Obserwatorzy

środa, 13 maja 2020

Oddam za koszty przesyłki.

Witam Was

Moja emerytura i przymusowe siedzenie w domu zaowocowało tym, że w końcu zabrałam się za porządki w moich rękodzielniczych akcesoriach. Na pierwszy ogień poszły akcesoria hafciarskie.  Miało wszystko wylądować w kosztu, ale po zastanowieniu doszłam do wniosku, że może komuś z Was się coś jeszcze przyda. Kochani oddam za darmo w zamian za zwrot kosztów wysyłki.
Preferuję wysyłkę paczkomatem ale to oczywiście zależne będzie od ilości.Koszt paczkomatu 13 zł. 
Poczta Polska - paczka 14 zł, list zwykły nierejestrowany max 6,60 w zależności od gabarytów i wagi, list polecony od 5,90 do 15,60 w zależności od wagi i gabarytów. 

Niektóre z Was może zauważą swoje prezenty dla mnie. Wybaczcie dziewczyny, że je wystawiam  ale ja już z nich nie skorzystam i nie chcę nikogo uszczęśliwiać na siłę.
Jak coś kogoś zainteresuje zostawcie komentarz wraz z kontaktem do Was, żebyśmy się mogły dogadać co do wysyłki i płatności.  
Oddam tej osobie, która zapisze się jako pierwsza, postaram się na bieżąco uaktualniać listę rezerwacji. Jako rezerwację piszcie w komentarzu numer z listy. 

I to chyba tyle, postaram się wszystko opisać w miarę dokładnie, ale jak ktoś by miał pytania to piszcie na anniwa59@gmail.com 

1. Muliny, stare zapasy, różni producenci ,bez numeracji 
Rezerwacja dla Witaminka 


2. Sortery nici 3 szt, w tym jeden z listwą magnetyczną. 
Rezerwacja Ula 



3. Szpatułki na mulinę 3 szt

4. wzór graficzny do haftu - wydruk A4

5. Zestaw do haftu , zwiera wzór graficzny, mulinę, igłę i kanwę 
Rezerwacja dla Alicja 


 6. Zastaw do haftu zakładka , zawiera wzór graficzny, kanwę, mulinę, igłę  i oprawę zakładki z kopertą.
Rezerwacja Ula 


Poniższe zestawy do haftu to dodatki do gazet. Nie zawierają wzoru graficznego, trzeba wyszywać z obrazka. 

7. Zestaw Matrioszki zawiera mulinę, igłę, kanwę, 3 ozdobne kartoniki i 3 koperty.
Rezerwacja Viola



8. Zestaw zwierzątka zawiera mulinę, igłę, kanwę , 3 ozdobne kartoniki i 3 koperty
Rezerwacja Ula 


9. Zestaw do wykonania świątecznych zawieszek, zawiera mulinę, kanwę, igłę,sznurek do zawieszek 8 tagów .
Rezerwacja Viola

10. Zestaw bratki, zawiera wzór graficzny w formacie A4, mulinę i ramkotamborek. 
Rezerwacja Viola

 Różne kanwy 

11.  Rzadka, wiotka do wyszywania z tłem, kolor biała, wymiary 29 cm x 59 cm, gęstość 14 ct ( 54 oczka)
Rezerwacja dla A.M.S.


12. Wiotka, chyba gobelinowa, kolor juty, 50 x 57 cm, gęstość 10 ct ( 39 oczek)
Rezerwacja dla A.M.S.


13.Wiotka i rzadka, kolor kremowy, 48 x 90 cm, gęstość 14 ct ( 54 oczka).
Rezerwacja dla Leacatchy



14. Wiotka, kolor kremowy, 50 x 33 cm, gęstość 10 ct ( 39 oczek)
Rezerwacja dla Leacatchy



15. Średnio sztywna, rzadko tkana, kolor biały,33 x 120 cm, gęstość 10ct ( 39 oczek)
Rezerwacja dla Leacatchy


16. Wiotka , gęsto tkana,36 x 36 cm , gęstość 11 ct ( 43 oczka )
Rezerwacja dla Leacatchy



I na dziś koniec porządków :-) 
Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za wszystkie komentarze.



29 komentarzy:

  1. Aniu 6 i 8 poproszę oraz sortety :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu mogę poprosic dodatki do gazet i komplet z bratkami ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno znajdą wspaniałe nowe domy. Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lista z pewnością szybko sie wydłuży :) ja nie haftuję niestety :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli można to chętnie przygarnę mulinki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja musiałabym zabrać się za sprzątanie, ale wciąż odzywa się we mnie chomik;)
    Buziaczki Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietnie Aniu ze porządki zrobiłaś, zerknę na moja kanwę i sie odezwe:) hehe ale poki co usypiam Terese, spała w dzien i jeszxze rozrabia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie porządki przydają się od czasu do czasu. Sama powinnam rozdać trochę muliny i papierów scrapowych, ale nie mam kiedy się tym zająć ☺.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy ja mogę prosić 13, 14, 15, 16?

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu, takie dobra z pewnością szybko znajdą nowe domy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu ale porządki Cię naszły haha. Super że tyle chętnych się znalazło(sama bym przygarnęła ale już dziewczyny zarezerwowały) Miłego dnia:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu, nie skorzystam z Twojej zachęty bo i ja mam nadmiar różnych przydasi, które chętnie oddałabym w dobre ręce.
    Też robię porządki ale bardziej w papierach. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj Aniu. Jeżeli mogę to poprosiłabym tą dziewczynkę w czepku to chyba nr 5.Jedną już wyhaftowałam podobną to może będzie miała siostrzyczkę :-).Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja niehaftująca, ale widzę, że chętnych nie brakuje.
    Buziaczki, Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu ja ostatnio, jakieś trzy tygodnie temu, też robiłam takie gruntowne przydasiowe porządki i zdecydowanie mam za dużo wszystkiego! Dlatego przystopowałam. Z natury jestem pedantyczną osobą i trochę moje zbiory przydasi zaczęły mnie denerwować. Normalnie życia nie starczy, aby to wykorzystać :)). Miałam też dużo rzeczy zmagazynowanych na zasadzie „kiedyś się przyda”, ale w moim przypadku to nie sprawdza się i oddałam w dobre ręce :). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj sporo nagromadziłaś tych materiałów. Muszę i ja swoje chomikowe zapasy uporządkować. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny pomysł Aniu, może i ja kiedyś pomyślę o takich porządkach:)
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Super porządki Aniu.
    Żałuję,że nie załapałam się na nici z pierwszej fotki 😫
    Pozdrawiam serdecznie 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu,po zastanowieniu - gdyby coś...to ja jeszcze zarezerwuję kanwy nr 11 i 12.
      Buziaki :)*

      Usuń
  19. fajnie ,że znalazłaś czas na porządki bo przecież każdej szafce się to przyda:)
    no nie załapałam się na nic ale...inni zadowoleni:)pozdrawiam trzymaj się zdrowo:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super porządki :) Ja też powinnam takie zrobić :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...