Obserwatorzy

poniedziałek, 22 listopada 2021

Boże Narodzenie na złoto.

 Witam Was

Dziś będzie kartkowo i na dwie zabawy



Na banerku chyba wszystko widać. 

Zabawa u Zosi  gdzie w listopadzie i grudniu królują nam bożonarodzeniowe ścinki.  

i zabawa u Bogusi, gdzie w listopadzie króluję nam kolor złoty. 


Ścinków świątecznych Ci u mnie dostatek, oto tylko kilka z nich, z których większą część zużyłam na kartki. 



A kartki  są aż trzy, choć tak po prawdzie bardzo do siebie podobne. Starałam się aby były też choć trochę złote, żeby za jednym zamachem zaliczyć też zabawę u Bogusi. Podejścia do złota miałam trzy dlatego są aż trzy kartki. Zawieszki w kształcie bombki są wykonane z bermaty i na różne sposoby próbowałam ja pokolorować na złoto. 

Tak więc pierwsze podejście to było pomalowanie złotym markerem, ale przyznam się, że mnie ten złoty nie zadowolił.


 Próbowałam więc dalej, tym razem embossing na gorąco, ale się okazało, że mam tylko miedziany puder, więc powstała druga kartka 


ale dalej to nie był ten złoty o który mi chodziło. Kupiłam więc złoty puder i to było to co mnie w końcu zadowoliło :-). 


I tą właśnie kartkę posyłam na zabawę u Bogusi. A wszystkie trzy które powstały wędrują do Zosi. 

 

Prawda że bardzo podobne, choć bombka ta sama, to jednak mają różne papiery i różne napisy. 

I to by było na tyle dziś, pozdrawiam Was serdecznie i życzę wszystkiego dobrego, a przede wszystkim zdrówka. 




28 komentarzy:

  1. Aniu, piękne karteczki, mnie podobają się wszystkie trzy! Złoto także ma różne odcienie ) Dziękuję za udział w mojej zabawie i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, karteczki piękne, bardzo podoba mi się Twoje wykorzystanie ścinków. Embossowana bombka rewelacja. Pięknie ozdobiła kartki. Ja też ma pudry. Tylko dlaczego ich nie wykorzystuję?? Dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu kolorki złota dobre, to prawdziwe też ma różna kolorystykę - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne kartki, w końcu Boże Narodzenie lubi złoty kolor :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobne, a jednak każda inna :) Podobają mi się wszystkie :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Są różne i wszystkie piękne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wymyśliłaś te karteczki, Aniu. Bardzo mi się podobają!!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Złoty zrobiony pudrem wyglada najlepiej :) ładne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu bardzo fajne karteczki! Jeden przewodni motyw, a tak wiele pomysłów miałaś. Bardzo podoba mi się ostatnia :).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Czasem warto poeksperymentować a ścinki to źródło świetnych pomysłów choć u mnie ścinki to papierki o wiele mniejsze:))) Wszystkie trzy wersje są urocze i ciekawe ale najbardziej podoba mi się jednak druga - miedziany puder dał ekstra efekt.
    Uściski Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Metodą prób powstały aż trzy kartki. Super!. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. No i fajnie wyszło. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu, wszystkie są piękne, ale faktycznie - ta trzecia szczególnie zachwyca.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Stawiasz sobie wysoko poprzeczkę Aniu. Krytyka wobec siebie i jeszcze do tego poprawki od początku - no podziwiam zapał. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie eksperymenty dały piękny efekt. Jednak najbardziej wpadła mi w oko trzecia karteczka.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie też ta trzecia najbardziej urzekła.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna kolekcja świątecznych kartek.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Niby podobne, a jednak tak różne. Śliczne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkie 3 karteczki są piękne i niby podobne a jednak inne :) pozdrawiam serdecznie i ciepło

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu, podobne, ale bardzo ładne i przede wszystkim zero waste :)
    Buźka

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne kartki zrobiłaś. :)
    Nie zapominaj, że złoto ma różne odcienie, więc oba złotka są złote. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  22. Grunt to próbować i być w końcu zadowolonym :) Mnie ta trzecia najbardziej się podoba. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkie trzy kartki bardzo ciekawe Aniu i eleganckie :) podobaja mi sie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Złoto bardzo pasuje do tych karteczek :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bo złoto ma wiele odcieni - kartki bardzo eleganckie :-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...