Obserwatorzy

piątek, 14 czerwca 2019

Czerwcowe zabawy u Uli i Choinka 2019

Witam Was

Prawie połowa czerwca za nami więc czas pokazać małe co nieco przygotowane na czerwcowe zabawy. 
Jak to u mnie często bywa  będzie post zbiorczy, banerek poniżej i wszystko wiadomo. 


Zacznę może od kartki bożonarodzeniowej u Uli, gdzie w czerwcu robimy sztalugę skrętną. Bardzo fajny format i robi się go bardzo szybko. U mnie prosto do bólu, tym razem bez haftu.





I po złożeniu spokojnie mieści się do koperty. 



$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

W hafciarskiej  zabawie u Uli  w czerwcu królują podstawki lub serwetki z truskawkami .
 Sponsorem czerwcowego haftowania został sklep Igiełka MB


Przyznam, że nie jestem zadowolona z mojej pracy, ale niestety nie mam już czasu na wykonanie drugiej. 
 Truskawki wyszyte wg wzoru Coricamo  " Owocowe szaleństwo"
Uszyłam podkładkę pod ciepłe naczynia, wymiary 18 cm * 18 cm




A czemu jestem niezadowolona .. ano przedobrzyłam i wsadziłam do środka podwójną warstwę ociepliny. Zrobiło się strasznie grubo. Lepiej by to wyglądało  z jedną warstwą.

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

Trzecia zabawa u Uli to Zawieszki dla Ewki, a w czerwcu tematem jest skarpeta. 
Powstało kolejne serduszko, zszywane jak biscornu z koralikami na brzegach. Tym razem na jednej stronie skarpetka a na drugiej gwiazdka. 


  i po zeszyciu 





i z poprzednim z zeszłego miesiąca 



Serduszko oraz dwie haftowane kartki,   TU  były publikowane, wędrują na zabawę do Kasi Choinka 2019  


I na zakończenie jeszcze "ogłoszenia parafialne "

1. Przypominam, że żabka czeka na Wasze czerwcowe kartki TUTAJ 
2. Trwają zapisy do wspólnego wyszywania różowego flaminga TUTAJ 
3. Przez następny tydzień jestem nad Bałtykiem z ograniczonym dostępem do internetu, więc wybaczcie że nie będę Was odwiedzać. 

I to chyba wszystko, życzę Wam nieco ochłody, bo słoneczko lubimy, ale niekoniecznie w takich ekstremalnych temperaturach. 

Pozdrawiam Wszystkich serdecznie i dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze. 


26 komentarzy:

  1. Aniu kartka dla Uli super !!!
    Ale te twoje wyszywanki,to już brak słów,truskawki są śliczne,no i zawieszki ekstra :)
    Życzy Ci miłego wypoczynku.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne truskawki, miłego wypoczynku

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna karteczka, hafcik uroczy i pięknie zagospodarowany :)
    A może będziesz wracała przez Szczecin ?
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace Aniu - trochę zimy, trochę lata :)
    Życzę Ci wspaniałego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gorący garnek spłaszczy podkładkę, choć szkoda jej używać, bo taka śliczna :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace Aniu ,szczególnie karteczka.Też miałam do swojej użyć tego papieru ale pokombinuję z innymi wzorami z tej kolekcji.
    Życzę Ci dobrego odpoczynku nad Bałtykiem .

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja, oczywiście, zachwycam się haftami!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prace, a truskawkowa podkładka cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne wszystkie prace zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne prace Aniu i kartkowe i hafciarskie. Jesteś niesamowicie pracowita, podziwiam Cię. Super wychodzą Ci te zawieszki. Pozdrawiam serdecznie i miłego wypoczynku życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne prace, a zwłaszcza ta sztaluga, cudo! Pozdrawiam słonecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu przede wszystkim udanego wypoczynku !!! :) zrób się na mahoń, nałap jodu i wracaj szczęśliwa i z pełną baterią :) a prace śliczne, haftowane szczególnie, mam słabość do krzyżyków :):):)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne prace przygotowałaś.
    Zawsze narzekałam na upał, a teraz już mi brak słów:( Zaraz zostanie ze mnie kałuża potu:(
    Buziaczki Anulka:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne pracę. zresztą u ciebie inaczej być przecież nie może. wszystko tak pięknie skomponowane i wy haftowane. grubościa podkładki się nie przejmuj. postawisz gorący kubek to się spłaszczy. pozdrawiam i miłego wypoczynku

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu, piękne prace.
    Udanego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne hafciki, przyznam ,że tej pięknej podkładki żal mi by było używać.
    Przyjemnego wypoczynku Aniu.
    Pozdrawiam, Ania/Pawanna

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu ile prac w jednym poście :)
    Karteczka bez haftu, ale wszystko zgodnie z zasadami :)
    Truskawkowa podkładka bardzo pomysłowa, ale stawiać na niej gorące naczynie... ach szkoda!
    I jeszcze serce na skarpecie dla Ewy :)
    Dziękuję za udział we wszystkich zabawach i życzę udanego wypoczynku nad morzem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie i dużo. Miłego wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniu prześliczne prace :) jest co podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu jak zawsze mnie zachwycasz swoją kreatywnością!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja już nie mam słów,żeby określić Twoje tempo pracy!
    Jesteś niesamowita z tą ilością i różnorodnością prac.
    Wszystko popieszczone na maxa...ja zachwycam się ptaszkowymi kartkami:)
    Cudo:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  22. Twoje prace są po prostu Fantastyczne, a już te serduszkowe zawieszki - cudeńka!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudna karteczka dla Uli. Pozostałe prace również piękne. Serduszkowe zawieszki rewelacja. Podusia truskawkowa mniam, mniam. Marzy mi się Twoje morze w Unieściu Aniu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Zachwycam się wszystkimi pracami!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...