Obserwatorzy

niedziela, 30 czerwca 2019

Niespodziewany prezent i podsumowanie czytelnicze czerwiec

Witam Was

Mój wynik w wyzwaniu czytelniczym w czerwcu nieco lepszy, głównie za sprawą urlopu.  


Przeczytałam trzy  książki na łączną sumę  1.062  stron, co daje 35 stron dziennie.


 Od początku roku łącznie  5.595 stron co daje dziennie 31 stron. 
W zasadzie wszystkie trzy książki mogę w 100% polecić. 
Czytało się lekko i przyjemnie.

"Bądź przy mnie zawsze" to kolejna książka Agaty Przybyłek z serii z domkami. Sięgnę na pewno po inne książki tej autorki, dobrze się ją czyta. Serię można czytać w dowolnej kolejności bo każda to osobna historia i inni bohaterowie. 

 "Za zamkniętymi drzwiami" wzbudziło we mnie sporo emocji i grozy. Aż się wierzyć nie chce, że tacy psychopaci i zwyrodnialcy mogą istnieć naprawdę. Książka trzyma w napięciu i trudno ją odłożyć. 

"Na strunach światła" to najnowsza książka Krystyny Mirek - III część serii Willa pod kasztanem. 
Warto przeczytać wszystkie trzy, choć chyba ta ostatnia podoba mi się najbardziej. Trzeba je czytać w kolejności, każda kolejna jest kontynuacją poprzedniej. 

Poniżej krótkie opisy wydawcy.


 I w temacie czytelniczym wszystko. 



Chciałam się Wam jeszcze pochwalić cudownym prezentem, jaki dostałam od Bożenki . Ci co do niej zaglądają pamiętają zapewne jej ostatnie prace z juty. Pod jednym z postów w których Bożenka pokazała swoje jutowe róże napisałam w komentarzu :

  Bożenko chylę czoła...... jak byś kiedyś miała ochotę mnie czymś obdarować to ja poproszę taką różę :-)

Jakież było moje zdziwienie jak listonosz przyniósł mi przesyłkę od Bożenki. Po otwarciu odjęło mi mowę. Dostałam 5 przepięknych róż. 
Nie sposób im zrobić zdjęcia które w pełni oddadzą ich piękno. 






Bożenko po stokroć dziękuję za ten cudowny prezent !!


I na dziś już wszystko, życzę Wam nieco ochłody na nadchodzący tydzień. 
Pozdrawiam serdecznie Wszystkich, którzy mają jeszcze siłę tu zaglądać :-)






31 komentarzy:

  1. Podziwiałam u Bożenki jej cudowne jutowe prace, te róże powalają, sa tak cudne, ze nie wiem jak ty się nimi zachwycić. A mnie na ksiażki ciągle braknie czasu a kupka rośnie. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Przeurocze różyczki dostałaś od Bożenki!
    A na te książeczki to i ja się skuszę, jak tyko kupka czekających na przeczytanie trochę zmaleje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję czytelniczego wyniku, a róże są po prostu boskie

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu róże są przepiękne, wspaniały prezent dostałaś.
    "Za zamkniętymi drzwiami" również czytałam i czyta się książkę w napięciu. Świetny wynik-brawo!!! Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak uwielbiam czytać, tak brakuje mi czasu na czytanie:-( Róże cudne! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu gratuluję czytelniczego wyniku.
    A róże Bożenko to prawdziwe arcydzieła cudowna niespodzianka.
    Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny wynik Aniu! Przybyłek czytałam, pozostałe dwie zapisałam do przeczytania, bo na pewno mnie zainteresują. Cudowne róże! Pięknie Cię Bożenka obdarowała.
    Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. O raju, niesamowity jest ten różany bukiecik :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu te róże są niesamowite ❤. Piękny prezent dostałaś :))). Świetny wynik czytelniczy! Uściski kochana!

    OdpowiedzUsuń
  10. Imponujący dorobek czytelniczy i zachwycające róże! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  11. podziwiam za czytelniczy urobek:)
    niespodzianka cudnej urody

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak był urlop, to i książki były do czytania, super lista czytelnicza. Różyczki, które dostałaś są prześliczne, nie wiem czy potrafiłabym tak pieknie je wykonać. Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniały prezent, a czytelniczy wynik wspaniały! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. róże piękne, i to w dodatku z juty to razem z lnem moje ulubione materialy , na temat czytelnictwa się nie wypawiadam, bo ostatnio u mnie królują miesięczniki , ostatnio zabrali mi takie piękne czasopisma Piękno i Pasja pozdrawiam cię Aniu z upalnego podkarpacia

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowny bukiet dostałaś :) Te róże są nieziemskie :) Gratuluję tylu przeczytanych strom i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne róże, świetna niespodzianka.Czytelnicze wyzwanie też godne podziwu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Tytuły zapisałam, przydadzą się, bo czasami nie wiadomo co wybrać;) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniały prezent dostałaś - jak Ciebie znam to za chwileczkę zobaczymy jakies prace z juty Twojego wykonania! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny prezent dostałaś - te róże są niesamowite.
    Czytelniczy dorobek też wspaniały.
    Pozdrawiam upalnie :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Niesamowite róże to faktycznie wspaniały prezent :) Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny wynik czytelniczy Aniu!
    Prezent od Bożenki cudny, podziwiałam te róże na jej blogu.
    Gorąco pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj tak, książki, książki ...., uwielbiam. Tych akurat ie znam, wiec dopisałam do listy. Stron nie liczę, bo mi się nie chce, ale kibicuję 😊
    Róże przepiękne! Sprawiła Ci Bożenka prezencik.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  23. Róże Bożenki rewelacyjne!!! Zdolna z niej kobieta, za co się nie weźmie robi perfekcyjnie! Podziwiam Aniu, Twój wynik czytelniczy:))

    OdpowiedzUsuń
  24. Róże rzeczywiście super, ,lubię bardzo takie lekko surowe klimaty jutowo - sznurkowe. O czytelnictwie się nie wypowiem, bo wstyd się przyznać, ale jakoś ostatnim i miesiącami książki w ręku nie miałam, Chyba staję się statystycznym Polakiem w tej dziedzinie:-( Pozdrawiam ciepło i już domowo:-)

    OdpowiedzUsuń
  25. :) :) :)
    Jeśli mogę, to poproszę ze dwa zdjęcia różyczek, tylko bez Twojego znaku :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  26. Zachwycam sie różami, przecudne !!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale te róże są niesamowite, Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  28. Doskonała czytelniczka z Ciebie, a róże cudowne :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. U mnie w tym roku ciężko idzie z czytaniem ... Mam dopiero przeczytane 4 książki :(.

    Myślę, że 1 i 3 książka też by mi się spodobały :).

    Dostałaś cudne róże :).

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...