Obserwatorzy

poniedziałek, 25 czerwca 2018

Męska zakładka i kartki na wszystkie zabawy czerwcowe

Witam Was

Po tytule widać  że będzie znowu zbiorówka. Ale tym razem już chyba przesadziłam. W tym poście są prace na 7 zabaw.  Wybaczcie więc tego tasiemca :-), ale nie chcę Was uszczęśliwiać codziennymi postami więc wrzucam wszystko na raz. 
  Zacznę może od zakładki jaką przygotowałam na zabawę u Magdy.


 Tym razem zakładka miała być dla faceta.  Nie miałam na nią pomysłu, ale w końcu sięgnęłam po mój ulubiony wzorek celtyckiego orła. Haftowałam  go już kilka razy. Uznałam, że będzie pasowała do mężczyzny. 




A jak już jestem u Madzi to rzutem na taśmę wielkanocna kartka z baziami 




Bazie chyba widać na grafice w środku i na digisku autorstwa Hubki. Papier w kwiaty z Papierowego Potwora do kupienia TUTAJ 
Kartka jest w formie składaczka jaki obowiązuje w czerwcu u Ewy i tam też kartka leci 


Na tą zabawę przygotowałam jeszcze drugą kartkę , ale nie jestem z niej zadowolona. Wyszło tak sobie. Ale sam składaczek ze skrzydełkami jest fajny i mam nawet pomysł na kolejną kartkę tego typu.




To lecimy do kolejnej zabawy czyli do Uli , gdzie w czerwcu króluje minimalistyczna mapka z gwiazdkami. 
U mnie papier z Magicznej Kartki, który sprawdza się zawsze i 7 gwiazdek, a właściwie jak teraz patrzę to są bardziej śnieżynki niż gwiazdki. Mam nadzieję, że jednak Ula przyjmie :-)



I na zakończenie została kartka na zabawę u Inki


Do liftu wybrałam kartkę Moniki z uroczymi mini haftami.
Oryginał wygląda tak 


A mój lift  tak. 

i obie razem 

Z tej kartki jestem wyjątkowo zadowolona, ale takie okienkowe patchworki bardzo lubię. 

Hafty do tej kartki , jak również celtyckiego orła wyszyłam mulinami bez numeracji więc lądują jeszcze w zabawie u Moniki 


I przypomniało mi się, że przecież  zrobiłam jeszcze kartkę wielkanocną na zabawę do Hubki. 
Ewa w tym miesiącu zaszalała z tematem "Zmartwychwstanie na polanie i kolorowanie"


Myślałam , że już odpuszczę ten temat ale jakoś dałam radę i chyba całkiem nieźle wyszło.  Pokolorowałam kredkami akwarelowymi małe stempelki - drzewko i kwiatuszki w prawym dolnym rogu .  A polana jest w wersji minimalistycznej, w tle za barankami i laską



Ewciu mam nadzieję, że zaliczysz :-)

To teraz już na 100% koniec :-)
 Będzie jeszcze jeden post w czerwcu, typowo hafciarski. 
Pozdrawiam Wszystkich serdecznie i dziękuje tym co dotrwali do końca tego tasiemca, a szczególnie tym, którzy zostawią dobre ( lub niedobre) słówko. 
Słoneczka i ciepełka Wam  życzę


38 komentarzy:

  1. Aniu wpis wcale nie jest taki długi :).

    Wybrałaś ciekawy wzorek na męską zakładkę. Jak najbardziej pasuje :).

    Pozostałe kartki bardzo mi się podobają :).
    Mam podobną kartkę do Ewy tylko więcej trawki hihi :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu napisz mi proszę (bo na pewno pamiętasz :)), która z blogerek zrobiła kursik jak oprawiać hafty na zawieszkę. Tak jak ja oprawiam bombki, bo pamiętam, że Ty podzieliłaś się linkiem na blogu.

      Ja już szukałam w necie ale nie mogę znaleźć. Myślałam, że mam link zapisany ale tylko okazuje się, że nie wiem gdzie hihi.
      O kurs prosi nasza koleżanka blogowa :).

      Usuń
  2. Dorwałam do końca, nie było tak źle, sama przyjemność oglądać takie cudne karteczki. Bardzo podobają mi się te składane i patchworkowa. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Patchworkowa karteczka rzeczywiście jest urocza ale ja zwróciłam dziś uwagę na składaczki. I wiesz Anulko - ten drugi z ażurowymi ściankami bardzo mi się podoba :)
    Gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu patchworkowa karteczka jest świetna. Podoba mi się i to bardzo. Składaczki śliczne obydwa, ten drugi ma śliczne boczne ścianki-pięknie ażurki się na niej prezentują. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. A niby czemu posty nie mogłyby być codziennie :-) Ja uwielbiam tu zaglądać ,bo ciągle zaskakujesz różnymi,pięknymi pracami :-) Śliczna zakładka ,nie posiadam haftowanej a podobają się mi bardzo ;-) Wszystkie karteczki piękne ,ale mnie też najbardziej zachwyciły składaczki. Pierwszy ma radosną grafikę i kolorystykę a drugi zachwyca ażurowymi ściankami . Cudne są !

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, z wielką przyjemnością obejrzałam Twoje prace. Składaczki są rewelacyjne. Bardzo podoba mi się też Twoja interpretacja gwiaździstej mapki.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakładka super! Pasuje dla faceta jak ulał:) Karteczki cudne! Ta patchworkowa świetna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu pięknie się spisałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu! Dotrwałam do końca , i wcale nie było tak źle, Bo jak się ogląda tak piękne prace to, wcale nie zauważa się czy Post jest długi, Tylko chętnie się ogląda, Wszystkie Karteczki są Przepiękne - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu, powiem krótko - jesteś niesamowita :-))) Różnorodność technik, formy i stylu - SUPER. Uwielbiam do Ciebie zaglądać :-)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zawsze ogromna ilość cudnych karteczek !
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Post czytałam z zapartym tchem, podziwiając coraz to większe śliczności. Wszystko piękne, wszystko ładne, ale ja nadal najbardziej podziwiam Twoje hafty, więc dzisiaj moi faworyci to męska zakładka i hafciarski patchwork. Cuda pokazałaś. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale hurcik :D Piękne prace! Zakładka jest świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu, piękne prace!
    I wcale nie było za długo :-)
    A patchworkowa karteczka zachwyca.
    Miłego tygodnia :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne prace Aniu, a moim faworytem jest kartka wielkanocna.:) Jak dla mnie post nie jest za długi, miło oglądało się wszystkie cudeńka. Mogą być też posty codzienne, bo lubię zaglądać do Ciebie. Pozdrawiam cieplutko!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu wpis wcale nie jest długi,czyta się go bardzo fajnie,bo super napisany jest 🙂
    Prace jak zwykle zachwycające,a karteczka z małymi hafcikami jest dziś moim faworytem 🙂
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Z przyjemnością dotarłam do końca, karteczki bardzo mi się podobają. Szczególnie zachwyciły mnie haftowane miniaturki w patchworkowej karteczce :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Aniu świetne kartki, ale ja ciągle podziwiam Twoje hafty- i kartka i zakładka (jak najbardziej męska) zachwycają:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniu, całe mnóstwo pięknych prac nam pokazałaś. Zakładka super, karteczki piękne, numerem jeden jest ta patchowrkowa - rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Takie piękności pokazałaś, że dotrwać do końca wpisu to nie problem :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny pomysł na męską zakładkę !Podziwiam Twojego składaczka,chyba nigdy nie odważe się na taką kartkę.Długie wpisy uwielbiam oglądać więc poproszę o jeszcze.
    Pozdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniu, piękny wysyp prac - zakładka ekstra, a kartki - śliczności:) pozdrawiam ciepluteńko:)

    OdpowiedzUsuń
  23. No super! Zakładka wyszła wspaniale, wzór świetny. I kartka składaczkowa z baziami też bardzo mi się podoba.:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne karteczki. Męska zakładka super. A z kartek to najbardziej podziwiam
    haftowany patchwork i kartka rozkładana z różyczką. Aniu podziwiam jak to wszystko ogarniasz. Pozdrawiam i miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  25. Imponująca ilość prac Aniu! Zakłada świetna i ma piękny wzór. Karteczka z mini haftami cudowna. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Aniu no szalejesz!!! Przecudny lift do Inki! Baaardzo mi sie podoba :) reszta tez swietna ale ten lift mnie zachwycił !!!:) sciskam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. O kurczaczki! Koparka mi opadała coraz niżej i leży na podłodze ;)
    Ale poszalałaś z kartkami!
    No tytan pracy!
    Brawo ty ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. O raju, jest co podziwiać! Świetna jest ta karteczka ze skrzydełkami, nie wiem dlaczego narzekasz. Dziś króciutko, bo mam straszne zaległości.
    Pozdrawiam cieplutko Anuś:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jest co podziwiać... :)
    Moi ulubieńcy to zakładka z celtyckim orłem oraz ta kartka patchworkowa :) :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Aniu, ja bardzo lubię czytać Twoje długie wpisy i oglądać prace które prezentujesz. Podoba mi się męska zakładka z doskonałym, jednobarwnym hafcikiem , wielkanocny i okolicznościowy składaczek super (ja jeszcze nie odrobiłam tego zadania domowego dla Ewy, minimalistyczna kartka dla Uli jest tak naprawdę bardzo bogata w treść za sprawą pięknego zimowego papieru. Oczarowana jestem haftowaną kartką patchworkową. Rewelacyjna. I świetnie poradziłaś sobie z malowaniem elementów na kartkę wielkanocną dla Hubki.
    Pozdrawiam ciepło. Moim robótkom ogłosiłam wakacje. Pakuję się i w sobotę wyjeżdżam do Toskanii na 8 dni.

    OdpowiedzUsuń
  31. Post może i długi, ale za to ile pięknych rzeczy nam pokazuje. Szczególnie zachwyciła mnie ta zakładka z celtyckim orłem - jest cudowna i wręcz nie mogę się na nią napatrzeć. Wspaniały pomysł. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  32. Aniu,bardzo się cieszę,że nie odpuściłaś żadnej pracy,ponieważ ze wszystkimi dałaś sobie radę pierwszorzędnie :) Wszystkie karteczki mają swój styl i urok :)
    Najbardziej jednak dziś zaskarbiła sobie moje największe uznanie zakładka męska !!! Jest extra !!! Pozdrawiam Cię Aniu równie ciepło ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Witaj, piękne kartki, ja tez mam już świąteczne gotowe :)))

    OdpowiedzUsuń
  34. Aniu same wspanialosci,karteczki piekne od A do Z a meska zakladka bardzo mi sie podoba, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetnie się spisałaś Aniu :)
    te składane kartki są bardzo fajne, a z męską zakładką trafiłaś idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Zacznę samolubnie od zabawy Inki, bardzo się cieszę, że zliftowałaś moją kartkę, wyszła cudownie ❤, zachwyciła mnie bardzo, Aniu. Pozostałe karteczki też są przepiękne, nawet, jeśli uważasz, że wyszło tak sobie ☺. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo się cieszę , że nie odpuściłaś- wyszło świetnie! Buziaki i dziękuję za wspólną zabawę!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...