Obserwatorzy

niedziela, 23 sierpnia 2020

Zakładki do książki dla relaksu

 Witam Was

Po tytule to już chyba wszyscy wiedzą co dziś będzie. Kolejne zakładki na zabawę do Ewy - Hubki. W sierpniu Ewa zaproponowała zakładki do książki dla relaksu



Powiem Wam , że po raz pierwszy od początku zabawy aż się uśmiechnęłam w duchu jak przeczytałam nowy temat. A jak doczytałam dalsze wytyczne to praktycznie śmiałam się już na głos.

 Cytuję Ewę :

Kto lubi odznakę SUPERVIP+, bardzo proszę , aby w tytule znalazła się literka "R" jak RELAX

A co spowodowało taką moją wesołość :-). Oczywiście wytyczne, bo po raz pierwszy wiedziałam od razu co będzie na zakładkach. Ci co mnie znają dobrze wiedzą, że praktycznie co roku spędzam przynajmniej jeden tydzień  wakacji w pensjonacie mojej przyjaciółki w Mielnie - Unieściu TUTAJ  

A co mnie tak ubawiło ?? No właśnie .... Pensjonat nazywa się RELAX , a jego właściciele zbierają wszelkiej maści napisy o treści RELAX.  Z tego co wiem to zakładek jeszcze nie mają :-)

No to im zrobiłam 


Tym razem zamiast dzyndzelków na końcu zakładek umieściłam zawieszki  z konikiem morskim, który występuję w logo Pensjonatu. 




Aby zasłużyć na odznakę SUPER VIP trzeba było znaleźć książkę o tytule z literką R . Z tym też problemu nie było. Dla relaxu polecam  Wam Sagę MazuRską autorstwa Katarzyny Michalak. 

Saga składa się z 5 książek, a w trzech występuje literka R 

"PRomyk słońca"

"KRopla Nadziei"

"TRzy życzenia" 

Książek Katarzyny Michalak polecać specjalnie nie trzeba, kto przeczytał choć jedną z nich doskonale wie, że oderwać się od nich nie można , oczywiście jak ktoś lubi literaturę obyczajową.





Ewciu mam nadzieję, że spełniłam wszystkie Twoje wytyczne i przygarniesz moje zakładki do zabawy. 

A na zakończenie tradycyjnie już ogłoszenia parafialne :-)

Tych co zapisali się na 4 wzór do wyszywania w zabawie "Abecadło z igły spadło"


Informuję , że TUTAJ  działa już żabka do której można linkować gotowe wzory - do 14 września.

Tych co chcieliby dołączyć do blogowej wymianki książkowej 


 Informuję, że TUTAJ uruchomiłam kolejną żabkę do  zapisów. Na ten moment książkami możecie się wymienić z 5 osobami :

Agatą, Ilonką, NataliąLeacathy i ze mną

No i na dzień dzisiejszy wszystko. Znikam na kolejne 12 dni, znajdziecie mnie oczywiście w Pensjonacie RELAX nad morzem. Pocztę odbieram jak by co :-)

Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrówka dla Wszystkich. 


32 komentarze:

  1. Już same okładki tych książek przyciągają wzrok,i kuszą. Zapisze sobie i może przy okazji wypożyczę. Zakładki super. Pozdrawiam gorąco i życzę miłego wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakładki z konikiem morskim cudne! Wypoczywaj, dobrej pogody życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe, jesteś niezmordowaną podróżniczką! Świetne zakładki i na pewno właściciele pensjonatu będą przeszczęśliwi. Tej akurat serii jeszcze nie czytałam, szybciutko zapisuję i przy następnych odwiedzinach w bibliotece poszukam.
    O rany, muszę szybko zabierać się za wyszywanie. A swoją drogą to czas przyspieszył? Nawet nie wiem kiedy zleciały już prawie dwa miesiące:(
    Miłego wypoczynku Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Autorkę ta lubie wiec kiedys przy okazji w bibliotece wypożyczę, chociaz to dla mnie na zime czytanie jest.... zakładki Aniu swietne i genialnie wpasowalas sie w wytyczne Ewy:) brawo! Miłego wypoczynku Kochana i usciski😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  5. I jak tu skupić uwagę na czytaniu kiedy ma się takie cudo za zakładkę? . Super.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakładki fantastyczne! w tej chwili zupełnie brak mi czasu, ale się postaram dołączyć do książkowych wymianek;) udanych wakacji Aniu, buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. i to własnie lubię- nie dość, że piękne zakładki, to jeszcze z pomysłem! Super Aniu! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu udanego relaxu☺ wypoczywaj. Zakładki świetne, no i ten konik morski czadowy. Pozdrawiam☺

    OdpowiedzUsuń
  9. wspaniałe niebieskie urocze zakładeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakłądki oczywiście cudne. Właścicielom pensjonatu na bank sprawią wiele radości. A polecana saga zapowiada się bardzo ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakładki cudowne, rześkie kolory i fajne dla tej zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu- powiem w punkt- cudnie to zrobiłaś i napisałaś

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie Ci się poukładało i śliczne zakładki wyszyłaś dla Gospodarzy RELAXU. :)
    Przyjemności z wypoczynku i relaksu. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  14. Czytałam te książki :) A zakładki Aniu zrobiłaś świetne, wspaniały prezent zrobiłaś przyjaciołom, a te koniki wiszące przy zakładkach, to już wisienka na torcie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zakładki fantastyczne! Życzę udanego relaksu w "Relaxie":)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dawno temu, jako dziecko byłam w ośrodku wczasowym Relax ale w przeciwieństwie
    do Ciebie Aniu, ten akurat znajdował się w Jaszowcu :)
    Urokliwe miejsce, juz nieistniejące niestety.
    Zakładkę wykonałaś odjechaną, bardzo podoba mi się sam napis a i jak zwykle u
    Ciebie,
    wykończenie jest mistrzowskie :)
    Pozdrawiam ciepło.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  17. Relaks, piękne słowo i właśnie żałuję, że właśnie wróciłam z takowego pięknego relaksu, ale cieszę się że mogę podziwiać te piękne zakładki u Ciebie. Śliczne, perfekcyjnie wykonane i w jedynie słusznym kolorze :-) Brawo, brawo i jeszcze raz brawo.
    Pozdrawiam serdecznie i dobrego wypoczynku życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zakładki :) Pamiętam, że jak byłam dzieckiem, to u nas był kawiarnia i pub o nazwie Relax. Hihi, zawsze ciągnęłam tam po spacerze tatę, żeby mi kupił lody.
    Udanego wypoczynku, wracaj do nas zdrowa i uśmiechnięta!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale historia! Wcale się nie dziwię twojej wesołości - a zakładki świetne, szczególnie podoba mi się alfabet pierwszej, w obu wspaniałe wykończenie.:)Udanego pobytu!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ha, ha świetny relax :) z koniki morskie są przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  21. No to jajca ! Bardzo fajnie się złożyło że akurat tak wpasowały się zakładki do pensjonatu przyjaciółki. Poza tym bardzo podoba mi się koncepcja zbierania wszystkiego z tą nazwaą. Lubię takie nietypowe miejsca ;) Serdecznie Ciebie pozdrawiam ANiulka ! Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  22. No nieźle Aniu, czyli wprost dla Ciebie temat :)). Piękne zakładki i świetne hasło, bo relaks to coś ważnego w naszym życiu. Jest niezbędny dla równowagi :)). Aniu wypoczywaj kochana!!! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudne hafciki i urocze zakładki :) Na pewno spodobają się nowym właścicielom :)
    Udanego wypoczynku ! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne zakładki. Miłego wypoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Aniu, super zakładeczki i na pewno będą perełką kolekcji właścicieli pensjonatu.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  26. Aniu, relax wyszedł rewelacyjnie! Super zakładeczki, no i te malutkie koniki, wisienki na torcie! Odpoczywaj, relaksuj się, pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniały masz zbieg okoliczności z tym R ;) a nad morzem - RELAKSuj się ile się da :) w tym roku naprawdę pogoda nad Bałtykiem jest łaskawa, po prostu wymarzona, mam nadzieję, że i teraz też się taka dla Ciebie utrzyma ;)
    Śliczne zakładki, takie osobiste, lubię takie personalizowane projekty :)
    O Twojej wymiance książkowej pamiętam, aktualnie czekam na regał/biblioteczkę, jak już będzie gotowy zacznę robić porządki w moich powieściach, myślę, że wtedy uda mi się dołączyć do wymianki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne zakładki wykonałaś. Fajnie " oprawiłaś " hafty.Znałam tylko oprawianie haftów w tekturowe ramki i tak powstawała zakładka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  29. Jestem pewna, że zakładki bardzo się spodobały bo są śliczne.
    Miłego wypoczynku Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jakie fajne morskie zakładki ze słodkimi konikami morskimi.

    OdpowiedzUsuń
  31. Zakładki świetne, ale pogoda nad morzem od kilku dni listopadowa...

    OdpowiedzUsuń
  32. Aniu czadowe zakładki, bardzo mi się podobają z racji kolorystyki i wykonania :)
    A napis ...no cóż, cudny!!!
    Miłego relaksu Ci życzę, z takimi zakładkami to nie będzie trudne.
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...