Obserwatorzy

czwartek, 6 listopada 2014

Prezenty dostaję , prezenty rozdaję

 Witam Was
  I znowu się będę dzisiaj chwalić.
Jak pamiętacie nie tak dawno Lidzia - znana jako Czarna Dama organizowała u siebie na blogu wymiankę  urodzinową.  Co wysłałam  Lidzi w prezencie  możecie zobaczyć TU
Były już i moje urodzinki i tym razem ja dostałam prezenty :-)))


 

Tak sobie wyglądała paczuszka jaka przyleciała od Lidzi .



No to otwieramy, na pierwszy ogień poszła tajemnicza płaska paczuszka ...... i aż mi się oczy zaświeciły bo w środku było...


 Cudne pudełeczko z napisem Moje Skarby a jak je otworzyłam to miałam banana dookoła głowy :-)
 a w większym pudełeczku dalsze cuda 


Pyszniutkie słodkości , piękna mini podusia podróżna z haftem krzyżykowym, mini świecznik wydziergany na szydełku i koszyczek z kwiatuszkami, a do tego mini buteleczka z trunkiem ubrana w cudną szydełkową sukienusię i kapelusik, dwa surowe świeczniki do decou, magnesik na lodówkę z karteczkami, wstążeczki, krem do rąk w świątecznym opakowaniu i śliczna karteczka .
Całe mnóstwo tego było !!!!


Ale to nie koniec niespodzianek bo kolejnego dnia przyleciała druga paczuszka, której się wcale nie spodziewałam :-) A paczuszka była od Milenki 
A w środeczku cudna quilingowa karteczka, moje ukochane serwetki i słodkości 


Oj wszystko cudne i za wszystko Wam dziewczyny pięknie DZIĘKUJĘ !!!!!




Natomiast moje rodzinka zrobiła mi kolejny super prezent i podarowała mi to co lubię najbardziej czyli "narzędzie" do pracy twórczej , a jest nim Maszynka Sizzix Big Shot




To tyle dostałam a teraz ja rozdaję, a co ??? no właśnie. Moja Ola porządki robiła i do oddania jest  cała sterta gazetek 
" Nauczycielka Przedszkola" 
 Wiem, że wśród osób, które tu zaglądają są Panie Przedszkolanki jak i takie,  które mają dzieciaczki w przedszkolu. Może ktoś jest chętny na gazetki, niektóre z nich z wkładkami, inne  bez.  Jest tego całe mnóstwo, więc jak będzie więcej chętnych jakoś Was obdzielę. Chyba , że ktoś chce jakieś konkretne numery to  pisać w komentarzu co kto chce - oczywiście rozdaję  za darmochę :-))





Wszystko razem 4,5 kg  ćwiczeń, kolorowanek,  jakieś gry i zabawy. Pomysły na fajne prace i sporo wiedzy co przedszkolak wiedzieć powinien :-)

I na tym koniec na dziś
No to teraz do pracy rodacy !!


Jest postęp wybrałam już zestaw kolorystyczny na Złoty listopad - się tworzy :-). Efekty już niebawem.
Pozdrawiam Was serdecznie witam nowe Obserwatorki - hm ....nadal posucha w Obserwatorach :-(
 Dziękuję, że mnie nadal odwiedzacie !!!

Kilka dni mnie nie będzie - jadę na weekend odsapnąć do Międzybrodzia Żywieckiego a przy okazji spotkam się  z Kasią z Dziupli... która mieszka całkiem niedaleko. 



42 komentarze:

  1. kochana pozazdrościć prezentów w szczególności maszyny a co do gazetek tochętnie coś przygarnę dla mojego 5 latka ściskam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. życzenia składałam ale raz jeszcze składam najlepsze życzenia :) bardzo fajne prezenty dostałaś od obu kobitek a maszynki już Ci zazdroszczę bo to wspaniała rzecz choć na niej można też zbankrutować. Życzę miłego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkiego najlepszego Ci życzę i super prezenty dostałaś, szczególnie ta maszynka cieszy

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bym chętnie przygarnęła jakieś gazetki z zabawami dla przedszkolaka, bo już mi zaczyna brakować pomysłów w łepetynie, a dzieciaczki szybko się nudzą i ciągle muszę coś nowego kombinować.
    Oczywiście składam najlepsze życzenia urodzinkowe i spełnienia wszystkich marzeń życzę. A na koniec muszę Ci powiedzieć, że Ci zazdroszczę tego spotkania oko w oko z Kasią, bawcie się dobrze :) Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkiego naj naj widzę, że na pewno miałaś dobry humor w swoje urodzinki skoro tyle śliczności dostałaś- pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja znów mam wybrakowany kalendarz, Twoich urodzin nie zaznaczyli, muszę zgłosić reklamację ! Moje NAJ, NAJ na te 27 urodziny :)
    Big Shot superowy w takich kolorkach i ile dodatków w pakiecie startowym , szkoda, ze Ci te świeczniki pod korbkę nie wlezą :)
    Buziole Kochana i miej tego banana najdłużej jak się da !

    OdpowiedzUsuń
  7. Same cudowności kochana zgarnęłaś. Ja mam to nieszczęście, że mieszkam wtych poje...ych Niemcach i w żadnych wymiankach udziału nie biorę, bo najzwyczajniej w świecie nikt poza kraj nie chce niczego wysyłać. Prezent urodzinowy od rodzinki mega fantastyczny i też zazdroszczę. Ja za kilka dni też się starzeję o kolejny rok, ale od mojego starego nawet złamanej pokrzywy jak zwykle nie dostanę. Ewentualnie dostanę w łeb, ale to też nie, bo akurat w tym czasie stary ma koncerty i będziemy z dzieciakami urzędować sami :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Najważniejsze Anulka że wszyscy są zadowoleni - o - tak powiem ja się cieszę razem z tobą szczęściaro - tak trzymaj dalej bo jest piękne dostawać oraz otrzymywać prezenty i to nie tylko z naszego blogowego świata - bo tak szczerze w połowie większej się nie znamy - cudowności dostałaś - buziole ślę ogromniaste - Marii

    OdpowiedzUsuń
  9. O jej! Aniu, wszystkiego co najlepsze i najpiękniejsze! Dla Ciebie z okazji urodzin! Spełnienia marzeń!
    Chyba rodzinka jedno z marzeń już spełniła, kupując Sizixa!!! Bajer! Teraz będziesz miała pole do popisu,kochana! Gratuluję.
    Inne prezenty też świetne. Lidzia fajnie wymyśliła tę wymiankę!
    Jeszcze raz najlepsze, Ania.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super prezenty dostałaś :) Też życzę Ci 100 lat i czekam na oglądanie cudeniek, które powstaną na bazie prezentów :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No to Anusia 100 lat i wszystkiego najlepszego.Życzę Ci abyś się tak rozblogowała,żebyś zrozumiała,że blog to nie całe życie.I przede wszystkim zdrówka jak najwięcej .
    A prezenty śliczne ,tylko pozazdrościć .Ode mnie też coś Ci skapnie a kiedy to się niebawem przekonasz ,ino wypatruj listowego.
    Buziole kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowności, co mam dodać jak kobiety już wszystko napisały :) Zdrówka i dużo pomysłów na kolejne twory :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny prezencik dostałaś od Lidzi :) Tylko pozazdrościć :) Jeszcze raz wszystkiego najlepszego :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. przeurocze prezenty:)))
    wszystkiego dobrego życzę :))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne prezenciki och i ach ;) Lidxia sienpostarała :) super

    OdpowiedzUsuń
  16. Same cudowności, jest na co popatrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu wszystkiego najlepszego. Prezenty cudne, mnie najbardziej intryguje ta maszynka, już nawet o niej troszkę poczytałam bo nawet nie wiedziałam co to za cudo.

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj Aniu, tego Big Shota to zazdroszczę, o żeś Ty niedobra kobieto, jak mogłaś się tak perfidnie nim pochwalić? Nie no żartuję, to taka zdrowa zazdrość, cieszę się, że go masz, bo można z nim cuda wyczarować :-) To musisz teraz obowiązkowo jakieś wycinanki nam porobić i kartuszkami serwować nasze oczęta :-)
    Pozostałe prezenty też rewelacja, ale sizzix jest the best!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  19. Maszynki Ci zazdroszczę, teraz dopiero możesz się wykazać w robieniu pięknych kartek i różności. Gratuluje także prezentu od Lidzi. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. O Anulko ale fantastyczny prezent Ci rodzinka zrobiła. Ja półtora roku na swoją maszynkę odkładałam, a Ty bach i już masz :) Milenka tez Ci fajny prezencik wysłała. Buziaki wielkie kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu jeszcze raz wszystkiego najlepszego:))) Prezenciki od dziewczyn śliczniusie dostałaś a i rodzinka też się postarała:))) No to teraz będziesz szalała;) A podusia od Lidzi jak znalazł na wypoczynek:)))
    Pozdrowionka i buziaki:)
    Do zobaczenia w weekendzik:) Kasia

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniu jesli przeoczyłam Twoje urodziny,to sorki.Wszystkiego co najpiekniejsze;)
    Kochana ja podpisuję się pod tym co napisała Martuchna,no moze oprócz tego starego i pokrzyw;))).Też nie biorę udziału w takich zabawach,bo raz,że paczki drogie do Irlandii,to i z z Irlandii tez sporo kosztują.Piękne dostałaś prezenty.Maszynka to jest chyba marzenie każdej scrapującej osoby;)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniałe dostałaś prezenciki. wszystkiego najlepszego! :)
    Rodzinka wiedziała co Ci kupić, ja też skrycie marzę o takiej maszynce ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. umaszynowiłaś się! :-)

    podziwiałam niedawno tę panienkę na podusi a to ty ja przyluliłaś! szczęściara :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Aniu, wszystkiego co najlepsze, te prezenty są są śliczne, a ta maszynka no to marzenie nie jednej twórczej istotki, ja bym trzy dni nie spała tylko nią się bawiła ;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkiego najlepszego w dniu urodzin Aniu!:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne prezenty nie dziwię się, że sprawiły Ci tyle radości :) Wprawdzie bez prezentu ale dołączam się do życzeń wszystkiego co najlepsze :) Międzybrodzie to piękne miejsce sama tam często zaglądam bo jest stosunkowo blisko. Miłego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie no, prezenty świetna! Ale zazdroszczę :)) Maszynka naj!!
    Najlepszego :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkiego najlepszego Aniu!!! Zazdroszczę Ci maszynki;) Też niedługo będę miała urodzinki, może i moi się domyślą;)
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratulacje:) Szczęściara z Ciebie, tyle prezentów i wszystkie trafione! Życzę udanego wypoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystkiego naj naj i ode mnie! Spełnienia marzeń!
    Śliczne prezenty :) Jestem bardzo ciekawa jakie prace powstaną z wykorzystaniem maszynki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! Super prezenty - Lidzia zaszalała :) A maszynka rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  33. prezenty wspaniałe, widać, że od serca :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Też bym chciała, żeby mi ktoś Sizzixa podarował - zazdroszczę :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Aniu kochana wybacz, ale chyba przegapiłam Twoje urodziny- wszystkiego najlepszego !!
    a prezenciki dostałaś piękne!! nic tylko pozazdrościć:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne prezenty dostałaś Aniu. Teraz z nową maszynką to sobie dopiero poszalejesz.
    Cieplutko pozdrawiam i życzę Ci miłego wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  37. Anulka Kochana! Ty szczęściaro, zgarnęłaś cudne prezenty, ale się należało - wszystkiego najj!!!
    A tej maszynki to chyba wszyscy zazdroszczą, nawet nie scrapujące :-)
    Cieplutko pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Anulko spóźnione ale szczere: Sto lat, sto lat niech żyje, żyje nam...... Kochana dużo zdrówka, radości w życiu, codzienniego uśmiechu i oczywiśćie weny twórczej by Cię nigdy nie opuściła:*:*Wszystkiego dobrego :*:*
    Co do posta. No powiem Ci, że cuda na kiju dostałaś:) Poducha z damą jest mistrzowska! Aż zazdroszczę:) Co do big shota to będziesz zadowolona napewno bo ja jestem.Nawet mamy ten sam kolor:)Czarnych na allegro nie mogłam znaleźć Tylko te płytki się szybko .rysują. Ale tak sobie myślałam, żeby nie zamawiac płytek tylko kupić cały arkusz pleksy bo to jest to samo i dociąć dane wymiary i taniej wyjdzie i starczy na dłużej:P:P No ale jak narazie z nimi jest nie najgorzej więc tak tylko dzielę się moimi spostrzeżeniami:P:P Twoja córa ma niezły zbiór tych gazetek. Oczywiście stane w kolejce bo naprawdę są super. Będąc na studiach często z nich korzystałam ale niestety studenckie życie nie pozwalało na ich kupowanie tylko robienie ksero w bibliotece. Będę szczęśliwa jesli obdarujesz mnie którymś numerem. Zakładająć bloga zastanawiałam się czy będzie on o moich robótkach czy może o zabawach, grach itd dla dzieci. Ale robótki wygrały:) Mimo, że moja córka nie ma jeszcze 3 lat bardzo często wspólnie robimy różne rzeczy, ja się przy tym dobrze bawię a ona się czegoś uczy:) No to kończę :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  39. Wszystkiego najlepszego dużo zdrówka i natchnienia do prac twórczych oraz dużo radości w życiu :) Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  40. Aniu, wszystkiego lepszego, dużo zdrówka i słodyczy.
    Gratuluje wspaniałych prezentów, a szczególnie maszynki. Oj, dopiero bezie się działo u Ciebie ...
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...