Obserwatorzy

czwartek, 5 sierpnia 2021

Papierowo w sierpniu.

 Witam Was

U mnie podobnie jak w lipcu będzie dziś papierowo, czyli wszystkie moje kartki. 

Tradycyjnie zaczynamy od zabawy u mnie i kartek na moją zabawę. Jak wiecie w tym roku bawimy się kartkami wg mapek, które wyście przygotowały. Zasady znajdziecie TU


A w sierpniu oprócz mapki obowiązuje nas kolor zielony i perełki, jednym słowem to co lubię najbardziej. Rzadko mi się zdarza zrobić kartkę, w której by nie było perełek :-)
 Zasady i żabkę znajdziecie TU. 



Jak to u mnie zrobiłam dwie kartki po jednej do obu mapek. Zielona jest oczywiście baza. Kartka do lewej mapki jest okolicznościowa, natomiast ta do prawej mapki wyszła mi bożonarodzeniowa. Generalnie lubię robić kartki do mapki. A że u mnie zazwyczaj jest mapka prawie dokładnie odwzorowana to odpada mi myślenie nad kompozycją. 




I oczywiście kolaż kartek do podsumowania. 




No to lecimy z drugą zabawą, którą jest zabawa u Uli. 

Przepis na ...co mi w duszy gra. 

Na sierpień mamy taki banerek a na nim wytyczne 


Ma być kwadratowa baza i napis no to jest:



Ma być dziecko i ramka. Tym razem jako dziecko występuje na niej Aniołek i malutki Jezusek. Wykorzystałam ponownie stempelek z wymianki z Magdą .



No i wyszła mi kartka bożonarodzeniowa, która mi się podoba chyba najbardziej z wszystkich moich dzisiejszych kartek.




Jako ostatnia i chyba moja najgorsza, to kartka na ścinkową  zabawę do Zosi , w której królują trójkąty.


Jest to kartka na Wielkanoc. Baza jest oczywiście w trójkąty, sam hafcik też mi się podoba, ale już oprawa nie bardzo. No cóż czasem zdarza mi się coś spieprzyć :-)





I na dziś to tyle, pozdrawiam Wszystkich serdecznie i dziękuję tym co do mnie zaglądają mimo że mnie tu nie ma :-)




31 komentarzy:

  1. Urocze są te Twoje karteczki.
    Troszeczkę asymetryczna ta ostatnia, ale czy "spieprzona"?
    Wg mnie - NIE; ja taki artystyczna "rozjazd" lubię:))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu wszystkie kartki bardzo mi się podobają.
    Ostatniej wcale nie uważam za "spieprzoną" wszak to jest rękodzieło, a nie produkcja maszynowa.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego urlopu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ekstra karteczki.
    Nie mnie je oceniać, bo od kilku miesięcy odpuściłam sobie zabawy blogowe ;-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie tworzysz kartki Aniu. Podobają mi się bardzo. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne karteczki ,mnie się wszystkie podobają.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hihi faktycznie Jezusek w żłobku najpiękniejszy :):):) wypoczywaj Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne karteczki. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Aneczko , świetnie się wywiązałaś

    OdpowiedzUsuń
  9. Też nie zawsze jestem zadowolona ze swoich dzieł, ale ćwiczenie czyni mistrza :)
    Najbardziej podoba mi się, tak jak Tobie, karteczka z aniołkiem :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zawsze wysyp fantastycznych i różnorodnych kartek u Ciebie Aniu :).
    Wypoczywaj kochana i korzystaj z nadmorskich uroków :).
    Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bożonarodzeniowa ze stempelkiem super :) faktycznie chyba najładniejsza z tego zestawienia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zachwyca mnie tło ze ścinkowych trójkątów, muszę w końcu wypróbować ten sposób na pozbycie się ścinków. Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu, super są Twoje karteczki. A mnie się najbardziej podoba ta pierwsza - z wiosennymi cytatami.
    Mam też już zrobioną kartkę do Uli i poszłam tym samym tropem co Ty odnośnie Dziecka:)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo pomysłowe karteczki Aniu. Podobnie jak Małgosi najbardziej spodobała mi się pierwsza:)
    Przesyłam serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  15. Podobają mi się wszystkie.Na B.N. z dzieciątkiem jest super.
    Udanego urlopu życzę i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu Twoje karteczki są zawsze śliczne, nawet jak są troszkę krzywe ;) Obserwuję zabawę u Zosi, bo tych ścinków mam pełno i każda praca jest dla mnie inspiracją :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne kartki. Ten haftowany króliczek jest słodki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  18. Aniu wszystkie są piękne, choć ta na zabawę u Uli jest wyjątkowa:)
    Co do ostatniej, może ciutkę coś nie wyszło, ale to rękodzieło, a ono nie jest idealne:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. A mnie się podobają wszystkie Twoje karteczki :) Nie zawsze musi być równo :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne karteczki powstały, ale masz rację ta z Jezuskiem i aniołkiem najpiękniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniałe prace Aniu, najbardziej podoba mi się ta pierwsza, wiosenna i mega optymistyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne kartki i mają sporo w sobie uroku, a ta ze żłóbkiem to chyba najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne kartki Aniu, ta z Jezuskiem urzekła mnie najbardziej :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Aniu wiosenna karteczka mnie zauroczyła, świetne wiosenne napisy. Pozostałe karteczki śliczne i wg, wytycznych:)
    Pozdrawiam serdecznie i miłego wypoczynku życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Oj tam, oj tam... Od razu spieprzyć... Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Karteczki przecudne i jeszcze ta ilość. Wiosenna karteczka jest oryginalna i przypadła mi do gustu. serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne kartki! Mnie się podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Aniu Twoje karteczki sa zawsze świetne, tak świetnie poukładane wszystkie elementy i wszystkie kolorowe dodatki. Wciąż podziwiam i serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne karteczki! Podziwiam za pierwsza mapkę, bo absolutnie nie miałam na nią pomysłu:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow! Rewelacyjna karteczka Aniu powstała :) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Aniu, dziękuję , że dalej wiernie bawisz się w porządkowanie ścinków. Trójkątne tło jest delikatne, trochę mniej widoczne ale to wielkanocny zajączek jest tu ważniejszy. Podoba mi się pomysł i kompozycja tej kartki. Aby ukryć niedoskonałości owalu można w tym miejscu dokleić małego kwiatuszka lub kokardkę.Jest super. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...