Obserwatorzy

środa, 10 listopada 2021

Kolejna bombka na choinkę 2021 i kartka wielkanocna

 Witam Was

To już chyba u mnie tradycja, że te dwie zabawy łączę razem. Obie dotyczą Świąt, jedna Bożego Narodzenia druga Wielkanocy. 


Kolejna edycja Choinki 2021 u Kasiu znajduje się TU, natomiast prace wielkanocne znajdziemy u Małgosi  a zasady zabawy  znajdziecie TU

U Kasi jak pamiętacie wybrałam sobie w 2021 roku motyw choinki. Kolejna moja haftowana choinka wygląda podobnie jak ta w zeszłym miesiącu  i podobnie zrobiłam z niej karczochową folkową bombkę. 





 Trochę mi się tych styropianowych kul nazbierało, więc trzeba je wykorzystać. 

I na koniec oczywiście wszystkie moje bombki z choinką jakie w tym roku powstały. 



Natomiast na zabawę u Małgosi tym razem kartka z haftem wielkanocnym, niestety tylko jedno zdjęcie.




I wszystkie moje prace jakie przygotowałam na tą zabawę. 



Na końcu chciałam jeszcze podziękować Wszystkim za życzenia urodzinowe, szczególnie dziękuję za pamięć i cudne prezenty :

Justynce za łapacz snów oczywiście techniką frywolitki, karteczkę z życzeniami i bloczek świątecznych papierów.




Eli za pergaminową karteczkę, kuchenny fartuszek i czapeczkę z haftem, no i cudny embroider z wzorem bożonarodzeniowym ( Jak widzicie to przygotowanie pod haft płaski... tylko kiedy ja znajdę czas na naukę kolejnej technik).




Oli za karteczkę i fajny kawałek kanwy.




Hani za wielką pakę różności dla ciała i dla ducha :-). Były pyszności w słoiczkach autorstwa Hani, czekoladka, migdały, pyszna herbatka i moje ulubione kokosowe cukiereczki. Hania nie zapomniała też o szydełkach i super karteczce z życzeniami. Na deser super waniliowa świeczka i winko. 



Lidzi za super kartkę z życzeniami



Zosi za cudną kartkę, extra Anioła do własnego zmontowania i super wykrojniki.





 I na koniec dziękuję też  Reni, że w podziękowaniu za moją skromną kartkę  urodzinową dostałam wielką pakę różności.




I na dziś to już wszystko, serdecznie dziękuję za pamięć i życzenia i pozdrawiam serdecznie .




25 komentarzy:

  1. Piękna choineczka! Te serduszka wspaniale ją zdobią. Cudny zestaw choinkowy, chociaż przyznaję, że nie wszystkie wzory podobają się mi tak samo mocno. Jajeczko uroczo się prezentuje z ta tekturkową kwiecistą ramką😀. Zdrowia i wszelkiej pomyślności życzę z okazji urodzin i czasu na te nowe techniki 😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczna choinka i karteczka, prezenty cudowne.Aniu, spóźnione ale od serca 100 lat.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, d... wołowa ze mnie - przegapiłam Twoje urodziny:( Proszę o wybaczenie i przesyłam spóźnione ale jak najszczersze życzenia. A Twoje prace podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu najlepsze życzenia urodzinowe i ode mnie przyjmij! Dużo zdrówka i nieustającej weny twórczej :).
    Prace jak zawsze piękne. Podziwiam Twoje bombki, zawsze tak ładnie łączysz haft z tkaniną.
    Buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. I zapomniałam napisać, że przepiękne prezenty otrzymałaś :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego Aniu, radości na każdy dzień i oczywiście tego, co najważniejsze czyli zdrówka.
    Kolejna bombka jest równie urocza jak poprzednie a karteczka wyszła wspaniale.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam twoje bombki, a ja gapa i dlaczego nie wiedziałam o twoich urodzinach , ale wkrótce się zrehabilituję wszystkiego najlepszego

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego Aniu, zdrówka, radości i weny twórczej na kolejne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdrowia, szczęścia i wszelkiej pomyślności.Weny na dalsze prace i żeby Ci się chciało.
    Twoje bombki zawsze zachwycają:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj Aniu, a ja nic. Teraz życzę samych najlepszych dni w zdrowiu i szczęściu!
    Piękne te Twoje prace, szczególnie podobają mi się bombeczki. Mistrzostwo!!!
    Pozdrawiam serdecznie Ania-Pawanna

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne prace przygotowałaś na zabawy. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. Najlepsze życzenia Aniu, wszystkiego co najlepsze, weny twórczej i zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego Aniu z okazji urodzin - niech Cię wena nigdy nie opuszcza :) A prace na obie zabawy są piękne :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Choineczka i haft wielkanocny jak zwykle urocze. Prezenty świetne :) Aniu, sto lat, zdrowia i cudownośći.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo piękne rzeczy zrobiłaś do zabawy :)
    Wszystkie niesamowicie mi się podobają, aż ciężko zdecydować, które najładniejsze, hihi :)
    Wszystkiego najlepszego życzę!
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wydawało mi się, że pisałam komentarz, ale może coś gdzieś poleciało.
    Śliczności wykonałaś i otrzymałaś wspaniałe prezenty. :)
    To ja spóźniona, życzę Ci wszystkiego dobrego,dużo zdrówka i nieustającej weny robótkowej. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne pracę a prezenty suuuperanckie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam serdecznie ♡
    Po pierwsze, wszystkiego najlepszego! Dużo zdrówka i spełnienia wszystkich marzeń :) Samych wspaniałości, samych radości i dużo, dużo uśmiechu! Po drugie, wspaniałe rękodzieła. Prawdziwa sztuka. Cudowna, zachwycająca twórcza pasja :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego najlepszego Aniu! Gratuluję prezentów :) A prace jak zawsze świetne!

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu, przede wszystkim spóźnione nsjlepsiejsze życzenia urodzinowe !!! A bombka i karteczka świetne! Mało zrobiłam takich bombek które tworzysz, muszę kiedyś takie jeszcze stworzyć z dziećmi :) czy doszedł mój e-mail ?

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu piękne dostałas kartki i prezenty urodzinowe, wspaniałe są te nasze blogowe przyjaźnie :) Super bombeczka z ta choineczką.

    OdpowiedzUsuń
  22. No cóż...przeoczyłam Twoje urodziny Aniu bo ostatnio prawie nie odwiedzam blogów..ale życzę Ci wszystkiego co najlepsze byś z kazdymi urodzinami dostawala wiecej energii do tworzenia i czasu do tego również😘
    Świąteczne ozdoby na obie zabawy śliczne i już zabieram Twoją fotkę na zabawę wielkanocną..pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Aniu, ależ mi głupio, wybacz- w tym roku zapomniałam nawet o swoich:( Dużo spokoju i radości, zdrowia i czasu na hobby Ci życzę z całego serducha.
    Obie prace są przepiękne i nawet jeżeli podobne do siebie, to zawsze różni ich element, kolor, czy dodatki. Pięknie wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkiego najlepszego, radości, szczęścia moc...

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne hafciki i pięknie zagospodarowane :) Gratuluję pięknych prezentów.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...