Obserwatorzy

wtorek, 12 maja 2020

Bożonarodzeniowo w maju

Witam Was

Tytuł chyba oczywisty, dziś dwie moje prace na bożonarodzeniowe zabawy. 



Jako pierwsza kartka bożonarodzeniowa w zabawie u Uli. A na maj Ula zaproponowała  niekończącą się kartkę, kolor brązowy i niebieski .
Powiem tak, od dawna mnie fascynowała ta kartka i byłam ciekawa jak ona powstaje, dlatego ucieszyłam się z tego tematu. Zrobiłam, ale ... był to raczej mój pierwszy i ostatni raz.  Dla  mnie kartka musi spełniać trzy podstawowe warunki: musi dać się wysłać w kopercie, musi mieć miejsce na życzenia, musi mieć napis. O ile z pierwszym warunkiem nie było problemu o tyle z dwoma pozostałymi był już problem. Wybrnęłam z tego, ale nie do końca jestem z tego zadowolona.  No i ostatnie ale, to taką kartkę można wysłać tylko do kogoś kto się na tym zna, obawiam się że np. moja ciotka by sobie z nią nie poradziła i nie wiedziała jak to otworzyć. 
Ale gdybym nie spróbowała, to bym się o tym nie dowiedziała. Dlatego Ula dziękuję za te majowe wytyczne !!! 
Bazę robi się migiem i ie wymaga specjalnego myślenia. Potem to już trzeba trochę pokombinować żeby wszystko do siebie pasowało :-)
A moja kartka wygląda tak 






Druga bożonarodzeniowa zabawa to oczywiście Choinka 2020 organizowana przez Kasię. 
Tu już tradycyjnie powstała piąta patchworkowa bombka.  Hafcik na dwóch ćwiartkach, ten sam, wyszyty na różowej kanwie w kropeczki. Tym razem wzorek wymagał 4 kolorów. Wyszyłam każdy hafcik wg. innego układu kolorów. 



 A pomiędzy nimi malinowy materiał w atłasowe paseczki


 Na spodzie tradycyjnie ozdobny guzik


I kolaż majowy dla Kasi


A poniżej już wszystkie moje bombki z tego roku



Jestem zadowolona z tego projektu. Cieszę się, że zdecydowałam się ozdoby w tym samym stylu. 
Co prawda moja choinka jest cała biała, ale ubrana w takie bombki też by fajnie wyglądała.

I na dziś wszystko, mam nadzieję, że kolejne dwie zabawy zostaną mi zaliczone. 

Pozdrawiam Wszystkich serdecznie i już za kilka dni zapraszam na trzeci wzorek do testowania w zabawie Abecadło z igły spadło.




45 komentarzy:

  1. Przepiękne są te bombki haftowane, takie dopieszczone wzory i wykonanie! Do białej choinki ta niebieska i granatowa świetnie pasują:-) Nie wyobrażam sobie choinki w jednym kolorze, moja to ma wszystkie kolory na sobie;-)
    Kartka wyszła Ci wspaniale Aniu, ja robiłam ją do Hubki i też mnie nie zachwyciła,z tych samych powodów.Ale spróbować zawsze warto.Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, bardzo dobrze poradziłaś sobie z kartką. Świetnie dobrałaś kolory i grafiki. Zawsze warto próbować coś nowego. Zgadzam się z Tobą, że starsza osoba może nie wiedzieć co z taką kartką robić ale młodsza, a jeszcze z grupy rękodzielniczek na pewno da radę. I cała radość w otwieraniu kolejnych stron. Bombki świetne, cały komplet będzie wspaniały. Moja choinka jest zawsze złoto-czerwono-zielona. Takie tradycyjne kolory pasują mi do mieszkania i takie lubię najbardziej. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ania, jesteś moją mistrzynią w dziedzinie bombek. Są niezmiennie piękne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu zrobienie takiej niekończącej się kartki to niezłe wyzwanie, super sobie z tym poradziłaś :)
    Moim faworytem są jednak bombki haftowane, są przepiękne !!!
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu przepiękne bombki , i idz dalej w tym kierunku, a choinka będzie pięknie wystrojona, co do kartki to ja się nie wypowiadam, bo ja robię proste, minimalistyczne , co by włożyć do koperty

    OdpowiedzUsuń
  6. Ha ha, ja też zrobiłam tylko jedną taką kartkę (na próbę) i na tym skończyłam. Mimo wszystko bardzo łądnie CI Aniu wyszła. A bombeczki - wiadomo - prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna robota! Karteczka chyba nie sprawiła Ci, Aniu, żadnej trudności :-D Bombki...bombowe:-D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. super Ci wyszła karteczka, zrobienie jej jest jeszcze przede mną. Jeszcze nie mam takiej wprawy jak Wy i moje to takie krzywuski :D ale nieważne! cieszą mnie strasznie :) Uwielbiam Twoje bombeczki, są prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zwykle poradzilas sobie z wyzwaniem..nie jedna , ale cała kolekcja pięknych kartek, trochę zniechecilas mnie opisem tej nieskończonej kartki...bo kartka dla kartki trochę dla mnie mija sie z celem. Skoro nie ma miejsca na życzenia to chyba zostanę przy tradycyjnych. Masz racje, że nie każdy wiedział by jak taką kartkę otworzyć.
    Widzę, że Twoja kolekcja karteczek się powiększa 😘

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kolekcja bombek Aniu a z kartką poradziłaś sobie bardzo dobrze

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna bobeczka jak wszystkie poprzednie, karteczka też pięknie świąteczna,a ja też wolę proste kartki.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu, świetnie Ci wyszła ta niekończąca się kartka. Te papiery pasują do niej idealnie.
    Bombeczki podziwiam niezmiennie.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nieustająco zachwycam się Twoimi bombkami - są piękne !
    Karteczka bardzo ciekawa w niespotykanej formie. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie poradziłaś sobie Aniu z kartką - ja jeszcze się za nią nie zabrałam.
    Kolejna bombka cudna - będzie piękna kolekcja.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczny ten składaczek, uwielbiam takie kartki :) bombka jest sliczna, ładny masz już komplecik tych ozdóbek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie też ciekawiła nieskończona kartka, ale miała dokładnie to samo co Ty - pierwszy i ostatni raz :D A kolekcja bombek - do pozazdroszczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bombka jak zwykle piękna. Będzie wspaniała kolekcja 🙂
    Pozdrawiam 😉

    OdpowiedzUsuń
  18. Bombka jak zwykle przepiękna. Karteczki wizualnie też mi się bardzo podobają, bardzo ładnie wybrane wzory i są urocze.

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Same piękności porobiłaś, aż trudno oczy oderwać. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu. Twoje bombeczki zawsze podziwiam, bo są prześliczne. Karteczki super skomponowałaś cudnie dobrałaś kolorową grafikę. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  21. Kartka wyszła super ale tym razem zachwyciła mnie bombeczka :))A razem z pozostałymi prezentuje się idealnie! Pozdrawiam Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. takich kolekcji mam kilka świetne są przydadzą się do domu lub w upominek:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kartki prześliczne, inny styl.Zestaw bombek które tworzysz mega śliczny, będzie piękna choinka.

    OdpowiedzUsuń
  24. Poszalałaś z tymi kwadratami i... wyszło świetnie. Komplet bombek też imponujący.Tegoroczna choinka zapowiada się rewelacyjnie.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam Twoje patchworkowe bombeczki! Ubrana w nie choinka będzie naprawdę oryginalna.
    Karteczka też śliczna, ale zgadzam się z Tobą, nie wszystkie formy są dla wszystkich.
    Buziaczki Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Aniu kochana, najważniejsze, że spróbowałaś :). Kartka jest śliczna :). A bombka to cudeńko, zresztą wiesz, że uwielbiam Twoje haftowane bombki :). Uściski!:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Powiem tak, super jest ta "niekończąca się" kartka. Poradziłaś sobie z nią świetnie, a wierzę, że nie było łatwo dobrać dekoracje, żeby wszystko do siebie pasowało. Brawo TY :-) Bombka i bombki śliczne i rzeczywiście fajnie, że zdecydowałaś się na jeden styl. Mnie się to niestety znowu nie udało, ale .... może w przyszłym roku. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękności poczyniłaś Aniu, ale ta praca z modraszką skradła moje serce! Pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. No wiesz, dziś śnieg padał na wschodzie to i gwiazdka może być, tym bardziej taka piękna jak Twoje bombki. Kartka jest fascynująco zagmatwana, możesz mi wysłać, może rozkminię w końcu kwadraty i nieskończoność to moja specjalność :-) Buziaki Aniu:-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Aniu kartka świetna, fajna i ciekawa forma :) Jednak ja dzisiaj zachwycam się bombkami, są cudowne, oryginalne i jedyne w swoim rodzaju :) Coś pięknego, haftowane bombeczki :) :) :) Pozdrawiam bardzo ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bąbkami zachwycam się z miesiąca na miesiąc. Ta czerwona jest super. Podziwiam Twoje zdolności.

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczna kartka, świetnie dobrane urocze obrazki. Cudowne bombki, pięknie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Aniu bombki zachwycają nie tylko przepięknymi haftami, ale i dokładnością wykonania i dopracowaniem w każdym centymetrze:) kartka śliczna i choć rozumiem Twoje rozterki to myślę że forma jest na tyle ciekawa, że wato spróbować. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  34. Nádherné vianočné gule, krásna ozdoba na stromček :-)
    Pozdravujem,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne bożonarodzeniowe prace, Aniu! Podziwiam!!!
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Aniu zachwycam sie Twoimi bombkami :) baaardzo mi sie podobaja i ciekawa ta kanwa różowa w kropeczki :) a kartka jeszcze przede mna, ciekawa jestem co mi wyjdzie :) sciskam !

    OdpowiedzUsuń
  37. Jestem Aniu pod wrażeniem, jak dużo tworzysz. Bombki są bombowe ☺, piękne są takie własnoręcznie wykonane ozdoby.

    OdpowiedzUsuń
  38. Aniu karteczka jest świetna, cudne papiery z MK wykorzystałaś, uwielbiam je. Bombeczka rewelacyjna i pięknie będą się wszystkie prezentowac na choince. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Kolekcja pięknych bombek się powiększa, a kartka jest rewelacyjna :-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Kartka prezentuje się pięknie mimo Twoich niechęci do niej,ale przynajmniej wiesz z czym to się je 😉 Kolekcja bombeczek Aniu- zachwycająca!!! Bomba bombki!!! 👍
    Pozdrowionka i buziale 😘

    OdpowiedzUsuń
  41. Jaka szybka jesteś - już gotowe prace na majową choinkę i zabawę u Uli. Obie piękne.

    OdpowiedzUsuń
  42. Aniu kartka wyszła Ci super :).

    Tak jak Ty lubię, gdy kartka ma napis. Dodatkowo musi też stać :).

    Bombka jest cudna. Piękny komplet będziesz mieć na święta :).

    OdpowiedzUsuń
  43. W tym roku maj jest wyjątkowo świąteczny u Ciebie Aniu :)
    Obie prace jak zawsze wyszły Ci idealnie.
    Kartka urocza i świateczna a bombkami zachwycasz już od jakiegoś czasu :)
    Pozdrawiam Cię ciepło.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  44. Ponarzekałaś, ponarzekałaś... a ja widzę, że tak wybrenęłaś,że wszystkie Twoje założenia kartka spełniła :) dziękuję Aniu :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...