Obserwatorzy

niedziela, 7 listopada 2021

Moje śnieżynki na zabawę na FB.

 Witam Was

Co prawda prawie co miesiąc Was inspiruję w zabawie Koronkowa Pandemia, którą prowadzę na swoim blogu razem z Olą i Justynką , ale biorę też udział w zabawie na FB prowadzoną przez Ewę Urban, która polega na zrobieniu szydełkiem płaskich ozdób na choinkę. 

Jest to zabawa całoroczna i tych ozdób ma być 52 szt. - czyli po jednej na każdy tydzień. Tam tworzę głównie śnieżynki. Tak sobie myślę czemu by ich nie pokazać też tutaj. W końcu spełnia wszystkie kryteria  naszej zabawy.


Tak w zasadzie to wzory na te śnieżynki zaczerpnęłam głównie z filmików Aureli Lewickiej , znajdziecie je TUTAJ . Sporo ich też zaczerpnęłam z Pinteresta  TU
 Dziergałam nie tylko z białego kordonka, ale też takiego ze srebrną lub złotą nitką, oraz cieniowanej "Stokrotki" w kolorze żółtym i zielonym. Jak mi się jakiś wzór spodoba to zazwyczaj robię kilka śnieżynek w różnych kolorach. Niektóre z nich są trochę koślawe, ale to wyłącznie moja wina bo źle je usztywniłam. 
 Dobra koniec gadania poniżej kilka zdjęć z tego co powstało. 


i kilka szczegółów





A na zakończenie jeszcze krótka informacja dla Was. Otóż licytacja mojej chusty z TEGO posta się zakończyła a trafiła ona do Ani
Dziękuję za udział i wspomożenie rehabilitacji Lilli. 

Pozdrawiam Wszystkich serdecznie



29 komentarzy:

  1. Wszystkie mają w sobie to coś, chyba nie umiałabym wybrać jednego wzoru. Też korzystałam z filmików Aurelii, są świetne.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam serdecznie ♡
    Piękne są te śnieżynki! Cudownie będą wyglądać na świątecznym drzewku :) Mam słabość do takich dekoracji, zakochuję się w nich bez pamięci :) Wszystkie płatki są cudowne, każdy zachwyca, każdy olśniewa :) Gratuluję i podziwiam! Wspaniała pasja!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo się uzbierało Aneczko, u mnie mało co zostało, poszło w świat.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. jejku zapomniałam o chuście ..trudno
    wspaniałe śnieżynki

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne wzory, wszystkie są przeurocze i będą piękną, świąteczną ozdobą.
    Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu! Cudnej urody śnieżynki! Jestem zachwycona!
    Pozdrawiam Cię serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Superowe śnieżynki i ich ilość imponująca😀

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu, śnieżynki prawie jakby zima nastała. Śliczności!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś niesamowita Aniu. Piękne śnieżynki. Jedna na tydzień to nie lada wyczyn. Super.

    OdpowiedzUsuń
  10. Prawdziwe śnieżynki - tak samo jak w przyrodzie nie mam dwóch takich samych, tak samo i u Ciebie każda jest inna i niepowtarzalna. Szacunek za czas - nie znam się na robieniu na szydełku, ale wydaje mi się, że jedna na tydzień to niezły wynik. Pozdrawiam, a w wolnym czasie zapraszam do mnie na ukończony już post o sobotnim "Biegu na 5"

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu nie wiem jak Ty dajesz sobie radę z tymi wszystkimi wyzwaniami, masz dłuższa dobę? Piękne śnieżynki i piękny gest- z całego serducha dziękujemy za Twoje serducho:)💓💓buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne te śnieżynki. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna kolekcja gwiazdek, aż mnie natchnęłaś i muszę swoje powyciągać, a tak z czystej ciekawości ile rodzai mam ;)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  14. Podziwiam, śnieżynki - gwiazdeczki są przeliczne. Myślę, że w tym roku Twoja choinka będzie lśniła tymi ozdobami. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Przeurocze śnieżynki, Aniu!!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne śnieżynki. Ilość zrobionych przez Ciebie śnieżynek robi wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne śnieżynki! Pozdrawiam Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne te Twoje śnieżynki Aniu i już spora ilość ;) brawa za wytrwałość !

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniała kolekcja śnieżynek! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo urocze są te śnieżynki. Lubię takie ręcznie robione dekoracje świąteczne, nadają niepowtarzalny klimat świętom :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudownie ozdobią choinkę :-).

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne. Byłam przyzwyczajona do białych, takich klasycznych. Ale muszę przyznać, ze te zielonkawe wyglądają bardzo ciekawie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Toż to prawdziwa śnieżyca:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne! Ja nadal klasycznie zachwycam się białymi 😆

    OdpowiedzUsuń
  25. Faktycznie niezła śnieżyca :)
    A za chustę dziękuję, jest świetna :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...