Obserwatorzy

środa, 16 sierpnia 2017

Szału nie ma - kartki są

Witam Was 

Sierpień jakoś  nie sprzyja robótkowaniu, chyba nie tylko mnie ale i Wam również. To chyba wina tej zwariowanej pogody. Albo tropikalne upały, albo zimno, albo nawałnice. Taka pogoda nie wpływa pozytywnie na nasze samopoczucie. 

Dziś będzie kolejna porcja kartek  na moją zabawę kartkową.  Jak w tytule szału nie ma ale coś tam powstało. Chyba tematy jednak są dość trudne, bo żabka strasznie wygłodzona. Jest już połowa miesiąca a  tylko trzy osoby  przygotowały swoje kartki.  Tak źle nie było nigdy :-( Mam cichą nadzieję, że jednak jeszcze trochę kartek powstanie. 

W sierpniu tematy dla nas wybrała Ania Kurtasz . Szczegóły znajdziecie TU  a poniżej banerek z tematami i inspiracją Ani.





To nie przedłużając już pokazuję co tam wymodziłam.  
Zajączek z kwiatkami w dwóch wersjach.  Pierwszy wyszywany, wzorek malutki, a zajączek trzyma w łapkach 3 tulipanki.  




Druga kartka taka trochę  nietypowa jak na mnie . Zajączek filcowy  dostany od którejś  z Was, kwiatuszki foamiranowe mojego autorstwa, baza z wykrojnika zakupionego na Aliexpress. Polecam wykrojniki z Chin są kilka razy  tańsze od naszych i kilka razy lepsze - wycinają jak żyleta. 



Kartka ze słoneczkiem sprawiła mi nieco kłopotu, pozdrowień z wakacji nie wysyłam, ale w końcu znalazłam dla słoneczka miejsce. 



Wykrojnik okrągłej serwetki również chiński 

Wzorek słoneczka to jeden z elementów  dużego  wzoru autorstwa Moniki   "Cztery pory roku" do kupienia w sklepie Igiełka   TUTAJ .  

Słoneczko wpisuje się również w SAL organizowany przez Ulę. Aktualnie wyszywamy lato a więc kartka leci również na zabawę do Uli. 


I ostatnie już kartki z szopką, również dwie.  
Pierwsza całkowicie recyklingowa, szopka odzyskana ze starej kartki. Po raz pierwszy chyba użyłam na kartce tekturki falistej. Napisu brak bo żaden mi nie pasował, ale chyba wątpliwości nie ma, że to kartka bożonarodzeniowa :-)



Druga kartka prosta do bólu, użyłam gotowej  tekturki . Zarówno szopka jak i napis potraktowane embossingiem na gorąco. Kolory nieco przekłamane, baza jest ciemnooliwkowa, natomiast ta ażurowa rameczka ma kolor pistacjowy. 



I oczywiście kolaż kartek 


Tym sposobem sierpniowe kartki zakończyłam, mogę schować cały majdan kartkowy. 
Pozdrawiam Wszystkich serdecznie i życzę ładnej słonecznej pogody bez burz i nawałnic . 


40 komentarzy:

  1. Jak to szału nie ma? Piękne kartki powstały! :)
    Ale! To prawda, wakacyjna aura nie sprzyja robótkowaniu żadnemu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj Aniu Aniu:-)-karteczki śliczne a ty piszesz że szału nie ma. Zajączka mamy takiego samego tylko mój czeka jeszcze na oprawę a twój już tak ładnie się prezentuje. Śliczna ta wykrojnikowa serweta ze słoneczkiem się komponuje. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, śliczne i bardzo pomysłowe kartki powstały! POZDRAWIAM serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Anusiu, śliczne kartki, każda ma w sobie coś. Zajączki bardzo mi się podobają.
    Ja swoje mam już dawno zrobione (moim zdaniem tematy wcale nie były trudne), ale nie mogę na razie pokazać, bo okolicznościowa (urodzinowa) musi dopiero dotrzeć do adresatki.
    Tulę mocno.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne ,mnie najbardziej zachwyciła ta skromna ostatnia :-D Muszę się wziąć powoli za te wyzwaniowe kartki ;-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu kartki wyjątkowe ta z niebieskim zajączkiem ma chyba kieszonkę na życzenia i wygląda to intrygująco.
    Najbardziej podoba mi się ta ze słoneczkiem pelna pozytywnej energii.
    Pozdrawiam serdecznie Aniu i przyznaje że kartki też już mam tylko post muszę napisać obiecuję jak najszybciej żeby żabka trochę przytyła 😉

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie wcale nie jest tak, że nie ma szału. Wszystkie karteczki bardzo mi się podobają :) A co do wykrojników to popieram w 100% :) Właśnie niedługo mam zamiar znów przekopać zasoby Aliexpress. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu prześliczne karteczki :) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja dziś wybiorę tego niebieskiego zajączka te kwiatuszki cudne

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje kartki leżą już gotowe ale wstawię je na blog dopiero za kilka dni :)
    Twoje Aniu są śliczne, każda jedna, więc jak najbardziej szał jest :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super karteczki :) Te wyszywane zawsze baardzo mi się podobają, ale tym razem i ta recyklingowa jest superaśna :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu, bardzo ładne karteczki stworzyłaś - wszystkie mi się podobają ale niebieski zajączek jakoś najbardziej przyciągnął moją uwagę - ma w sobie "to coś"
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu świetne karteczki! Nie narzekaj! Ja zrobiłam karteczki ;) przyjdzie czas to pokażę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Och, karteczki powstały śliczne :) Bardzo podoba mi się ta z szopką na tekturce falistej. Ja na razie zrobiłam dzisiaj okolicznościową. Powiem Ci, że też miałam mały problem z tym słoneczkiem. Jakimś cudem udało mi się z tego wybrnąć ;) Jak, zobaczysz wkrótce mam nadzieję. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne kartki powstały . Zajączek uroczy a szopka ostatnia , prosta ale bardzo ciekawa. Aniu rozumiem Twój niedosyt bo zwykle masz prac tak dużo i wypracowane , ze można powiedzieć ponad ludzkie siły. Dziś na miarę człowieczych wysiłków :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. O i tego Ci zazdroszczę. Masz karteczki z głowy. Wszystkie jak jedna piękniutkie. No hafciki jak zwykle perfekcyjne. Mówisz, że sierpień niemrawy w kartkach? W kacje kochana, wakacje. Czekaj, w ostatnim tygodniu szykuj się na nadmiar pracy. wszystkie jak nic wrzucą swoje karteczki w ostatniej chwili. Tak jak ja. Wcześniej sie nie wyrobie. Heheheheh. Buziaczki Anulko.

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu! Jak dla mnie to wszystkie karteczki są prześliczne, Nawet trudno mi wybrać najładniejszą, Bo każda ma w sobie to coś - Pozdrawiam Cię Bardzo Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Aniu śliczne karteczki zrobiłaś, wszystkie mi się podobają.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale zazdroszczę- karteczki ładne i wyzwanie z głowy ;-D

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie, no pewnie, szału nie ma;-). Machnęłaś pięć przepięknych karteczek, ponarzekałaś na pogodę, pochwaliłaś Chińczyków, no rzeczywiście nic specjalnego, szczególnie kartki są w ogóle niespecjalne.
    Chyba powinnam Ci razem z turkusową torbą podesłać jakieś okulary, najlepiej różowe:-)
    Kartka z tekturką i wycięta szopką wyszła niesamowicie! W prostocie siła:-) Pozdrawiam z zalanej deszczem Wielkopolski:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Anulka Twoje karteczki są jak zwykle dopieszczone, nie przesadzone i tak urokliwe, że aż do bólu, a że urok tkwi w prostocie tym bardziej zachwycające, jesteś przykładem sumienności i ... w miejsce kropek wpisz same superlatywy, mi już słów brak, bo mózg się lasuje w tych upałów, deszcz to mam tylko na obrazku, czasem mam wrażenie, że my wszystkie to w różnych krajach mieszkamy :(
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Anuś nie marudź, wszystkie karteczki są śliczne! Ja oczywiście cały czas robię kartki, ale żadna nie chce wpisać się w wytyczne;) Poza tym już mnie stres ogarnia, bo koniec wakacji, a ja nie zrobiłam ułamka tych rzeczy jakie sobie odkładałam na urlop:(
    Też mi się (na pewno przez pogodę) marudzenie załączyło. U mnie dziś do 16 upał i duchota, później na odwrót - zimno i wietrznie. Boję się bo na weekend zapowiadają burze i trąby powietrzne:( Jeszcze tylko tego nam brakowało:(
    Buziaczki Anulko:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Szału nie ma? Co Ty też opowiadasz. Kartki cudne i tak fajnie wymyślone:) Bardzo fajny jest ten niebieski zajączek i kwiatuszki. Zaczęłam bardzo lubić niebieskości:)
    Serdeczności Aniu...

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładne karteczki! Szczególnie podoba mi się ta z haftowanym zajaczkiem. Ja też wybrałam podobny hafcik na swoją kartkę:) Żabkę nakarmię w przyszłym tygodniu. Życzę udanej końcówki sierpnia, bez anomalii pogodowych.

    OdpowiedzUsuń
  25. A ja mam zamiar właśnie wyciągnąć majdan karteczkowy:) Także troszkę żabkę podkarmię:) Aniu cudne karteczki!! Mnie też słoneczko nie do końca pasuje, ale coś wymyslę:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Aniu jak, to szału nie ma ... Nie dość, że kartki wyszły Ci super, to jeszcze zrobiłaś po kilka sztuk :).

    Nie martw się do końca miesiąca na pewno będzie żabka nakarmiona :).

    OdpowiedzUsuń
  27. Aniu, jesteś niesamowita, piękne karteczki i to w podwójnych ilościach, super! pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  28. No, ty jak coś napiszesz... Jak, szału nie ma? Świetne te kartki, a najbardziej mi się te szopkowe podobają. Lubię takie klimaty.:) I śpieszę donieść, że niedługo nakarmię żabkę, kartki już mam, tylko muszą poczekać na swoją kolejkę.:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pogoda pogodą, ale kartki jak zawsze zrobiłaś piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nawet nie chcę pytać co by było, gdyby był szał :) To bardzo udany zestaw kartek, są śliczne. Szczególnie ta ze słoneczkiem mnie urzekła, super pomysł.
    A o frekwencję się nie martw, jestem pewna że wkrótce wzrośnie. Moje kartki też już się kończą. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczne karteczki Bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne kartki, Aniu, i czego buczysz?... Pozdrawiam cieplutko :)<3

    OdpowiedzUsuń
  33. Aniu marudzisz bo karteczki sa sliczne! Nawet hafciki sa wiec dla mnie bomba!!! Ja mam większość gotowa tylko ten królik! A ze ja wciąż na rekolekcjach to po powrocie skończę:) sciskam!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne karteczki wszystkie.Masz rację upały nie sprzyjają robótkom.
    Miłego weekendu i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  35. Wow, ile pięknych karteczek stworzyłaś. Imponujące tempo pracy.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Zaszalałaś z ilością karteczek:) a wszystkie wyjątkowe i piękne:) Mnie oczywiście najbardziej spodobał się uroczy hafcik wielkanocny:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Oj Anusiu! tyle kartek, nie potrafiłabym wybrać, która mi sie bardziej podoba, Wszystkie sa wyjatkowe. Podobają mi się, no i możesz teraz igiełke odłożyć. ale, jak Cie znam pewnie masz już jakiś nowy wzorek do przerobienia. . Miłej niedzieli życze i troche oddechu od goraczki sierpniowej.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...