Obserwatorzy

wtorek, 24 sierpnia 2021

Kolejna odsłona dziergania i supłania

 Witam Was

Przyszedł czas na zabawę u Reni w supłanie i dzierganie



W tym miesiącu Renia zaproponowała nam naukę ściegu z wydłużonymi oczkami. A jej szczegóły znajdziecie TUTAJ 

 Niestety bardzo skrócony czas w sierpniu, ze względu na mój urlop, jak i pilne zlecenie które muszę wykończyć do końca miesiąca, nie pozwoliły mi już na nic dużego w tym temacie. 

Szczerze powiem że nie miałam pomysłu w czym by ten ścieg zastosować, a nie robię z zasady do szuflady. Szkoda mi też było odpuścić  zabawę. Postanowiłam więc zrobić próbki tego ściegu zarówno drutami jak i szydełkiem. 

Powiem Wam, że nawet mi się ten ścieg spodobał, i o dziwo nie znałam go wcześniej. Nie byłoby to takie dziwne w przypadku szydełka, którym władam od niedawna, ale drutami operowałam jeszcze w LO. 

Szydełko  wykorzystałam 2,5 mm i włóczkę w dwóch kolorach.



Skorzystałam też z filmiku jaki zaproponowała Renia i powstała taka  dwukolorowa fala



a w zbliżeniu wygląda tak, teraz widzę ze ani chybi gdzieś w środku się pomyliłam :-)



No to czas na druty. Tym razem wykorzystałam włóczkę kiedyś zakupioną w Netto i druty 4mm na żyłce, oraz również skorzystałam z filmiku zaproponowanego przez Organizatorkę. 



Zauważyłam że w zależności od tego ile razy nawiniemy narzut tym nasze "dziury" są dłuższe. U mnie jest naprzemiennie raz nawijane i dwa razy nawijane.  Z bliska wygląda to tak 




Co ciekawe, przy zastosowaniu pomiędzy ściegu francuskiego prawa i lewa strona robótki jest taka sama 


Mam nadzieję że Renia tym razem przymknie oko i moje próbki zostaną mi zaliczone :-)

Kolaż dla Organizatorki



I to by było dziś na tyle, pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję za pozostawione komentarze.





27 komentarzy:

  1. Fajne próbki :) i bardzo ciekawie wyszło to ma drutach :) naprawde fajnie sie prezentuje :) musze spróbować i ja ty h drutów ;):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe wzory i fajnie to wyszło :) teraz będziesz musiała Aniu zrobić więcej próbek i je połączyć w kocyk albo poduchę :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie próbki bardzo fajnie wyszły.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj a moje szuflady są pełne ufokow 😊 bardzo mi się podoba ta melanzowa włóczka !a fala wyglada bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniale radzisz sobie Aniu zarówno z szydełkiem jak i drutami :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, piękne te ściegi, no i jaka fajna kolorystyka włóczek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu świetny wzorek i ładne włóczki wykorzystałaś :). Podoba mi się ta melanżowa :).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniale sobie radzisz Aniu, podziwiam i cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam za umiejętność obsługi drutów. b Wzór szydelkowy jest mi znany, fajnie się prezentuje na różnego typu wytworach:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Próbki wyszły całkiem dobrze a i sam wzór też daje dużo możliwości. Z szydełkowych fal nic jeszcze nie robiłam ale na drutach zrobiłam szal. Wyszedł nawet dobrze ale bardzo łatwo się zaciąga.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki ładny ten pierwszy wzór. Bardzo uniwersalny. A kolory wybrałaś do tego też fajne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne wzorki. I ten szydełkowy i ten na drutach :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne wzorki i kolorki :) ja tylko łańcuszek umiem :) hi, hi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten niebieski wzór na szydełku bardziej mi się podoba, chyba kolory przemawiają. Ten na drutach wydaje się być cieplejszy. Ale może to tylko złudzenie. Jakąś narzutę bym z tego zrobiła. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniale wyszło.Robie kocyk z kolejnego wzoru.

    OdpowiedzUsuń
  16. Już sobie wyobraziłam sweterki z obu tych próbek :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładne wzorki, moę ten na drutach wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  18. Super wygląda ten wzór na szydełku i świetne kolory. Jakoś ten druciany wzór mi nie przypadł do gustu, ale zastanawiam się czy to jest kwestia samego wzoru, czy może ten kolor nici sprawia że tak to odbieram. WPrzy innym kolorze mogłabym stwierdzić że jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Próbki wyszły super:)
    Pewnie wykorzystasz je do wykonania czegoś fajnego. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu świetnie sobie dałaś radę i obie próbki wyglądają perfekcyjnie:) ja ten wzór znam od zawsze, choć na szydełko mniej ażurowo i właśnie tai jaki sama zrobiłam:)
    Dziękuję za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Obie próbki wyglądają bardzo ładnie:) brawo:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wzory bardzo ładne szczególnie te fale. pozdrawiam ;-0.

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne próbki! Ta szydełkowa jest obłędna!
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie Ci te wzory wyszły, brawo Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  25. No własnie do szuflady szkoda robić, najlepiej znaleźć od razu zastosowanie. Z tego "drutowego" wzoru byłaby ciekawa bluzka, i nawet w tej kolorystyce. Dziękuję Aniu za podpowiedź jak zrobić plecy poduszki. Będę czekać na odpowiedni wzór zaproponowany przez Renię. Teraz rzuciłam się na "entrelakową" chustę, która już od dawna mnie wołała ;) Chyba. że wyrobię się czasowo, to może szydełkowy (tunezyjski) entrelac będzie plecami, no , ale zobaczymy.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...