Obserwatorzy

piątek, 1 czerwca 2018

Kartki przez cały rok - wytyczne czerwiec

Witam Was

Dzisiejszy post publikuje się automatycznie bo ja sobie leżę na plaży w Mielnie - Unieściu  :-).

Na wstępie chciałam Was przeprosić za małą zmianę. Wg zasad w czerwcu powinny się pojawić kartki do liftowania, ale  ja pewna swojej pamięci nie sprawdziłam wcześniej wytycznych. Zrobiłam to dopiero jak miałam gotowe wszystkie kartki do kolejnego BINGO. 
Więc zamiast liftować kartki wybierajcie sobie wytyczne z tabelki. Macie pełną dowolność w nagrodę. Nie trzeba iść po liniach, wybieramy sobie min 3 wytyczne i lecimy z produkcją. 
Banerek dla Was i tabelka BINGO






I jeszcze kila słów wyjaśnienia:
1. tekturka może być zwykła, falista  i gotowy element z tekturki 
2. napis wieloczłonowy to np. Moc życzeń , W dniu urodzin , Wesołych Świąt itp
3. patchworkowa może być baza ze ścinków papieru, lub gotowe elementy na kartce. 
4. haft krzyżykowy, matematyczny, ale również grafika z haftem
Mam nadzieję, że wszystko jasne i tematy nie sprawią Wam kłopotu.

A poniżej już moje czerwcowe kartki. 

Zacznę może od trzech prawie identycznych kartek, które powstały wg linii 
 format DL + papier w kwiaty + haft.








 Wzory kwiatów wyszyte cieniowaną muliną Ariadna wg wzorów autorstwa Igiełki do kupienia TUTAJ . Papier oczywiście z Magicznej Kartki kolekcja kwitnące poranki

Kartka wielkanocna wg linii tektura + pędzel + napis wieloczłonowy , ale jest też patchwork . Pędzelki na grafikach. 



Na kartce bożonarodzeniowej jest Mikołaj, tektura, napis dwuczłonowy, patchwork 




I na zakończenie jeszcze dwie ślubne kartki, obie w komplecie z ozdobnym pudełkiem. Digiski na obu kartkach autorstwa Small-wingels-shop , uzupełnione o moje napisy.
Na pierwszej jest  haft, biała baza, napis wieloczłonowy i papier w kwiaty






Na drugiej  papier w kwiaty, haft, napis wieloczłonowy. 





I na zakończenie tego tasiemca kolaż do podsumowania. 




I na dziś tyle, pozdrawiam Wszystkich serdecznie, życząc Wam udanego słonecznego weekendu. 

W związku z tym że wracam dopiero 5 czerwca, podsumowanie majowych kartek ukaże się z małym opóźnieniem. 










31 komentarzy:

  1. Aniu cudne kartki, a papiery na tych kwiatowych po prostu bajeczne!

    OdpowiedzUsuń
  2. O matulu ile pięknych kartek, te haftowane są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne karteczki :) o rany ale wytyczne;) ufff dobrze, że nie trzeba się trzymać linii:) Pozdrawiam i miłego wypoczywania:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne inspiracje a i z wytycznymi dam radę.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, kartki są bajeczne! Sprawiłaś, że prosty wzór nabrał magii, a te papiery z kwiatami tę magię tylko spotęgowały :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne karteczki, aż nie mogę się napatrzeć. Udanego wypoczynku raz jeszcze.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie karteczki są prześliczne Aniu. Zachwyciły mnie trzy pierwsze! Fajne to bingo - zabieram się do pracy a Tobie życzę wspaniałego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kwiatowe i ślubne to moje faworytki :-) Cudowne kartki !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczności , słów brakuje, resztę przeczytałaś w poprzednich komentarzach.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie są cudne, szczególnie te pierwsze kwiatowe <3
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku jakie śliczne karteczki nawet nie wiedziałabym którą wybrać bo każda zachwyca. Udanego urlopu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Karteczki prześliczne, a dla mnie to bingo nawet lepiej, bo chce zrobić ślubne kartki i wytyczne bardzo mi pasują.:)Udanego wypoczynku!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne, zwłaszcza te z papierem w kwiaty i ślubne :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. No coś może się uda wymyślić, możliwości wiele i nie trzeba trzymać się linii:)) Ślubne bardzo ładne Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu, uwielbiam bingo, a wytyczne są super. I Twoje kartki - cud, miód i orzeszki!
    Miłego wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale cuda Aniu!!! Haftowane wiodą prym:) ach skąd Ty masz czas na tyle krzyzykow?! Ekstra :) sciskam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu! U Ciebie jak Zawsze same piękności, Wszystkie są Urocze,Ale najlepiej podoba mi się te trio - Pozdrawiam Serdecznie,I Miłego wypoczynku

    OdpowiedzUsuń
  18. Przecudny wysyp karteczek. Napatrzeć się nie mogę. Życzę miłego wypoczynku Aniu. Mam wspaniałe wspomnienia z Unieścia. Z lat młodości 😍

    OdpowiedzUsuń
  19. Normalnie zazdroszczę Ci tej plaży😃 Karteczki jak zwykle piękne i krzyżyki cudnie ubrane. No i fajnie ze jest bingo zaprzyjaźnilam się z nim. Pozdrawiam i słoneczka życzę ☺

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja tam plaży nie zazdraszczam bo jej nie lubię ale urlopu to i owszem. 😊 Na szczęście niedługo mój. Mam nadzieję, że podladuje baterie i będę miała wreszcie siłę na zabawę z wami😁

    OdpowiedzUsuń
  21. widzę że tylko ja mam problem z wytycznymi:( ale coś zrobię, żeby nie było;D
    odpoczywaj :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  22. Dzięki Ci Aniu za bingo:):):) Już się bałam że w szalonym czerwcu nie dam rady z dodatkową kartką, a tak mogę dopasować te co robię na zamówienie;)
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tej radości zapomniałam dodać, że przygotowałaś wspaniałe kartki! Ślubne najbardziej mnie zachwyciły.

      Usuń
  23. Ale Ci dobrze. Mam nadzieję, że masz piękną pogodę :).

    Aniu jestem zachwycona Twoimi kartkami :).
    Jednak oczarowały mnie kartki z wyszytymi kwiatkami. Pięknie się prezentuję wyhaftowane muliną cieniowaną i te papiery ... Cudo :).

    OdpowiedzUsuń
  24. Syper hafty. Kartki bardzo ładne

    OdpowiedzUsuń
  25. E tam. Ja tam z Tobą nie gadam. Robisz te karteczki w ilościach hurtowych i to takie piękne, że dech zapiera. Te haftowane oczywista najfajniejsze. Pięknie oprawione hafty są po prostu nie do pobicia. Buziaczki Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  26. Aniu,wspaniałe BINGO ;)
    A Twoje karteczki wprost zachwycające !!!
    Są tak śliczne,że chce się na nie patrzeć i patrzeć ;)
    Lecę nakarmić Twoją żabencję :)
    Pozdrawiam :)Buziaczki :)****

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne karteczki i bardzo fajne wytyczne, działamy :-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...