po sto obserwatorów, albo wiecej;)
    A tak swoją szosa, to myslałam że jesteś tu już 100 lat:)
    Mam nadzieję, ze wybaczysz mi te wygłupy, bo życzę ci wszystkiego dobrego i radosnego:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Kochana to piękna chwila gdy coś w co wkładamy cześć siebie, swoje serce i duszę ma swoje święto. Cieszę się że założyłaś rok temu bloga bo dzięki temu mogłam Cię poznać. Blog się rozrasta, stajemy się wszyscy sobie bliżsi więc czego Ci tu życzyć, chyba tego żeby się to nigdy nie kończyło i dalszych sukcesów! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluję roczku i życzę kolejnych owocnych lat :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...