Obserwatorzy

środa, 12 kwietnia 2017

Wielkanocne zajączki

Witam Was

Dziś, w ostatnim poście przed Świętami, przybywam do Was z wielkanocnymi zajączkami.
A to za sprawą Reni i kolejnej lekcji decoupage, której tematem jest wielkanocne decoupage z zajączkiem.  



To już 23 lekcja, a więc w przyszłym miesiącu stuknie nam 2 lata. Kiedy to przeleciało  to nie mam pojęcia ??

Postaram się dziś streszczać, bo nikt za wiele czasu nie ma. W sumie znowu przygotowałam 3 różne prace, ale przyznaję bez bicia, takie które robi się szybciutko.

Na pierwszy ogień poszły mydełka i zajączki  z serwetki. Przyklejone za pomocą medium do świec. Medium jest tylko z góry, od dołu normalne mydełko więc używamy do woli, zmydla się od dołu a na górze mam cały czas zajączka  :-)




 Druga praca z zającami to decoupage na świeczce, motyw w zajączki  z serwetki.  Prosto i szybko a jak to zrobić pisałam w TYM poście



I na koniec jajo pisanka z zającami. 
Od dawna chodziły za mną jajka owijane sznurkiem . Niestety jak to u mnie bywa czasu mi brakło na tradycyjne jajeczka ze sznurka i koronek . No to zrobiłam sobie sznurkowe jajo połączone z decou. Owinięte sznurkiem  jajo pomalowałam lakierem akrylowym i nakleiłam motyw z tej samej serwetki co na świeczce. Dodatkowo przykleiłam ozdobny sznurek .



I jeszcze taki mały trik jak zacząć i jak skończyć owijanie sznurkiem . Robimy w styropianie na czubku dziurkę wykałaczką, w dziurkę kapiemy kropelkę magica , wciskamy koniec sznurka  i wbijamy ozdobną szpilkę . 



Trzyma na beton i bardzo łatwo wtedy zaczyna się owijanie . To samo zrobiłam na końcu , z tym że dałam małą szpilkę i mocno docisnęłam żeby się schowała do styropianu , bo inaczej jajo nie będzie stało.


Jako, że na blogu mojego ulubionego sklepu od A do Zet trwa właśnie wyzwanie z jajem to zgłaszam tam moje sznurkowo- decoupagowe jajo.
Szczegóły TUTAJ  i banerek wyzwania


http://blog-odadozet-sklep.blogspot.com/2017/04/wyzwanie-19.html









Wszystkie zające razem






I tym sposobem zaliczyłam, mam nadzieję, kolejną lekcję decou.  Przyznaję robiło się bardzo przyjemnie a i efekt mnie całkowicie zadowala  :-)

A w związku z tym, że osobnego posta z życzeniami nie będzie, już dziś składam Wam Wielkanocne życzenia z lekkim przymrużeniem oka :-)


Pozdrawiam Wszystkich serdecznie 

  


45 komentarzy:

  1. Aniu Twoje decu jest i sliczne i pożyteczne. Mydełka beda fajnie wyglądać w łazience podczas świąt. Przyznam, ze jeszcze nigdy mydełek nie robiłam. Jajo sznurkowe rewelacyjnie sie prezentuje. Szkoda, ze nie ma już czas, ale w przyszłym roku musze se takie machnąć. Słowem iście świąteczne decu w Twoim wydaniu. Buziaczki Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu zajączkowe prace są prześliczne:) A jajeczko EXTRA i pomysłowe:) Może na przyszły rok odgapię taki pomysł na dekorację świąteczną;) jeśli pozwolisz oczywiście:)
    Dla Ciebie i Rodzinki również Zdrowych, spokojnych Świąt Wielkanocnych:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu świetne prace zajaczkowe zrobiłaś. ..te mydełka mnie powaliły:-)
    Jajeczko tez śliczne. ..ja w tym roku tylko jedno sznurkowe zrobiłam. ...ach ten czas:-)
    Aniu dla Ciebie i Twojej rodziny życzenia radosnych i spokojnych Świąt Wielkiej Nocy:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zajęce są świetne, w każdym wydaniu :)
    Tobie Aneczko też życzę spokojności, zdrówka i rodzinnych świąt. Wesołego Alleluja !
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zajączki przecudne.
    Zdrowych Wesołych Świąt Aniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne te prace, a obrazki z zajączkami są rozkoszne! Dzięki za życzenia - na szczęście ja do pracy dopiero w środę.;)Wesołych Świąt!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prace przygotowałaś!

    OdpowiedzUsuń
  8. jak dla mnie bomba;)
    wszystko ślicznie będzie sie prezentować na właściwym miejscu:)
    a zadanie zaliczona a 6+
    buziaki i również życzę radosnych Świąt Wielkiej Nocy :)

    też sie zastanawiam kiedy to przeleciało;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a i zapomniałam;)
      pomysł ze szpilka świetny, w przyszłym roku zapędzę Małą do roboty ;D

      Usuń
  9. Piękne świąteczne dekoracje poczyniłeś! pozdrawiam ciepło i życzę również wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  10. Decou szybkie i piękne, zwłaszcza to jajo :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu ! Gratuluje podrobionej kolejnej lekcji decou, wyszło sliczne a to sznurkowy jahco bardzo mnie kusi:)

    A jeśli chodzi o zyczenia to Kochana zdrowka, radości i miłych rodzinnych spotkań na ten Swiąteczny czas i błogosławieństwa od Zmartwychwstałego Chrystusa na każdy dzien oraz owocnego w przeżycia Triduum Paschalnego!!! Sciskam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny patent ze szpilką, na pewno bardzo ułatwi pracę ze sznurkiem. Jajeczko "sznurkowe" wyszło wspaniale, po prostu mój ulubiony styl :)
    Radosnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu kochana zajączki zaliczone- hmmm zazdroszczę 😊
    Buziaki, wesołych.

    OdpowiedzUsuń
  14. Anusia, fajnie ozdobiłaś przedmioty zajączkami. Pomysł na mydło jest super.
    Życzę Ci radosnych, błogosławionych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu! Prześliczne są te Twoje Zajączki, Zauroczyły mnie wszystkie - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystko przepiękne! Umiesz tyle technik, podziwiam. Mydełkami jestem zauroczona.
    Radosnych Świąt Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale u Ciebie zajączkowo Kochana !!! Bardzo mi sie to podoba bo uwielbiam te zwerzątka w rzeczywistośc jak i w sztuce czy też różnych grafikach. Twoje pisaneczki są prześliczne, absolutnie mnie zahcywciły, ale najbardzeij jestem pełna podziwupisance ze sznurka. Ile precyzjii i jakże jest doskonała! WOW! ANiu, na prawde kto jak kto ale dbanie o szczegóły jest Twoją domeną :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Zajączki na sto sposobów...i każdy jeden wyjątkowy i piękny Aniu :)
    Wesołych Świąt Wielkanocnych, smacznego jajka,
    szalonego i wyjątkowo mokrego śmigusa-dyngusa
    oraz samych słonecznych i cudownych dni.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  19. przykazanie na święta: nie wymydlać zajączków! ;D

    cAnulka! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Anulko, przepiękne, kicajkowe prace :-)
    Życzę Ci wspaniałych, rodzinnych Świąt :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu piękne są te Twoje dekupażowe ozdoby, świeczuszka z zajączkiem jest zdecydowanie numerem jeden :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniu :)
    Twoje zajączki,gdziekolwiek przycupną ...to czują się świetnie,a jeszcze lepiej,że wyglądają tak samo cudnie :) A to na mydełku,na świeczce i...nawet na sznurku :) Zachwycam się nimi,jak i Twoją pomysłowością :)
    Pozdrawiam serdecznie :) i dziękuję za dzisiejszy wieczór :) Było mi bardzo miło :) Buziaki :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkiego co najlepsze, najwspanialsze i najpiękniejsze, a przede wszystkim zdrówka, spokoju, miłości i radości dla Ciebie i Twoich bliskich.


    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  24. Przesłodkie te zajączki i wszędzie im dobrze, szczęściarze;-)Pięknych Świąt Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  25. Urocze prace Aniu, szczególnie to jajo mi się spodobało.
    Dziękuję za życzenia! Tobie również życzę spokojnych i radosnych Świąt Wielkanocnych.
    Przesyłam serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  26. Zajączki słodziaki, więc wszystko co ozdobią będzie sliczne! Cały komplecik bardzo mi się podoba:) Wesołych, zdrowych i ciepłych świąt!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie wszystko wygląda - Zdrowych , radosnych świąt droga Aniu życzy Marii z rodziną :):):)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne stado zajączków:) Radosnych Świąt Wielkanocnych dla Ciebie Aniu i Twojej Rodziny:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo urocze zajączki :) Tobie również wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne prace;) Życzę zdrowych, spokojnych, rodzinnych i ciepłych Świąt;) Radosnego Alleluja!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne zajączkowe prace, Radosnych Świąt Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  32. Wspaniałe zajączki,fajny pomysł na jajko :)
    Życzę Ci Zdrowych,Spokojnych Świąt spędzonych w gronie rodzinnym.

    OdpowiedzUsuń
  33. Takie idealnie świąteczne zajączki :)
    Dobrych Świąt - niech będą piękne i przyniosą Ci wiele radości :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Aniu, Wesołego Alleluja!
    piękne zajączkowe prace:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Pozdrawiam Świątecznie i gratuluję wygranej u Małgosi :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Pozdrawiam serdecznie i poświątecznie. Lekcja decu zaliczona na piątkę:) Jajo jest przeurocze. Nigdy nie owijałam sznurkiem, może wypróbuję ten sposób ozdabiania i zakończenia. Dzieki za podpowiedź.
    pa, pa

    OdpowiedzUsuń
  37. Urocze prace :) Robią wrażenie
    Dziękuję za udział w zabawie na blogu od A do Zet :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ślicznie i pomysłowo, dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu od A do Zet

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny pomysł na jajko, mydełka też się świetnie prezentują. Dziękuję za udział w wyzwaniu Od A do Zet.

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękna zajączkowa kolekcja. Jajko jest rewelacyjne. :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajne są te Twoje mediowe dekoracje. Bardzo mi się podoba pomysł z mydełkami - można mieć zajączki do "ostatniej piany" ;) Sama dopiero zaczęłam zajmować się decu i strasznie mnie ono ostatnio zaczęło fascynować więc tym bardziej wielkie WOW dla Ciebie i Twoich prac. Cieszę się, że przyłączyłaś się do naszej zabawy i że mogłam poznać Twoją Twórczość. Życzę powodzenia i słonecznej majówki. Pozdrawiam MargoLa DT sklepu Od A do Zet :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...