Obserwatorzy

wtorek, 10 sierpnia 2021

Choinka 2021, Pascha 2021 i składaczek dla Ewy -sierpień

 Witam Was

Wiem że jestem monotematyczna, ale w sierpniu, będzie powtórka lipca, czyli prace na trzy zabawy. Jako pierwsza oczywiście Choinka 2021 u Kasi i kolejna moja haftowana choinka a z niej bombka na bazie plastikowego medalionu.



Hafcik podobny do tego lipcowego i czerwcowego. Znalazłam  3 sztuki tego wzoru (może ktoś ma w posiadaniu inny, to chętnie przygarnę ). 



I przód i tył mojego medalionu


I moja bombeczka dla Kasi, oraz wszystkie jakie powstały od początku roku. 





Kolejna praca co prawda jest jedna, ale leci na dwie zabawy do których pasuje.


Do Małgosi na kolejną edycję Paschy 2021 - 2022, oraz do Ewy na # 24 zadanie . Tym razem mój wielkanocny hafcik prezentuje się tak



A kartka - składak wg # 24 wyzwania,  jaki z niego powstała tak, nawet mi się tym razem udało pozaginać w dobre strony. 


I oczywiście składa się na płasko do koperty



I co by tradycji stało się zadość wszystkie moje prace na Wielkanocne Święta. 



Jak by co dalej jestem na urlopie i oddycham jodem nad polskim Bałtykiem, ale niestety już mi tylko kilka dni zostało. 
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję, że mimo wakacji ciągle do mnie zaglądacie.






28 komentarzy:

  1. Świetne prace :) Hafciki bardzo mi się podobają :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko piękne a Twoje łączenie zabaw uwielbiam.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Superowe. Kartka skladaczkowa wygląda bardzo fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka wspaniała kolekcja haftowanych choinek się robi - cudne oczu oderwać nie sposób:) To ja pozazdroszczę tak długiego wspaniałego wypoczynku - (u mnie sie lekko zawirowało i mogę pomarzyć sobie haha ) miłego- słonecznego odpoczynku pozdrawiam Aniu

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace! Nie ma złych stron przy składaniu kartek, dzięki temu można wpaść na nowe rozwiązania😀 Cieszę się, że kolejny składaczek zrobiłaś, te jaja haftowane są cudne😀 Pozdrawiam, baw się dobrze na urlopie😀

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, my tu podziwiamy Twoje prace, a Ty odpoczywaj i ładuj akumulatory.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Składaczek z haftowanym jajem wygląda ślicznie a medaliony to już prawdziwa kolekcja!
    Uściski Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wdychaj Aniu jod i za mnie Hihi.... a prace bardzo ładne, szczegolnie mi sie Twoje bombeczki podobaja :) brawo Ty!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Medaliony są cudowne, składaczek zresztą też. Cudowne tworzysz rzeczy, Anuś. Mam nadzieję, że wrócisz wypoczęta. Buziaczki przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolejna bombka super, a składaczki dają fajny efekt, są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie prace piękne. Widzę, że wykorzystalas haft z zajaczkiem, ładnie się prezentuje na tej kartce jak zwykle bardzo oryginalnie wykonanej.😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zadaniowe prace wykonałaś Aniu. Wypoczywaj!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne prace Aniu,szczególnie podobaja mi się medaliony i ten szydełkowy koszyczek.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu piękna Ci wyszła kartka i medalion.
    Udanego odpoczynku, buziaki

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudeńka Aniu stworzyłaś, medaliony tworzą wspaniały komplet, a kartka na pewno zachwyci adresata. Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne prace, odpoczywaj Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie się ogląda takie ładne prace świąteczne gdy na dworze lato :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Aniu Twoja kolekcja medalionów jest coraz większa, już widzę choinkę wystrojoną w te cudeńka:) Karteczka z przesłodkim zającem śliczna, hafcik w wesołych pastelowych kolorkach. Nie przejmuj się Aniu, ja też ostatnio produkuję posty zabawowe 3w1;)
    Pozdrawiam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super prace! Kartka składaczek wyszła świetnie.:) Udanych ostatnich dni wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne prace, udanego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wywiązujesz się z zabaw pomimo urlopu Aniu. Podziwiam taką organizacje. Prace jak zwykle dopracowane, te medaliony bardzo ładnie się razem prezentują. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna kolekcja bombek, składaczek też cieszy oko. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Urocze pracę stworzyłaś Aniu😊
    Każda prezentuje się oryginalnie i perfekcyjnie jak zawsze u Ciebie.
    Medaliony pięknie wykonczyłaś a składaczek z zajączkiem jest ogromnie pomysłowy.
    Pozdrawiam Cię słonecznie.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  24. Niesamowite prace! Jak zawsze zachwycam się medalionem i katka szalenie oryginalna... lubię kartki z haftem :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...