Obserwatorzy

sobota, 28 sierpnia 2021

Moje gwiazdki na koronkową pandemię

 Witam Was

Tak w zasadzie to już ostatni mój post w tej zabawie. Tak się poukładało, że już do końca roku będę Was inspirować. To ostatni miesiąc kiedy sobie odpoczywam. Dlatego też postanowiłam Wam pokazać kilka moich gwiazdek. Nie robiłam ich celowo na Koronkową Pandemię ale idealnie mi się wpasowały w tą zabawę. A jak ktoś  jeszcze nie wie o co w tym chodzi to odsyłam Was do TEGO posta, gdzie są wszystkie zasady zabawy. 


Gwiazdki były robione specjalnie na zabawę na FB.  Jest osobna grupa gdzie dziergamy płaskie ozdoby na choinkę, przy czym ma ich być 52. Jak się łatwo domyślić jedna na tydzień. 
W tym poście chciałam Wam pokazać,  że śnieżynka nie koniecznie musi być biała. Wygląda równie pięknie z pastelowego cieniowanego kordonka typu "stokrotka" Do nabycia np. TU



 

Ale oczywiście są i tradycyjne białe. 





I wszystkie razem do podsumowania.  Wszystkie te śnieżynki wydziergałam na podstawie wzorów znalezionych na Pintereście.



Nie wiem jak Wy, ale jak mnie się jakiś wzór spodoba to dziergam go kilka razy w wersji białej i kolorowej.

I tak w zasadzie w tym temacie to tyle, zapraszam Was do sierpniowej odsłony tej zabawy. Żabkę znajdziecie TUTAJ 

Pozdrawiam Wszystkich serdecznie 



33 komentarze:

  1. Prześliczne śnieżynki Aniu! Ja osobiście wolę te białe :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie wygladają te cieniowane, coś nowego :) Podobnie jak Gosia ja najbardziej lubie białe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne gwiazdki, już widze choinkę w takiej bieli

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne śnieżynki Aniu, ciekawie wyglądają te cieniowane.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Są Aniu cudowne!!! Te cieniowane przyznam zaintrygowały mnie, może się skuszę i też sobie takie zrobię :) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie i różnorodnie Aniu- jak na kogoś co supła od niedawna to super Ci wychodzą:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny wysyp śnieżynkowy. :)
    Wersje białe i kolorowe są tak samo urocze. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. W każdej kolorystycznej wersji śnieżynki są piękne!! :). Ja też tak mam ze wzorami lub kolorami. Jak mi się spodoba to już koniec - przepadam :)).
    Buziaki Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Był taki moment, że robiłam je w ilościach hurtowych. Obdarowałam tymi śnieżynkami połowę znajomych. Przerobiłam też cieniowane kordonki, ale jednak najbardziej mi się podobają białe.

    Twoje śnieżynki bardzo ładne Aniu. choinka będzie piękna w tym roku u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie śliczne, te wzory są oryginalne. Podobają mi się wszystkie. Ze względu na kolor nitki, to te z cieniowanym zielonym bardzo mi się podobają, to moje faworytki!
    Pozdrawiam Cię Aniu cieplutko.
    Ania-Pawanna.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne te śnieżynki, zarówno białe jak i kolorowe. Ani się obejrzymy jak święta przyjdą:) Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie prezentują się te śnieżynki :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne są, tak bardzo żałuje że nie umiem szydełkować i jednoczesnie szkoda mi czasu na nauke :D Dziękuje za odwiedziny i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne są te kolorowe śnieżynki,jednak wolę białe.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Super śnieżynki, chociaż te żółte kojarzą mi się z serwetką do przykrycia wielkanocnego koszyczka.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne śnieżynki - jak zwykle :-). Żółte bardziej kojarzą mi się z gwiazdkami niż ze śnieżynkami. Najbardziej podobają mi się białe :-).

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne wszystkie, ale śnieżynki białe chyba najbardziej mi wpadają w oko.

    OdpowiedzUsuń
  18. W każdej wersji kolorystycznej Śnieżynki są prześliczne:) choć w sercu zawsze będą fanką tych białych:):):)

    OdpowiedzUsuń
  19. Twoje śnieżynki w każdym kolorze są cudowne;) Ja również jak szydełkuje gwiazdki to po kilka sztuk na raz;) pozdrawiam SylwiaB

    OdpowiedzUsuń
  20. Rzeczywiście na Pitereście jest moc tych wzorów ale wybrać te najciekawsze to sztuka. Tobie udało się to znakomicie. Śnieżynki są przepiękne i te białe i te kolorowe. Na zielonym tle można poczuć już magię świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie mi się podobają - są oryginalne i pełne uroku.
    Uściski Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Napracowałaś się i wyszły piękne śnieżynki. Mi się podoba ten ostatni wzór w kolażu, taka trochę inna śnieżynka, ale jakże urocza.

    Uściski Aniu

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale zaśnieżyło u Ciebie :) Śliczne i te białe i te kolorowe :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękne wszystkie śnieżynki :)Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowne i urokliwe te Twoje śnieżynki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Aniu! Prześliczne śnieżynki!
    Ja jak już opanowałam jakiś schemat, to dziergałam po 6 sztuk białych, czerwonych i niebieskich... Dawno szydełka nie miałam w ręku a te Twoje śnieżynki kuszą...
    pozdrawiam Cię serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. I białe i kolorowe wyglądają przepięknie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Masz rację Aniu, od niektórych wzorów to trudno się oderwać. Twoje śnieżynki jak zwykle są fantastyczne. Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Brawo Ty Aniu! Ja tez jak juz złapie fajny wzor to dziergam i dziergam ;):):)

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne - te z żółtym kojarzą mi się z rozgrzewającym mlekiem z miodem i masłem. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Aniu, piękne śnieżynki, jednak białe to moje faworytki :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...