Obserwatorzy

wtorek, 1 listopada 2016

Kartki przez cały rok - listopad 2016

Witam Was

No i zbliżamy się pomału do końca naszej zabawy kartkowej. Ale nie martwcie się zabawa będzie miała ciąg dalszy w przyszłym roku  w nieco zmienionej formie. Szczegóły TU i TU

U nas  szaro, buro i ponuro, ale gdzie indziej jest tak  :-)



Wiem, wiem czekacie na listopadowy banerek :-).
 To może najpierw tematy na grudzień, bo obiecałam Wam że dostaniecie je wcześniej, żeby wszyscy zdążyli zrobić swoje kartki i je wysłać.

A więc w grudniu macie totalny "luzik" , nic nowego nie będzie.
Osoby które  nie zrobiły wszystkich kartek robią kartki wg wytycznych z dowolnego miesiąca, w którym nie brały udziału w zabawie.
Natomiast osoby, które wykonały wszystkie kartki wybierają sobie jeden miesiąc, który im najbardziej pasował, i robią wg niego grudniowe kartki.

Banerki i tematy ze wszystkich miesięcy macie w zakładce  Kartki przez cały rok u góry bloga, lub na  dole  na lewym  pasku bocznym. 
 Banerek na grudzień dostaniecie tradycyjnie 1 grudnia.

To lecimy do listopada , banerek wygląda tak



I kilka słów wyjaśnienia

1. Na kartce  okolicznościowej ma być BROKAT. Czyli ma się mienić i błyszczeć. Może to być brokat sypki, papier brokatowy, wstążeczka brokatowa, gotowe brokatowe dodatki. Co kto ma i lubi. Wystarczy malutki akcent brokatowy.

2. Na kartce bożonarodzeniowej maja być PTASZKI , takie tam zimowe gile lub sikorki :-)

3a. Jako, że mapka z poprzedniego miesiąca nie sprawiła Wam kłopotu to kartka wielkanocna ponownie wg MAPKI ale nieco innej.  
3b. Kartkę wielkanocną możemy zamienić na druga bożonarodzeniową i wtedy robimy ją jak  w punkcie 1+3a   czyli układ wg  MAPKI i z akcentem BROKATOWYM 

I chyba wszystko jasne, mam nadzieje, że tematy Wam się podobają :-)


 Czas START zabieramy się szybciutko do pracy bo już niedługo będzie czasu coraz mniej.




Pozdrawiam Wszystkich serdecznie









29 komentarzy:

  1. Jak dla mnie wytyczne pierwsza klasa - świąteczne ptaszki mam, z brokatem też problemu nie będzie, a mapka bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Już zacieram ręce:)) Można będzie zrobić jeden bałagan:)) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. No i super tematy, więc czas zabrać sie do działania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne tematy. Praca z mapką bardzo mi się spodobała i po cichutku liczyłam na nią;)
    Pozdrawiam Anulka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale super! Wszystko mi się podoba:-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne tematy Aniu i świetny pomysł z tym grudniem. Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale się cieszę z grudniowego "luziku" :)
    A i listopad całkiem fajny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wytyczne. Jeżeli chodzi o grudzień to będę miała okazję nadrobić etap z kwietnia. Za oknem pewnie będzie śnieg a ja będę szaleć z zielonym, żółtym i kielichem z hostią. :) Aniu zaraz wyślę Ci mój kolaż z adresem, ponieważ wczoraj zapomniałam. Wybacz mi.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ups, ja też nie wysłałam kolażu, to wszystko przez nadmiar rzeczy, które dzieją się wokół mnie.
    Grudniowe najchętniej zrobiłabym trzy świąteczne z różnych miesięcy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, damy radę przeszłyśmy przez 10 miesięcy to i te dwa ostatnie nam nie straszne ;)
    a co do listopada na Karaibach... to tak jak u nas -10 stopni, piękne błękitne niebo, a nad zamarzająca rzeką zamiast białego piasku biały iskrzący się na mrozie śnieżek ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Juz szukam Aniu pomysłów w główce:) dzieki wielkie i radosnego świętowanie święta Wszystkich Świętych zycze:) sciskam!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Teraz to już pestka,w końcu prawie finiszujemy z karteczkami.
    Aniu dam radę ,nie ma innej opcji,po prostu muszę i kropka.
    Zaczynam móżdżyć od jutra ,dziś skupiam myśli na innych rzeczach .
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Tematy mi się podobają, a czy są łatwe, to się okaże przy robieniu - haha :) P:ozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurcze no... świąteczny papier w ptasiorki chyba mam, brokatu ostatnio używam nawet sporo, mapka całkiem przyjaźnie wygląda, więc może w tym miesiącu mi się uda ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne wytyczne. Dobrze, że podałaś wcześniej temat na grudzień.
    Można zrobić w listopadzie a w grudzień będą inne zajęcia. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się podobają wytyczne. Mam nadzieję, że tym razem szybciej się wyrobię z tematami. Październikowe w końcu uzupełniłam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne temaciki, i nie ma to tamto, teraz to już muszę coś wydumać;-) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Aniulka Moja Kochana , zabierz mnie na te karaiby z banerka , oj chce mi się ciepełka mimo, że Kocham chłodną jesień :) Buziaczki Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniu fajnie ze podałaś już tematy na grudzień:)
    fajne wytyczne i mnie pasują:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne wytyczne. Bawię się do końca:)
    Uściski, Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu super, że podałaś tematy na grudzień. Moze uda się machnąc wszystkie kartki teraz. Oby. Tematy są przyjemne jak samo robienie karteczek. Dzięki kochana. Od jutra zabieram sie do pracy.Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj, a ja już się trochę przyzwyczajałam, że dajesz wzorek do haftu na wytyczne bożonarodzeniowe, a tu nie doszukałam się żadnego. Chyba sama muszę coś poszukać. Ciekawe wytyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dobrze, że wracam do życia, nie było fajnie ... za to fajne wymyśliłaś tematy, więc chętnie się zabawię . Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Aniu, tematy na listopad super, karteczki przygotowane i wrzucone :) Podoba mi się tworzenie wg mapek. Nadrobiłam też wrzesień i październik :D Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  25. Wytyczne super,dające pewną swobodę, tak, jak lubię!;)
    Nie zdążyłam poprzednio, ale tym razem jestem już gotowa ;)
    Jeszcze tylko post ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Wytyczne super,dające pewną swobodę, tak, jak lubię!;)
    Nie zdążyłam poprzednio, ale tym razem jestem już gotowa ;)
    Jeszcze tylko post ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...