Obserwatorzy

wtorek, 4 kwietnia 2017

Sal z zakładkami etap 10 - ostatni

Witam Was

No i w końcu coś innego niż kartki :-). Dziś ostatnia już 10 edycja zakładek przygotowanych na zabawę u Ady .  Jak widać poniżej temat dowolny czyli co kto lubi .





Specjalnie oryginalna  nie będę , bo wiadomo nie od dziś, że bardzo lubię  wyszywać zakładki, więc u mnie tradycyjnie będą xxxx.
Przygotowałam w sumie 4 zakładki, z tym że dwie z nich to  są jeszcze zeszłoroczne. Pierwsza przygotowana była na jesienna edycję SALu , ale nastąpiło  kilkumiesięczne zawieszenie zabawy i nie zdążyłam jej pokazać . Ot takie jesienne liście z żołędziami.



Druga zakładka wyszyta techniką blackwork , czarno czerwona, też była robiona z myślą o zabawie u Ady, ale nie wpasowała się w żaden z tematów.



I kolejne dwie, spersonalizowane, świeżutkie, dotarły już do adresatek więc mogę pokazać. 
Lubię wyszywać takie imienne zakładki.  Ale mam  z nimi mały problem, bo trudno  znaleźć  ładny ozdobny alfabet  w wielkościach  liter pasujących na zakładki, zwłaszcza przy dłuższych imionach. 
A może któraś z Was jest w posiadaniu  wzoru ozdobnych  literek  wysokości 15 - 20 krzyżyków to chętnie przygarnę :-)

A przechodząc już do moich zakładek
Anita, wyszyta ozdobnym alfabetem, który już u mnie gościł kilka razy. Wysokość literki 28 krzyżyków, idealne do imion  3 i 4 literowych. Przy pięciu literach zakładka jest trochę za długa.



I Dana dla pewnej Danutki, na specjalne życzenie w kolorze oliwkowym z dodatkiem różu, sytuacja analogiczna jak wyżej, dla tego alfabetu nawet 4 literki są za długie.  



Wszystkie zakładki na lewej stronie tym razem wykończone, ozdobną lnianą taśmą, jak dla mnie lewa strona jest równie fajna jak prawa. 



No jako, że jest ich 4 na życzenie Ady kolaż, a nawet dwa :-)




I w temacie zakładek to wszystko. Co prawda SAL się już skończył ale na pewno jeszcze nie jedną u mnie zobaczycie. 
 W związku z tym że zakładki są prezentami to wędrują również na prezentową zabawę do Reni



Adzie dziękuję za zorganizowanie zabawy, była super !!



Pozdrawiam Wszystkich serdecznie i dziękuję za sympatyczne komentarze jakie u mnie zostawiacie.



37 komentarzy:

  1. Piękne zakładeczki :)
    Nie wiem dlaczego ile bym ich nie zrobiła, to zawsze jeszcze brakuje - haha :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zakładki!
    Jeśli chodzi o alfabet to w książce H. le Berre "Le langage des fleurs" jest taki z kwiatami, literki mają ok. 20 krzyżyków. Jeśli byłabyś zainteresowana, to mogę zrobić zdjęcia i przesłać Ci na maila :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zakładki! Mi się szczególnie podoba ta jesienna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, mistrzyni zakładowa-brawo!!! Śliczności:) i ja mam jedna Twoja prace-sliczne sa:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu jak zwykle cudne xxx a takie zakładeczki będą umilały każdą książkę:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zakładki, Aniu!
    Trudno mi wybrać tę naj, bo każda czymś zachwyca :-)
    No i świetnie je wykończyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu, Twoje zakładki są genialne! pozdrawiam ciepluteńko!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zakładeczki te z imionami cudne :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczne zakladeczki zwlaszcza te imienne, piekne podarunki, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne zakładki! Mi najbardziej podoba się ta z imieniem Anita - ze względu na te ozdobne, czarne litery.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie ta jesienna , ale wszystkie piękne

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu, podziwiam wszystkie Twoje zakładki. Te z imionami są fantastyczne.
    Buziaczki serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu każdą Twoją zakładkę bym brała nawet w ciemno,bo wiem, że są cudne i zawsze wykonane solidnie,starannie i pięknie.Dziś moja najpiękniejsza :)))
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zakładki wszystkie. Dla mnie jesienna jest naj...
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne są, te imienne jakie ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Perfekcyjne krzyżyki, jak zwykle Aniu. Anitka spodobała mi się najbardziej, moje klimaty;-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja z przyjemnościa oglądam te Twoje xxx, strasznie je lubię. Nawet mam jedną zakładkę od Ciebie Aniu, w zielonym kolorze:) Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  18. Staranie i profesjonalnie zaprojektowane i wyszyte. Każda inna i każda piękna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniu! Prześliczne zakładeczki, Mnie Najbardziej podoba się ta z różowymi kwiatkami - pozdrawiam Cię gorąco

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja Kochaniu Moja, wiesz nie od dziś hihii ze ja uwielbiam po porstu Twoje Haftowanki. Twoje zakładki są prześliczne! Sczególie podobają mi się te personalizowane z imieniem :) Buziaczki Kochana Moja :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Mega fajne zakładki :) Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie się spisałaś Aniu. Zakładki są super! Bardzo spodobał mi się twój pomysły z imiennymi zakładkami i już rozumiem cel zapytania o wzory z monogramami.

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne zakładki! Bardzo dziękuje, że przyłączyłaś się do zabawy i tak dzielnie wykonywałaś zakładki!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam te twoje haftowane zakładki. Imionka są świetne . Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  25. Jaka szkoda,że to ostatni etap tej zabawy ;)
    Też nie będę oryginalna he he :) jak powiem,że je wielbię oglądać i podziwiać :)
    Na końcu wpisu odsapnęłam z ulgą,gdy napisałaś,że pokażesz jeszcze niejedną :) Ufff :)
    Zakładeczki są przecudnej urody !!! Wszystkie bez wyjątku :)
    Pogrzebię w starociach i może znajdę cosik,ale nie obiecuję...Jeśli tak,to na pewno się odezwę :)
    Pozdrawiam i buziaki posyłam Aniu :)* :)* :)*

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne zakładki ... wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jesteś Aniu mistrzynią w haftowaniu zakładek i każda wychodzi pięknie. Te z imionami są urzekające. Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne zakładki,takie równe krzyżyki stawiasz Aniu do podziwu :)
    te z imionami bardzo mi się podobają,muszę poszukać u mnie w sklepie taką kanwę,może zrobię podobne dla moich wnuczek :)
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Aniu prześliczne wzorki miałaś na te zakładeczki:) Najbardziej to chyba mi się ta jesienna spodobała:) Ja niestety nie mam żadnych wzorków literek, więc nie mogę Cię w tym temacie poratować... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Anulko wreszcie do Ciebie dotarłam. Pożno, ale jestem. Nie ogarniam wszystkiego stąd moje opoznienie. Twoje zakładki to Twoj znak firmowy. Chyba wszyscy juz je rozpoznają. Wspaniale tanczysz z tą igłą. Blackwork genialny. Buziaczki kochana.

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne są, najbardziej podoba mi się ta czarno czerwona.

    OdpowiedzUsuń
  32. Aniu śliczne zakładki zrobiłaś :).
    Rzeczywiście jest problem z fajnym ale małym alfabetem...

    Aniu dziękuję za linki.

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczne zakładki! Imienne rzeczywiście są najwspanialszym prezentem, chociaż blackworkowe też bardzo mi się podobają.
    Buziaczki Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zakładek nigdy dość,a Twoje są do tego piękne,z imionami naj,naj:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Pięknie!

    tylko z zakładkami jest pewien malutki problem...
    a dostałam ich trochę od moich wspaniałych blogowych koleżanek.... zgadnij w której książce się znajdują??? ;DDD

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...