Obserwatorzy

wtorek, 11 grudnia 2018

Hafciarskie zabawy w grudniu.

Witam Was

Dziś będzie się dużo działo , aczkolwiek prac nie za dużo.  Zamiast "pieczeni" przygotowałam przedświąteczny bigos :-). 
Wybaczcie takie skojarzenia, ale do Świąt pozostało niewiele czasu i muszę się sprężyć zarówno z zabawami jak i z pisaniem postów. Tak więc dziś zapraszam na kilka zabaw w jednym poście. Łączy je jedno haft krzyżykowy, a wspólny banerek wszystko wyjaśni.


Jak zwykle wszystko zaczęło się od zabawy u 
Agnieszki we wspólne bombkowanie.  To już ostatnie w tym roku hafty. Ciekawe czy będzie kolejna edycja zabawy??

W grudniu do wyszycia były tradycyjnie trzy bombki i hafcik dodatkowy w postaci cudownej śnieżynki. Hafty wykonałam tradycyjnie mulinami bez numeracji, więc zasilą również zabawę u Moniki w wyszywanie resztek. 




Różowe bombki wykorzystałam do  zrobienia kartek bożonarodzeniowych u Uli i Inki. Obie dziewczyny dały nam luz w grudniu czyli mapkę do wyboru  u Uli i lift dowolnej kartki u Inki. 

U Uli wybrałam mapkę sierpniową

i moja interpretacja 


Natomiast u Inki do liftu wybrałam  kartkę Tereski z sierpnia 
Oryginał wyglądał tak 


i mój lift. 




Natomiast dwa pozostałe hafty wykorzystałam do zrobienia  bombki 3D na bazie akrylowego medalionu.  Zainspirowałam się pomysłem Bożenki . U mnie haft zagościł po obu stronach bombki.  





Kartki i medalion wędrują do Choinki 2018 czyli zabawy u Kasi  




Ze wspólnego banerka pozostał jeszcze sympatyczny zajączek, który co prawda z Bożym Narodzeniem nie ma nic wspólnego ale jest wyszywany krzyżykami. Pochodzi z nowego cyklu  na blogu DIY - zrób to sam.  Cykl jest prowadzony przez Tereskę i dotyczy haftu krzyżykowego.
 Sponsorem tego zajączka jest  znany  hafciarski sklep Coricamo , który ufundował 10 bezpłatnych zestawów.



 Udało mi się  jeden taki zestaw otrzymać.


 Zawierał wszystko co potrzebne do wyszycia tego zajączka. 
Tereska podzieliła nasze wyszywanie na trzy etapy. W pierwszym wyszywamy zajączka muliną, w drugim ubieramy zajączka w kokardę z koralików a w trzecim wyszywamy kontury. 
Pierwszy etap zakończyłam, a efekt wyszywania wygląda tak




Dodatkowo Tereska od siebie ufundowała kilka zestawów do nauki haftu koralikowego i znowu szczęście mi dopisało.  Jeden z zastawów mam i ja.



Na zakończenie, żeby zamknąć temat bożonarodzeniowych kartek, dwie moje ostatnie kartki z wykrojnikiem, którym jestem zauroczona. Wypatrzyłam go na blogu Aldonki, która napisała o nim, że "robi "całą kartkę. I ja się z nią w 100% zgadzam.  Znalazłam go sklepie Zielone Koty TUTAJ.





Uf... dobrnęłam do końca.. ciekawe kto jeszcze poza mną :-). Wybaczcie tego tasiemca, ale osobiście wolę jeden zbiorczy post raz na kilka dni, niż codziennie jeden, a Wam jaka forma bardziej odpowiada ? 

To teraz już zmykam, dziękuję bardzo moim stałym, wytrwałym czytelnikom. 
Pozdrawiam Wszystkich serdecznie i do następnego razu już niedługo.




30 komentarzy:

  1. Dzielnie się sprawiłaś z wszystkimi zabawami!:) A teraz Aniu, zaspokoję twoją ciekawość: mój wykrojnik to jest TEN wykrojnik. Też się nim zauroczyłam i poprosiłam Mikołaja, by mi go sprezentował.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne hafciki, karteczki i bombeczki :) Zając też mi się podoba :)
    A co do postu, to ja wolę tasiemca codziennie, bo lubię czytać Twoje posty :)
    Pozdrawiam cieplutko i pisz ile chcesz i kiedy chcesz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne karteczki, a tasiemiec mi nie przeszkadza-) pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu ja równiez wolę więcej w jednym poście niż co chwila nowy bo czasem posty umykają a nie zawsze jest czas codziennie na bloga wchodzić. Piękny wysyp u Ciebie hafcików i karteczki ślicznie wyszły. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczu nie można oderwać. Wszystko takie piękne. Hafciki na kartkach przeurocze. Karteczki cudowne. Haft koralikowy wow ... nie próbowałam jeszcze ... Jesteś Aniu bardzo uzdolniona. Zazdroszczę :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie prace są olśniewająco piękne. Kiedy to robisz, pracowita pszczółko. Gratuluję tylu przydatnych podarków. Wykrojnik bardzo mi się podoba. Mozna tworzyc w nieskończoność przy jego pomocy. Wciąz mnie zakakujesz swoim talentem. Buziaczki ślę i idę się szykować na spotkanie (umówione) z Justynką.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie tu u ciebie. Można się wpatrywać bez końca.

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu, Twoje hafty i to, jak potrafisz je wkomponować w kartki zawsze mnie zachwycają. Bombki 3D tym razem podbiły moje serce.
    A wykrojnik faktycznie rewelacyjny.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu nie wiem, jak Ty ogarniasz te wszystkie zabawy- ja jestem z nimi w lesie, niestety w tym samy m lesie jest Twój prezent buuuuuuuuuu:(
    Buziaki zostawiam i znikam, choć muszę przyznać że chwilkę spędziłam, na oglądaniu tych cudnych prac;D kartki z nowym wykrojnikiem - beauty!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile pięknych prac Aniu... Wykrojnik rzeczywiście rewelacyjny. Lubię zaglądać do Ciebie Aniu, a każdy pisze tak często, jak może, ważne żeby to sprawiało radość. Ściskam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. bajeczne kartki Aniu, a wykrojnik rzeczywiście bardzo ładny. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu,w tym poście widać ogrom Twojej pracy !!!
    Głęboko podziwiam :) Wszystkie karteczki są świetne :)
    Już niedługo będziemy podziwiać koralikowe cuda;) Ciekawa jestem tego haftu koralikowego ;) Może kiedyś się zagłębię,bo teraz nie mam absolutnie czasu ...
    Ostatnie dwie karteczki bajeczne,faktycznie ten wykrojnik jest świetny :)
    Dziękuję Kochana za piękną karteczkę - bombeczkę i życzenia:) Jest rewelacyjna :)
    Pozdrawiam Cię miło i posyłam buziole :)***

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko piękne, wszystko cudne. Podziwiam Twoje hafty nieustannie, a tutaj jeszcze pięknie wykorzystane. Piękne kartki stworzyłaś. Z przyjemnością przeczytałam cały post. Śliczności 😊. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Wrrr, zginął mi komentarz:(
    Przepiękne karteczki, a te w niebieskościach, szczególnie gwiazdka rewelacyjne!!!
    Wykrojnik piękny!
    Buziaczki Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne prace! Aniu , dzięuję za karteczkę!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Patrzę sobie, podziwiam Twoje śliczne krzyżyki, wzdycham do efektów pracy i... zadyszki dostaję:-) bo nie mam zielonego pojęcia Aniu jak Ty to wszystko ogarniasz. Przyznam, ze Twój bigos jakoś bardziej mi odpowiada niż mój co w garnku pyrtoli :-) Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu! Przepiękne są wszystkie Twoje prace, Medalion bardzo mi się podoba - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  18. Aniu mnie forma postów jest obojętna, zaglądam tu bo lubie:) swietne krzyzykowe dzieła a co do wyjrojnika zdecydowanie potwierdzam-swietne karteczki !!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Thank you for the good and very helpful information. It is very interesting. I love all the things you share and see your beautiful creation. Thank you for sharing with everyone.
    หนังใหม่

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu ja tak uwielbiam do Ciebie zaglądać, że jest mi obojętnie jak publikujesz :)). Ważne by Tobie było wygodniej, bo na moją obecność możesz liczyć :)). Piękne prace stworzyłaś :)). Biegnę na górę jeszcze raz pooglądać :) Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  21. Twoje hafciki zawsze są piękne. Wykrojnik rewelacyjny.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. nice article great post comment information thanks for sharing.
    เว็บไซต์ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo sympatyczne karteczki stworzyłaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkie prace Aniu sa wspaniałe! Hafty zawsze są rewelacyjne i kartki z imi maja swój niepowtarzalny urok. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wpędzasz mnie w kompleksy. Tyle pięknych prac, a mnie ledwo udało się skończyć zajączka (ten pierwszy etap). Haftów na grudzień nawet nie zaczęłam. Ja też dostałam zestaw haftu koralikowego ale z innym obrazkiem.

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękne hafciki i ślicznie je zagospodarowałaś:)
    Wesołych Świąt!! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja tam lubię bigos :).

    Aniu super wykorzystałaś hafty. Medalion jest cudny :).

    Nowy wykrojnik rzeczywiście jest cudny :).

    Gratuluję podwójnej wygranej. Fajny jest ten zajączek. Też go kiedyś haftowałam :).

    Ja wolę zbiorczy post, a nie codzienne wpisy. Mniej mnie wtedy omija :).

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie u Ciebie :) nagana, bo zalinkowałaś cały blog i musiałąm szukać tego posta ;)
    Aniu dziękuję za rok wspólnej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wypoczęta po świętach mogę czytać tasiemce :-) Pisz tak, jak Ci wygodniej. Kusi mnie ten koralikowy motylek, a wykrojnik naprawdę robi kartkę. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. jesteś Aniu pracowita jak mróweczka !
    Podziwiam Was dziewczęta za ten ogrom pracy, jaki wkładacie we wszystkie zabawy blogowe.
    Mnie osobiście to bardzo cieszy, bo mogę potem oglądać te wszystkie cuda które stworzyłyście:)
    Serdecznie Ci dziękuję za udział w choinkowej zabawie, za wytrwałość i te wszystkie piękne hafty:)
    Zapraszam z całego serca do zabawy w kolejnej edycji:)
    Uściski
    K.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...