Obserwatorzy

piątek, 28 kwietnia 2017

Kartki dla Uli i Inki

Witam Was

Nie wiem jak Wam, ale mnie ten kwiecień przeleciał strasznie szybko.   Pogoda do tego wisielcza, leje od kilku dniu i zimno max 4 - 5 stopni . Więc zaszyłam się  w ciepełku i nadrabiam zaległości kartkowe . Kartki bożonarodzeniowe w kwietniu przy takiej pogodzie nie wyglądają już tak głupio, wczoraj nawet miałam śnieg:-)


To na początek kartka na zabawę do Uli
W tym miesiącu robimy kartkę  wg mapki jak na banerku .

 





Mapka prosta to i kartka  mało skomplikowana. Użyłam w niej grafiki i papieru z Magicznej Kartki.





I  kolejna kartka na zabawę  u Inki . Tym razem na rogatym blogu inspirujemy się grafiką wielkanocną.








Starałam się zachować jak najwięcej elementów z wzorca i myślę że całkiem nieźle mi się udało. 





I w temacie kartek to tyle. Mam nadzieję , że dziewczyny się nie pogniewają jak jeszcze napisze coś na całkiem inny temat.


Otóż muszę się Wam pochwalić  prezentem jaki do mnie przyleciał dwa dni temu. Jakiś czas temu Małgosia z Papierowego Jarmarku  ogłosiła u siebie Candy z okazji pierwszych urodzin bloga.  Nagrodą główną był wiosenny album jej autorstwa. Zapisałam się, ale nie liczyłam na wygraną, bo jakoś nie mam szczęścia w losowaniach. Jakież było moje zaskoczenie gdy łaskawy los uśmiechną się właśnie do mnie.  To co dostałam przeszło moje najśmielsze oczekiwania.







Były serwetki , piękna kartka i aż 4 czekolady, wstążki tasiemki i ozdobne dżety




I wiosenny album, główna wygrana, który wprawił mnie w totalne osłupienie. Oglądam go już chyba z 10 razy i za każdym razem odkrywałam nowe zakamarki , dodatki, kieszonki.. Nadal jestem w szoku. Podziwiałam albumy na blogu Małgosi ale to co zobaczyłam w naturze  zachwyciło mnie ogromnie. Jest naprawdę piękny i grzechem było by w nim cokolwiek napisać





Po więcej zdjęć  zapraszam Was do Małgosi


Małgosiu stokrotnie dziękuję za taki cudowny prezent !!!!

A Wam dziękuję , że zaglądacie i dobre  słówko zostawiacie.
 I mała porcja humoru , bo niektóre @ ćwierkają , że nudno się u mnie zrobiło :-)







Życzę Wam dużo słoneczka, ciepełka i wielkiego lenistwa :-)
A 1 maja zamiast na pochód zapraszam Was do siebie po tematy majowych karteczek, zdradzę tylko że jeden z tematów będzie muzyczny, drugi kościelny, trzeci okrągły a czwarty biały i puszysty :-)
 Jak ktoś odgadnie wszystkie cztery tematy majowych kartek, otrzyma ode mnie upominek :-)



36 komentarzy:

  1. O, matulu, zacznę od końca. Nie podejmuję się odgadnąć wszystkich tematów, choć coś mi tam świta. Ale już widzę, że będzie ciekawie.;)Prezent dostałaś wypasiony, że ho, ho! A karteczki obie bardzo mi się podobają, klasa sama w sobie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowności nam tu Aniu prezentujesz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ochy i achy!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Same wspaniałości :) Cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu świetne karteczki zrobiłaś...fajne te kółeczka na wyzwanie u Uli:)
    A co do prezentu od Gosi - to wcale Ci się nie dziwię, bo ja sama mam kilka cudeniek od Gosi i (teraz jak Gosia to przeczyta to mi kijem po grzbiecie mocno da) do tej pory nic nie wkleiłam bo normalnie aż mi żal takie wspaniałości czymkolwiek zabazgrać.
    Biorę w łapki i oglądam i podziwiam wciąż i wciąż:):)

    Uściski Aniu dla Ciebie....u mnie pogoda fatalna:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranej i cudownego prezentu :-) Te Gosi albumy są tak piękne, że powinny zostać w nienaruszonym stanie jako obiekt nieustających zachwytów.

    Wyzwaniowe kartki piękne i dopiero teraz zauważyłam, że wytyczne są takie, że można jedną i tą samą kartką zaliczyć oba wyzwania.

    Udanego majowego wypoczynku :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. No pewnie że się udało, nawet bardzo pewnie :) - dziękuję za gratulacje mojej wygranej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu, karteczki podziwiam. Fajnie wyglądają kółka otoczone sznureczkiem na tej pierwszej.
    Kochana, nie słuchaj podszeptów Agulka i Anetki i śmiało pisz oraz wklejaj:):):)
    O tak, niech majowy weekend trwa wiecznie i to nawet niezależnie od pogody.
    Buziolki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu cudne karteczki i cudny prezent:)
    a co do zgadywania- nie mam pojęcia i nic mi do głowy nie przychodzi:)
    a na temat pogody to sie nie wypowiadam, bo łacina mi sie ciśnie na język, do tego okazuje się że mam ja dość szeroko obeznaną
    i chyba nie jest mile widziana na blogach;D
    buziaki i również miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapomniałam o zagadce:) Więc tak: temat muzyczny to pewnie nutki. Kościelny - kartka komunijna, okrągły - bombka, biały i puszysty - króliczek.

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu, rzeczywiście pogoda taka, że kartki bożonarodzeniowe są jak najbardziej na miejscu ;-) Zastanawiam się nawet czy przypadkiem nie wyszydełkować sobie czapki :-)
    Kartki piękne, a prezent od Małgosi do pozazdroszczenia! Oglądać album na zdjęciach to jedno, ale trzymać we własnych łapkach i dotykać i podziwiać to dopiero coś! Gratuluję!
    Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne prezenty ,gratuluję :-D Kartka z gilem zachwycająca ,piękny motyw w kółku i pod nim :-D Wianuszek ,uprzedzam też robię z dzwonkami ;-D

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne karteczki i gratuluje wygranej

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu karteczki superowskie,no i widać po nich,że nie tylko radzisz sobie z kartkami haftowanymi, bo te z papierków też wychodzą Ci kapitalnie .Obie są świetne,wianuszek rzeczywiście udał Ci się wspaniale .
    Prezent od Gosi wypasiony,tymi czekoladami to nieźle zaszalała haha,ale przecież do kawusi musi być coś słodkiego,no nie ?
    A na koniec życzę spokojnego i słonecznego weekendu.
    Całuski i tulaski :)


    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu świetne karteczki przygotowałaś. Oczywiście przyłączam się do gratulacji. Piękna nagroda do Ciebie przyleciała. Co do tematów- coś mi świta, ale ten kościelny nie podsuwa mi żadnego pomysłu. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu, karteczki śliczne chociaż bez haftów:))) Jesteś dobra i w papierkach:.
    Prezenty od Malgosi cudowne. Ten Albumik jest przepiękny, to dzieło wyobraźni i sztuki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję wygranej i wspaniałych prezentów -album jest rewelacyjny! Karteczki śliczne, a ptaszyna cudna:) A tematów raczej nie zgadnę , bo muzyczne to może być papier bożonarodzeniowy w nuty, ale też może być kartka w kształcie dzwonka/dzwonu, który może też być motywem kościelnym...Nie rozpędzam się dalej, bo napisałabym elaborat na temat moich skojarzeń:)) Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczności :) Twoje karteczki przepiękne, a prezent od Gosi wypasiony :) Albumy Małgosi są do oglądania i głaskania, też mam jeden i też go tylko podziwiam :)
    Wytyczne na maj brzmią ciekawie, ale poczekam do pierwszego - haha :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Co jak co, ale mimo tego, że karteczki są cudne, zwłaszcza z tym gilem, to na razie o tych klimatach nie myślę jakoś, bo to zimowe święta są, a ja czekam z utęsknieniem na ciepłe, złote lato... Pozdrawiam wiosennie i zapraszam do moich kącików! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne karteczki! Zachwyciło mnie wykorzystanie wstążeczki jako napisu, świetny pomysł!
    Prezent mega wypasiony, Gosia jest niesamowita!
    Zapowiedź wyzwania... hehe, Ty zawsze coś wymyślisz, u Ciebie nie można się nudzić;)
    Buziaczki Aniu:)
    Zapomniałabym... kładę się obok pieska i proszę o to samo;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu! Karteczki ładnie Ci wyszły, Są śliczne. A Gosia pięknie Cię obdarowała - Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  21. Podziwiam za wytrwałość z karteczowym wyzwaniem, jesteś bardzo zdolna i pracowita;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniałe karteczki przygotowałaś ,jak zawsze zresztą:)
    Prezentu zazdroszczę oczywiście..bo z tego co widzę cudeńka same:)
    Pozdrawiam:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  23. Karteczki piękne jak zwykle, prezenciki też super! Ta porcja humoru na koniec była mi dziś bardzo potrzebna więc dziękuję specjalnie. Oczywiście zaintrygowałaś mnie tymi majowymi tematami kartkowymi:-) Pozdrawiam ciepło, na przekór pogodzie:-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Aniu, fantastyczne kartki,a prezent zachwycający! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne karteczki, Aniu!
    Bardzo podoba mi się Twoja interpretacja mapki :-)
    A prezentu od Gosieńki gratuluję i troszkę zazdraszczam ;-)
    Pięknej majówki życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratulacje!!!! Nawet nie wiedziałam, że wygrałaś gdzies mi to umknęło... zresztą ostatnio dużo mi umyka...
    Aniu śliczne kartki Powstały :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Aniu śliczności! I gratulacji moc przesyłam!!! Sciskam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Aniu Gratuluję Wygranej! Album jest przepiękny i wcale się nie dziwię, że tak Cię cieszy. sama dostałam kiedyś taki od Uli K. i nadal z przyjemnością do niego wracam.
    Piękne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję wspaniałej wygranej!Karteczka śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  30. same śliczności i kartki i prezenty. A ja w środę byłam w Twoich okolicach, w Łanach i Komornie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Aniu, karteczki śliczne! A nastawiona była na to, że ujrzę u Ciebie hafciki? No i rozczarowałam się, ale mile, bo robione papierową techniką wyszły Ci cudownie! Gratuluję wygranej u Gosi! Albumik na pewno Ci się przyda, nie wspominając o ,,przydasiach";) Pozdrawiam Cię Anulko gorąco i przesyłam moc buziaków;)

    OdpowiedzUsuń
  32. No powiem Ci, żeś szczęściarą jest. Taki wypasiony album załapałaś, że aż mi oczy na wierch wylazły i napatrzeć się na to cudo nie mogę. Karteczki zrobiłas również urocze i wypasione. Fakt że wiosna przyjść nie chce, lub nie może, ale ta bombeczka jest kapitalna. najbardziej rozbawił mnie tez żabol. O mało nie oplułam monitora. Buziaczki Anulko i pozdrowionka zostawiam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne karteczki i superowy album wiosenny w prezencie otrzymałaś Aniu, gratuluję i pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...