Obserwatorzy

środa, 26 kwietnia 2017

Warsztaty z pergamano

Witam Was

Cały tydzień mnie nie było na blogu,  to aż niepodobne do mnie :-). Ale jak pewnie większość z Was wie weekend spędziłam w Łodzi w bardzo fajnym towarzystwie.  "Czarownice" już pisały co i jak więc powtarzać  się nie będę. Jak ktoś ciekawy szczegółów to zapraszam do Eli  i Małgosi .
 Zdjęcie naszej całej łódzkiej piątki poniżej.



Chyba  wszyscy wiedzą kto jest kto :-). Powiem tylko że weekend był super, a moje koleżanki są wspaniałe. Aż się wierzyć nie chce, że to są blogowe znajomości. Ale ja tam twierdzę, że swój na swego zawsze trafi. Było tak jak byśmy się znały od kołyski.
Niektóre z Was były ciekawe dlaczego akurat Łódź, więc wyjaśniam. Mieszkamy  w czterech różnych stronach kraju. Na południu ja, na północy Hania, na środkowym wschodzie Gosia  na środkowy zachodzie Danusia. Więc żeby było sprawiedliwie wybieramy miejsce spotkania tak, żeby każda miała do pokonania mniej więcej taką samą drogę. W tym roku wybrałyśmy Łódź, a że Ela jest właśnie z Łodzi dołączyła  do naszej czwórki  i już została, mam nadzieję na zawsze :-).
To tyle tytułem wstępu.

Nie wiem czy wiecie, że Ela jest Certyfikowanym Nauczycielem Pergamano.
 Na powitanie  każda z nas dostała w prezencie od Eli po trzy piękne prace wykonane w tej właśnie technice.
Pierwszą literę imienia, zakładkę i karteczkę. Ja się chwalę swoim prezentem, a wszystkie możecie zobaczyć u Gosi pod linkiem, który podałam  na początku.


Mając takiego fachowca od tej niełatwej techniki poprosiłyśmy  Elę o warsztaty. I choć nie było ich w planie pobytu Ela chętnie się z nami podzieliła swoją wiedzą.
Tak więc pokazuję mój debiut w tej technice. Nie ukrywam, że bez pomocy Eli chyba nie dałabym rady dokończyć tej pracy. 


Cieszę się, że wiem z czym się to je, bo ja lubię wiedzieć :-). Ale od wiedzy do praktyki jeszcze daleka droga. Na ten moment stwierdzam że technika jest trudna, wymaga wiele cierpliwości, dużo czasu i  sporych umiejętności manualnych. Do tego oczywiście dochodzi zakup podstawowych materiałów. Póki co zostanę przy tej jednej pracy, ale nie mówię "nigdy".
Na zakończenie warsztatów, każda z nas otrzymała taki  oto Certyfikat. 
Jest to mój pierwszy taki dokument i chyba sobie oprawię w ramkę :-)


Elu dziękuję pięknie za ten kursik, cudne prezenty i czas jaki nam poświęciłaś.
  Haniu, Gosiu, Danusiu i Elu dziękuję za wspaniały weekend.

Już w domu  mój obrazek pergamano znalazł swoje miejsce na kartce. 


I na dziś tyle , muszę jeszcze na cito zrobić kartkę na zabawę u Uli K , bo czasu zostało już niewiele. 

Pozdrawiam Was serdecznie i życzę żeby wróciła w końcu wiosna. 


29 komentarzy:

  1. Jakie fajne spotkanie! (całkiem niedaleko ode mnie:)) i jakie owocne! Pergamano podziwiam, ale chyba to też nie dla mnie:) Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale zazdraszczam spotkania i warsztatów! Ma pewno ciekawe doświadczenie z nowa technika:) gratuluje pięknej pracy i sciskam Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu no powiem tak....ale Wam zazdroszczę dziewczyny....:-):-):-)
    Mnie od jakiegoś czasu kręci ta technika alem zielona w niej jak młody wiosenny groszek. Póki co oglądam filmy instruktażowe na YouTube i czytam na blogach o pergaminie.
    Ale piękną tą kartkę kochana zrobiłaś aż nie mogę się napatrzeć:-)
    Aj dziewczynki ale fajnie mialyscie:-)
    Buziole:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale spotkanie i super warsztaty

    OdpowiedzUsuń
  5. Anulko, jeszcze raz Ci dziękuję za ten superowski weekend;)A każde następne nasze spotkanie będzie jeszcze fajniejsze;) Przynajmniej tak myślę;)Cieszę się, że ,,dziubdzianie" wyszło Ci tak pięknie i znalazło swoje miejsce;) Dobrze, że ja nie pokazałam swojego, bo dopiero narobiłabym sobie wstydu... Ale kiedyś na spokojnie spróbuję jeszcze raz, tyle że nie mam czym... Ale może wymyślę jakieś przybory - zamienniki;) Pozdrawiam Cię Aniu cieplutko i życzę miłej ,,majówki";) Buziaczki;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu! Piękne Prezenty dostałyście od Elizy, A twoja praca jest bardzo śliczna - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Super spotkanie, super prezenty, piękny opis i najwspanialsze dziewczyny :) Pozdrawiam cieplutko i biegnę poczytać u innych "czarownic" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. takie sotkania sa bezcenne! Zabawa przednia! A i szkolenie warsztatu1 Super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie Ela jest profesorem a nie nauczycielem i to z tymi dr, mgr i całą resztą z przodu;D
    podziwiam i chyba zazdroszczę takich warsztatów:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajne spotkanie :) A Twój debiut w pergamano bardzo udany :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu , chyba przyjadę do ciebie na naukę , bo ja niestety nie mam certyfikatu, ale kocham tę technikę , i wydaję coraz więcej kasy na narzedzia

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne spotkanie i cudne prace:) Techniki nie znam, tym bardziej podziwiam:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiem Anulko ile tego dziubania trzeba by zrobic takie cus. Tobie sie udało i mysle ze jak na zupełny debiut , to jest to fajna praca. Wiemy o co kaman w tym pergaminku a Ela zacheca nas do kolejnych prob. Pewnie z czasem powstana nastepne, ładniejsze, dopracowane na spokojnie. Ty wiesz, ze dla mnie takie spotkania to jak miod na serce. Dziekuje Tobie za przemiłe towarzystwo i poranny spokoj. Buziaczki kochana.

    OdpowiedzUsuń
  14. No proszę, jakie miłe spotkanie w sympatycznym gronie :-)

    W pergamano zakochałam się od pierwszego ujrzenia na Maranciakach i nadal jestem nim zachwycona, Twoim debiutem również.

    A tak przy okazji spotkań - jednak wyjeżdżam na długi weekend.

    OdpowiedzUsuń
  15. Można pozazdrościć wszystkiego.Spotkania z fajnymi babkami, przegadanych nocy, wesołych dni, warsztatów...... wymieniać mozna wiele , prawda? Pergamano podoba mi sie ale coś u mnie ciężko z kartkami. Normalnie nie mam czasu przysiaść . Pozdrawiam Was Wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdraszczam spotkania :) i proszę mnie następnym razem poformować o zlocie ;) to może znajdę jakąś miotłę i przylecę ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu, spotkanie do pozazdroszczenia! Gratuluję certyfikatu i pięknego debiutu pergamo.

    OdpowiedzUsuń
  18. Buzie uśmiechnięte także spotkanie udane tak jak piszesz. Piękne prace powstały. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Widać po Waszych buźkach, że wspaniale czujecie się a swoim towarzystwie. Takie spotkania są niesamowite i masz rację, często wydaje się że znamy się z inną osobą od wieków, bo nadajemy na tych samych falach.
    Pergamano od zawsze mi się podobało, zresztą jeszcze tyle technik mnie fascynuje, że życia raczej braknie:( Prezenty wspaniałe, ale i Twoja praca Aniu jest przepiękna!
    Pozdrawiam Was Dziewczyny:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Czyli kolejne fajne i udane spotkanie za Wami. Co jak co ale tego kursu pergamano to Wam zazdroszczę. Elunia Was dobrze widać szkoliła, bo piękną pracę Aniu stworzyłaś, moje wielkie uznanie dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zawiązała się między Wami prawdziwa, realna przyjaźń - to cudowne!
    Umiejętności Eli podziwiam nieustannie, to ona zaraziła mnie pasją do pergaminu.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  22. Widać, że spot kanie było bardzo owocne, a poza tym świetnie się bawiłyście.Karteczkę zbiłaś cudną. Nie znam dobrze tej techniki, ale bardzo mi się podobają wykonane w niej prace. Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Aniu, te Wasze zdjęcia z "wycieczki" są jak porcja witamin - czysta pozytywna energia :-)
    Ela, to naprawdę mistrzyni, a Ty jesteś zdolną uczennicą!
    Świetna, elegancka karteczka!
    Buziaki ogromniaste przesyłam.
    ps. dziękuję za pamięć o mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Swietne warsztaty! Zazdroszczę Wam dziewczyny:) Najbardziej tego spotkania, zlot z całej Polski, superowo. Super są też Twoje nowe prace w technice pergamano. Będą nowe karteczki!
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniale, że udało Wam się spotkać :-)
    Gratuluję, Aniu, debiutu w pergamano - karteczka jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. Aniu byłaś w mieście które pokochałam 6 lat temu. Nie znam dziewczyn z Łodzi zajmujących się rękodziełem. Chyba czas nadrobić zaległości ale blog mnie przerasta. Na przyszłość krzycz że jedziesz do Łodzi to zapraszam

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...