Obserwatorzy

sobota, 1 kwietnia 2017

Kartki przez cały rok - wytyczne kwiacień

Witam Was

Czas zacząć kolejny miesiąc zabawy kartkowej. Chciałam serdecznie powitać kolejną z  gościnnych projektantek .
W kwietniu tematy dla Was przygotowała Lidzia,
znana w świecie blogowym jako
Czarna Dama

Myślę, że podobnie jak Danusię Witkowską, znają ją wszyscy. To taka dobra duszyczka, która uwielbia robić niespodzianki i obdarowuję wszystkich upominkami. Nie wiem czy jest wśród Was ktoś kto by nie dostał prezentu od Lidzi ???
 Organizatorka wielu zabaw blogowych, miedzy innymi wymianki kartkowej, konkursów fotograficznych, całorocznej  wymianki urodzinowej i wielu innych .
Lidzia nie potrafi usiedzieć spokojnie, dla  mnie to osoba z tzw.  "robótkowym  ADHD". Praktycznie żadna z technik nie jest jej obca. Dzierga piękne rzeczy na szydełku , wyszywa krzyżykami, robi cudne kartki i fajne rzeczy ze wstążek. Wszystko zawsze w ilościach hurtowych. Zastanawia mnie kiedy Lidzia sypia, bo jak nie tworzy to "połyka" książki.
Gdyby ktoś miał ochotę zrobić Lidzi niespodziewany prezent, to  ucieszy ją ozdobna świeczka typu thelaith
Lidzia kolekcjonuje takie świeczki a jej kolekcja jest ogromna


A  na kwiecień Lidzia zaproponowała dla Was  następujące tematy:
1 . Kartka na Boże Narodzenie  - żłóbek
2. Kartka okolicznościowa - miś, misie
3a. Kartka Wielkanocna - w kształcie jaja
3b. Zamiast kartki wielkanocnej można zrobić kartkę na I Komunię Świętą - wg  mapki


Inspiracje Lidzi na banerku poniżej.



I mapka do kartki komunijnej

A jak ktoś potrzebuje jeszcze dodatkową kartkę wielkanocną , to można ją zrobić wg tej samej mapki , ale obowiązkowa jest kartka w kształcie jaja.

I jeszcze małe wyjaśnienie  -  misie to poniekąd wizytówka Lidzi bloga więc nie mogło go zabraknąć na kartce :-)


Bonus dla wytrwałych link do bloga, na którym znajdziecie fajne pomysły na wykorzystanie resztek papierków.

Stronkę wynalazła Basia, której dziękuję za namiary.



Życzę wszystkim miłego tworzenia i pięknych kartek
czas START


Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za tak liczny udział w zabawie. Mam nadzieję, że  czerpiecie niezłą frajdę z tego kartkowania.













30 komentarzy:

  1. Ale fajne tematy! Zależy mi przede wszystkim na kartce komunijnej, a z kolei wielkanocnej w kształcie jaja jeszcze niem mam! Będzie ciekawe :) Już lecę zmieniać banerek!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne tematy Lidzia wymyśliła. Oczywiście bawię się dalej. A swoją drogą to juz chyba tradycja, że każdy ostatni dzień miesiąca kończy się po północy;)
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to Lidzia się spisała :) Fajne wytyczne, zobaczymy co też uda się zrobić :)
    Zabawa jak najbardziej udana, w życiu przed świętami nie miałam tylu potrzebnych karteczek :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale się cieszę :) Fajne wytyczne mamy od Lideczki :)
    Z miłą przyjemnością będę tworzyć :)
    Kwiecień będzie bardzo przyjemny :)
    Pozdrowionka dla Ciebie Aniu i dla gościnnej projektantki Lidzi także :)
    Buziaki :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu jeszcze raz Ci bardzo dziękuję za możliwość bycia jedną z projektantek, to dla mnie wielka radość i wyróżnienie. Mam nadzieję, że dziewczynom tematy się spodobają, bo to że powstaną fantastyczne kartki, to ja wiem już teraz. Bo dziewczyny zdolniachy są :) Dziękuję Ci też bardzo za te miłe słowa na mój temat, a świeczuszki jak najbardziej, nowe okazy zawsze mile widziane :) Pozdrawiam gorąco i życzę wszystkim miłego tworzenia karteczek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To prawda Lidkę zna każdy w blogosferze:) Tematy bardzo fajne:) Oj tylko żeby mi ładnie wyszło wycięcie kartki w kształcie jajka, bo ani wykrojników, ani baz takowych nie posiadam:( Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalko ja też nie, wycinałam jajo odręcznie :)

      Usuń
  7. napisze tak- w końcu jest żłóbek :)
    czekałam na ten temat cały ubiegły rok i myślałam że sama go wykorzystam ;D
    Obawiam sie trochę jajka, bo nie robiłam, a i forma jest dla mnie zagadką,
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Tematy bardzo wdzięczne!
    Z chęcią wypróbuję formę jaja, a i misiek nie będzie żadnym problemem.
    A na żłóbek już szukam wzoru...
    Dzięki, Anulko, za kolejny miesiąc zabawy i dzięki, Lidziu, za fajne tematy :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. To działamy! Wytyczne Lidzi mi podpasowały tylko jajo będzie wyzwaniem bo takiego nie robiłam nigdy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Powiedziało się A, to trzeba powiedzieć i B, ale żłóbek i misio? Dorotko .... ratuj :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tematy super, to prawda Lidzia jest znana na całym globie i ma serducho o niezliczpnych pokładach dobroci. Niestety odpusciłam sobie karteczkowanie z różnych powodów nie wysyłam ostatnimi czasy kartek, robie tylko na bieżąco w razie potrzeby . Kibicuję Wszystkim bawiącym się nadal 😁
    Buziaki ❤

    OdpowiedzUsuń
  12. Super tematy i piękne kartki Lideczki :-D

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne tematy, no może ten żłóbek jeśli idzie o haft nie będzie prosty, trzeba rozejrzeć się za jakąś grafiką:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolejne fajne wytyczne, oczywiście biorę udział, a nawet się przyznam, ze jedną kartkę już dziś zrobiłam:)
    Pozdrawiam, Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też to napiszę: jak się cieszę, że jesr żłobek!:) Z resztą też sobie poradzę, dzięki za świetne tematy!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne tematy. Oczywiście bawię się dalej. Dziękuję Aniu za zabawę.
    Na święta kartki były już gotowe jeszcze dorobiłam. Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne tematy, biorę banerek i będę działać - tym razem skuteczniej:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dla mnie ekstra! Tematy są świetne i nawet te misie mi się podobają - niedługo wnusia ma urodziny. Przesyłam cieplutkie, wiosenne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  19. Super tematy. Tym razem postaram się wyrobić w czasie. Szkoda, że doba trwa tak krótko.
    p.s. Dziękuję Aniu, za pozwolenie na późniejsza publikację. Post już uzupełniłam o zdjęcia i kolaż :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ach Lidziu i Aniu, pozostaje mi działać:) buziole!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Podziwiam Was za wytrwałość!

    OdpowiedzUsuń
  22. Powodzenia dziewczyny :) Życzę miłej niedzieli i udanego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super i jakże trafnie opisałaś Lidkę :).

    Pora zabrać się do pracy i buszowania po internecie i przydasiach :).

    OdpowiedzUsuń
  24. Myślę, że damy radę z czasem. Tematy świetne i już widzę te piekności, które stworza dziewczyny. Buziaczki Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  25. Tematy do ogarnięcia:)) Na pewno znów pojawi się wiele ciekawych karteczek:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Już u Lidki pisałam, że wymyśliła ciekawe wytyczne i zrobiła piękne inspiracje. Teraz czekam na interpretacje pozostałych uczestniczek zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  27. Aniu, nadrobiłam wszystkie zaległości:) Zapraszam do zerknięcia na ten mój karteczkowy "urobek":))

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...