Obserwatorzy

niedziela, 16 listopada 2014

Listopad w złocie i fioletach

Witam Was
No i mamy kolejny kolorek do przerobienia.
Chyba jak większość z Was nie spodziewałam się w tym miesiącu złota i to w 4 wariantach kolorystycznych. Trochę trwało zanim się zdecydowałam na zestaw z fioletem .


Jak by  ktoś jeszcze nie wiedział o co chodzi to ZAPRASZAM TU
No i oczywiście nie byłabym sobą jak bym  nie pokazała Wam kilku wesołych obrazków na temat złota znalezionych w sieci





Co ja myślę na temat tego koloru ?? 
Kojarzy mi się z bogactwem , złotą biżuterią i Świętami Bożego Narodzenia.
W moim posiadaniu nie ma ciuchów w tym kolorze - zdecydowanie jak już muszę być świecąca to wolę srebro.  Z biżuterii posiadam w tym kolorze obrączkę,  4 pierścionki, w tym jeden zaręczynowy i łańcuszek na którym dynda malutka literka A z cyrkonią i malutkie złote serduszko.
Natomiast co do świąt to moja choinka jest od kilku lat złoto - czerwona a na stole od zeszłego roku stoi złoty stroik wykonany z rolek po papierze toaletowym według pomysłu Danusi. Ten stroik to był hit zeszłorocznych robótek bożonarodzeniowych i wiele dziewczyn go robiło. A jak ktoś chce zobaczyć jak wyglądały prototypy  autorstwa Danusi to zapraszam TU  
No to trochę przydługawy wstęp mamy z głowy :-)
Już Was nie będę denerwować i przechodzę w końcu do mojej złotej pracy - no ale tak długo jak Danusia to Was w niepewności nie trzymałam :-)

A jest nią  choinka wykonana na bazie stożka styropianowego wysokości 28 cm  ozdobiona wstążkami w kolorze złotym i dwóch odcieniach fioletu.
Zdjęć zrobiłam jak nic z 50 ale sfotografować fiolet ze złotym  graniczy z cudem
Poniżej fotki wykonane bez lampy błyskowej na białym tle 






Kolejna próba czarne tło i flesz, fiolet zrobił się niebieski 




I ciekawostka - tak wyglądało moje stanowisko fotograficzne , namiot cieniowy to to nie jest ale można uznać że to jego namiastka.



Choineczka jest bardzo prosta w wykonaniu, wystarczy pociąć wstążkę na kawałki o długości ok. 7 cm , składamy na pół i przypinamy dwoma szpilkami zaczynając od dołu . Im wyżej tym mniej wstążek, na czubku trzeba trochę pokombinować  - u mnie owinięty cekinami na taśmie a na samej górze długa szpilka z główką w kształcie gwiazdki. 

W zasadzie moją prace musiałam zmodyfikować w trakcie tworzenia. Pierwsza choinka mi się nie podobała , bo źle sobie rozłożyłam kolory wstążek. Druga miała być w zestawie z bombką karczochową, ale w międzyczasie pojawiły się już dwie bombki w identycznym zestawie kolorystycznym, więc uznałam że jest bez sensu pokazywać trzecią.  Ale nic straconego bombkę pokażę przy innej okazji .

I na dzisiaj tyle, mam nadzieję, że rekord z zeszłego miesiąca zostanie pobity i osiągniemy magiczne 100. 
A jeżeli tak się stanie to osoba która zgłosi setną pracę otrzyma ode mnie nagrodę niespodziankę.

Pozdrawiam i  życzę Wszystkim miłej zabawy !!!

69 komentarzy:

  1. Choinka jest rewelacyjna, chyba się skuszę na podobną, jeśli nie masz nic przeciwko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczna choinka. Bardzo elegancka. Lubię połączenie fioletu ze złotem.
    Ja mam złoty charakter,ale czasem fioletowe podniebienie:))) Pa

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem ładnie wyszedł fiolecik na zdjęciach (tych na białym tle). A choineczka jest śliczna :) Podoba mi się taka cała w łańcuszkach :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, choinka piękniutka! Ale sprytnie ją zrobiłaś... Ja myślałam, że to klejenia od groma, a Ty sobie szpileczkami pospinałaś wstążeczki? No, przyznam, że choinka lux - malinka! Ty to potrafisz zawsze ,,wyczarować" jakieś cuda i cudeńka;) O, widzisz? Wy może z Danusią połączcie blogi, bo tytuł by w sam raz pasowałby dla Was obydwu;) Pozdrawiam i buziaki Ci przesyłam;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna choineczka Aniu - dobrze że chociaż Ty masz wenę- ja nic a nic , do pracy mam zrobić wianek adwentowy i nic zero pomysłów . Przemęczenie zwojów czy coś !

    OdpowiedzUsuń
  6. Choineczka mieni się złotem i pięknie ja przyozdobiłaś. Chcę Cię pochwalić, za taki piękny "namiot " do fotografowania. Ja zawsze mam z tym problem. Dziękuję za chwilę uśmiechu przy czytaniu twoich kolejnych memów z sieci. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. wiesz Aniu kochana ale ja się tak nie bawię - komputer to mi się zawiesił dwa razy na twoim poście - przecież rtle złota pokazałaś choć pazerna nie jestem ale zawirowania dostałam od twych złotek a chojak ? o matko z córką jak nie znoszę fioletu to go chyba pokocham - bo pięknego chojaka zrobiłaś - ech marzenie , a tak jak już tu jestem w odpowiedzi na twój komentarz złotko drogie - ja muszę robić tak wiesz po swojemu i po babsku w między w przerwach pomiędzy sprzataniem i bałaganem bo chyba bym oszalała p buziaki ślę ogromne i życzę ci wspaniałego od jutra nowego tygodnia - Marii

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna ta choineczka ..jaka radosna ....a tak tu nam płakałaś że Ty w lesie :) coś nas czarowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna choineczka!!! Mam taka w planach, ale z pasków papieru, chociaż planów mam dużo, a czasu jak na lekarstwo:( Moja złota praca dopiero w 1/4:(:(:(
    Pozdrawiam cieplutko Anuś:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ania, choineczka jest piękna, złoto i fiolet cudnie wyglądają :) Złoto samo w sobie ciężko uchwycić na zdjęciach, a o fiolecie lepiej nie wspominać, ale Tobie się udało :) Ale wiesz co jedno muszę Ci powiedzieć - tak nas trzymałaś długo w napięciu, w oczekiwaniu na tę swoją ozłoconą pracę, człowiek zaglądał, podglądał, już sobie nie wiaodmo co wyobrażałam - a tu proszę nasza Ania poszła na małą łatwiznę i rach ciach wstążeczki sobie pocięła :) hahaha Anka Ty to potrafisz robić napięcie emocjonalne, nie powiem :) Tylko abyś sobie tam gdzieś pomiędzy moimi literkami nie wyczytała, że narzekam - co to to nie, tylko chcę Ci powiedzieć, że jesteś mistrzynią emocji :)
    Buziaki Kochana :) Aaaaaaa i proszę mi tu szybko te bombczaste złote twory pokazać, póki jeszcze emocjonalnie jestem pobudzona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna choinka :) Lubię połączenie fioletu i złota :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu rewelacyjna jest ta choineczka :) Cudnie Ci ona wyszła :) I fajnie się komponuje razem ten złty z fioletem. Pięknie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Czułam po kościach ,że pojedziesz ze wstążkami,albo hafcikiem,jednak nie wiedziałam że kombinujesz z choinką ,także troszku zaskoczenia jest,choć nie ukrywam liczyłam w Twoim przypadku na więcej.A wiem dobrze,że potrafisz,bo pokazałaś już nie raz jak czarujesz.Sztabki złota by się przydały ,choć jedną poproszę z tych fotek,albo ten kibel cały ozłocony.Czy Ty wiesz Anula ile byśmy za niego dostały kasy,oj ustawione byśmy były do końca życia.Tylko,ze zaraz sępy b nam się zbiegły haha.
    Kochana ja tak sobie gadulę ,bo wiem że u Ciebie mogę sobie na to pozwolić,ale jeszcze nie napisałam,że choineczka wyszła ślicznie .To połączenie fioleciku i złota jest śliczniusie,zresztą lubię nie od dziś ten zestaw kolorków.
    A jeszcze zapomniałam wspomnieć ,że bardzo lubię te wstążki brokatowe,szczególnie niebieską ,srebrną no i złotą w tym miesiącu .
    A skoro szykujesz niespodziankę dla setnej osoby ,to bardzo się cieszę ,w końcu jesteś moją prawą ręką i takie decyzje musisz podejmować jak mnie nie ma .Popieram jak najbardziej,jakby nie było macie brać aktywnie udział w zabawie ,nawet w takiej formie.
    Wszystkich niestety nie dam rady obdzielić drobnym upominkiem ,a szkoda .
    Chyba ,że dasz tych wspomnianych sztabek haha:)
    Idę już bo Ci posta napiszę i mnie wyklniesz .
    Buziaki ogromniaste Anulka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Anuś, choineczka jest piękna, a sfotografować złoto z fioletem to istny cud. Ale muszę przyznać, że ci się udało - bo na tych bez lampy fiolet jest fioletowy tak jak trzeba. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. A mówiłaś( raczej pisałaś) że z robotą w lesie jesteś:) teraz wiem o jaki Ci las chodziło:))
    Aniu cudna choinka:) a że prosta w wykonaniu to dobrze, bo nie wszyscy mogą wyczarowywać cuda, a tak mają pomysła :)
    Ale złotym kiblem to mnie rozwaliłaś na łopatki- mateńko, kto by chciał takie szkaradzieństwo w domu mieć ?? masakra
    Buziaki i pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna choinka. Świetnie dobrałaś wszystko i wstążki i koraliki. Bardzo mi się Twoja praca podoba i nie można mówić, że tu jakaś łatwizna. Jest super i koniec kropka. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. No Anulka choineczka śliczniusia ! :)). Najładniej w/g mnie prezentuje się na białym tle bez lampy, ładnie widać kolory :). Pozdrawiam cieplusio :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ależ mam braki....kolorki są super, bardzo lubię to połączenie w świątecznych pracach ....a choinka.....bardzo mi sie podoba, chyba właśnie przez prostotę ale i elegancję....tutaj koloty i brokaty robią swoje, nadmiar dodatków by zaszkodził :) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  19. Anulka choineczka jest śliczna, piszesz, że prosto się robi a to się tylko tak wydaje. Twoja jest równiutka i śliczniutka i podoba mi się dobór kolorków, a te wiszące między rzędami koraliki są świetne i dodają jej w pełni uroku :) Napisałaś kochana, że setna osoba dostanie ją od Ciebie w prezencie, super sprawa. Tylko, żeby nie było, że każdy teraz będzie czekał z publikacja swojej pracy, bo będzie chciał być tą setną osobą i Twoje cudeńko otrzymać he he :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu choineczkę zrobiłaś śliczną:))) Pięknie wygląda - "prostota" i elegancja. Świetnie połączyłaś złoty kolorek z odcieniami fioletu - brokatowa złota wstążka z dwoma fiolecikami wspaniale się komponuje:) Koraliki zawieszone na choineczce - idealnie pasują do całości , dodają jej uroku:) Dodanie ich w taki sposób jest bardzo pomysłowy i daje bardzo fajny efekt. Widać, że cała choineczka jest przemyślana od a do z:) i bardzo starannie wykonana.
    Superową niespodziankę przygotowałaś do zabawy u Danusi:)
    Pozdrowionka i buziaczki:)Kasia

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu piękna choinka. Taka elegancka, super
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna choineczka kolorki i te koraliki dodają jej wręcz uroku. 100 osóbka która dostanie tą choineczkę na pewno będzie bardzo szczęśliwa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. prześliczna choineczka - robiąc swoją choineczkę nie pomyślałam o takim sposobie upinania wstążek,a jest bardzo efektowny :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna, urocza, taka ciepła :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Choinka jest piękna, więc może zaryzykuję i nie dodam jeszcze swojej złoto-fioletowej kartki? Może będę setką?

    OdpowiedzUsuń
  26. Może i choinka jest prosta w wykonaniu (wierzę na słowo), ale niesamowicie efektowna. Bardzo mi się podoba Twoj zestaw kolorystyczny i dobrane do niego koraliki :)
    Myślę, że już można gratulować setnej osobie :), przy takiej zachęcie powinna nastąpić mobilizacja.
    Podoba mi się twoje stanowisko fotograficzne :) . Kreatywność nie zna granic :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ha ha- i dopiero teraz to mówisz!!!!!!!!!!Czekałambym na tę 100, bo choineczka śliczniusia! ;-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Super choineczka - myślałam, że to wszystko klejone, a tu szpileczkami - sprytny patent :-) A jakie fajne "studio fotograficzne" :)))

    OdpowiedzUsuń
  29. Urzekło mnie twoje atelier fotograficzne! :-D
    Powinnyśmy ogłosić taki konkurs, na najbardziej niezwykłe, ale byłoby śmiechu:-)))

    Fajna choineczka, taka inna niż wszystkie, bardzo efektowna i szykowna.

    Fiolet to nie jest mój faworyt, ale przyglądam się uważnie pracom pod tym wezwaniem i naprawdę podoba mi się to zestawienie.

    Ale łancuchów zanabyłas, jakieś dzikie kilometry! ;-D
    Czyli jeszcze nie skończyłas z fioletem...

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładnie połączyłaś złoto i fiolet na choince! I wielki plus za namiot bezcieniowy domowej roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ooo, kolejna choineczka;) Świetnie połączyłaś te kolorki, bardzo mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczniutka! :) Żabce posmakuje jak nic!! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Choineczka jest przeurocza Anusiu. Wygląda bardzo dostojnie i elegancko. Świetnie się spisałaś. Uśmiałam się z tych "złotych myśli" i z Twojego namiotu ciemniowego. Jakbym widziała siebie - wędruję nieraz po domu szukając dobrego miejsca i rozkładam obrusy, narzuty, zasłony - czasami nic nie pomaga. Ale Twoje zdjęcia wyszły bardzo ładnie.
    Przesyłam buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  34. piękna choinka, miałaś świetny pomysł z wykorzystaniem takich materiałów i połączenia kolorystycznego. Też latam po domu szukając światła a jak jest dzień (no przynajmniej dopóki była pogoda) i tak lądowałam na schodach... Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Od 10 rano mam otwarte okno komentarza i jakoś ciężko mi go wysłać. Fajowską choineczkę zmajstrowałaś. Wstążeczki Cię posłuchały i ładnie ułożyły się w całość. Kolorki ładniutkie i nawet udało Ci się sfocić fiolet jako fiolet. Oj, wiem jak to ciężko. Studio foto masz full profeska :) Mięciutkie i wygodne, haha. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  36. Tak patrzę na tę Twoją choinkę i myślę sobie, no nie powiem, że mnie złoto olśniło, choć może jednak, że własnie kolor złoty, jest jednym z nielicznych, który się świetnie komponuje z każdym innym ... tak myślę. A Twój fiolecik, prezentuje się cudnie i kto by pomyślał, że choinka to musi być zielona, żeby była cudna ? Obalasz wszelkie stereotypy !
    Buziole :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Choineczka przepiękna :-):-) Bardzo ładnie wygląda połączenie złota z fioletem:-)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Aniu Twoja choineczka jest świetna i nawet takie kolorki ładnie współgrają:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  39. o rany- dla mnie to zestaw kolorystyczny akurat niekoniecznie/ jakoś tak nie lubię/ ale choineczka wygląda ładnie i pewnie ktoś się ucieszy z takiej choinki pod choinkę- pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  40. Aniu, choinka jest zachwycająca! Wszyscy wiemy, jak trudne to kolory do sfotografowania, ale bez względu na to widać jak efektowną pracę stworzyłaś!
    A co do namiociku powiem tylko tyle - ja mam prawie "profesjonalny", ale to nic nie znaczy, bo ze zdjęciami nadal u mnie kiepsko, w dodatku ciągle nie dokupiłam drugiej żarówy, którą stłukłam prawie rok temu :-)
    Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Przepiękna choineczka i kolorki cudowne. Ten fiolet jest boski

    OdpowiedzUsuń
  42. Choineczka cudna. A brokatowa wstążka z daleka wygląda trochę jak te sztabki z poprzednich zdjęć ;-) A w ogóle to dzięki takim pracom jak Twoja zaczynam się powoli przekonywać do fioletu :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Aniu, posta Ci tu nie napiszę, bo już późno, ale choineczka wstążeczkowa, w takim zestawieniu kolorystycznym obala wszystkie mity, że musi być zielono, co z Danusią W. potwierdziłyście prezentując swoje prace choinkowe. Ma rację Renia W., że Twoja praca w lesie, chociaż choinki też w ogrodach rosną,
    Cudowna, a paluszki od szpilek, to Cię pewno solidnie pobolewają.
    Trzym się.baj, baj.

    OdpowiedzUsuń
  44. Cudowna choinka będzie piękna ozdoba zbliżających się świąt: )

    OdpowiedzUsuń
  45. w takim razie byle do setki ;)
    ktoś dostanie fenomenalny prezencik
    bo choineczka jest urocza jedyna i niepowtarzalna ale pewnie namnoży się ich teraz po Twojej publikacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Bogaty post u Ciebie - złoty ;)
    Piękna choinka. Mam sporo zaległości, ponieważ nie było mnie jakiś czas. Nie wiem jak to nadrobię.

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękna i radosna choineczka, ślicznie wybrnęłaś z tego lasu. Stale mnie zaskakujesz swoimi pomysłami, więc zawsze z zaciekawieniem do Ciebie zaglądam myśląc sobie w duchu, co tym razem:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo fajna praca. Oryginalny pomysł i dlatego taka interesująca. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  49. Fantastycznie się prezentuje ta Twoja choinka! :)

    OdpowiedzUsuń
  50. super choineczka moja droga Aniu

    OdpowiedzUsuń
  51. Choinka super połączenie złota i fioletu daje super efekt , dobrze że Danusia dała możliwość takiego połączenia a Ty je świetnie pokazałaś :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. Jeju jeju, śliczności stworzyłaś, piękny efekt połączenia tych dwóch kolorów :-)

    OdpowiedzUsuń
  53. Cudowna choineczka:), pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  54. Cudna choineczka , "studio fotograficzne"jest wszechstronne jak się w kurzysz ,że zdjęcie nie wyszło to możesz usiąść obok i pomyśleć ,kawkę se strzelić
    pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  55. Choinka bardzo pomysłowa! Zupełnie inna niż te wszystkie, które spotkałam do tej pory:)

    OdpowiedzUsuń
  56. kurcze, ale fajna :) I ile pracy w niej...

    OdpowiedzUsuń
  57. fajny pomysł na choinkę, widzę taką pierwszy raz i bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  58. Piękna choinka,ciekawy pomysł z tymi wstążeczkami,oryginalny,a jednocześnie prosty,a efekt jest rewelacyjny

    OdpowiedzUsuń
  59. Śliczna choineczka, niby prosta ale trzeba się przy niej napracować, żeby te warstwy wstążek równiutko się układały. Miejsce do fotografowania świetne, to jak i to pod okapem, nawet okap to mi kiedyś przez myśl przeszedł.

    OdpowiedzUsuń
  60. W pierwszej chwili myślałam, że ta choinka zrobiona jest z czekoladek... śliczna

    OdpowiedzUsuń
  61. Wspaniałości:) Faktycznie bombki karczoszki sa juz dwie:) ale choineczka- cudeńko

    OdpowiedzUsuń
  62. Cudna choineczka, połączenie kolorków ekstra, super wybrnęłaś z wykończenia czubka:)

    OdpowiedzUsuń
  63. Twoja Choinka Aniu jest " Debaściarska " :)
    Normalnie mnie ujęła jak nic !!!
    Ach...zatkało mnie i...już nic nie napiszę ... :) :) :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie :)***

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...