Obserwatorzy

czwartek, 12 listopada 2020

Kartki na listopadowe zabawy

 Witam Was

Dziś to chyba Was zaskoczę. Postanowiłam wszystkie kartki jakie zrobiłam na listopadowe zabawy  wsadzić do jednego posta. A trochę się tego nazbierało. Ale wolę raz przysiąść i napisać jednego długiego posta niż się  rozmieniać na drobne. A jest tych zabaw aż cztery ale kartek aż siedem. 

To nie trzymając Was już w niepewności zacznę może od kartek na swoją zabawę kartkową. W listopadzie wytyczne przewidywały astry, paski i kolor brązowy .  

 


Wszystkie swoje kartki zrobiłam na craftowych bazach i użyłam w nich grafiki  znalezione na Pintereście. Co do formy to każda jest inna ale generalnie są bardzo do siebie podobne. Astry są, paski są i kolor brązowy też jest :-)



I tradycyjnie kolaż do podsumowania.


Drugo zabawa u Uli gdzie w listopadzie obowiązuje forma 3D lub/i bombka

 


Powiem tak, tu się specjalnie nie wysiliłam i zrobiłam kartkę podobną do Uli. Ta bombka mi się zawsze podobała, bo pozwala wykorzystać różne ścinki świątecznego papieru. Poza tym preferuję jednak kartki na płasko. 




Kolejna zabawa to 20 odsłona zabawy tniemy, gniemy u Ewy 


Forma w sumie prosta do zrobienia i uniwersalna na każdą okazję. 




Ostatnią zabawą to Was chyba zaskoczę, bo na nią jeszcze nigdy nie zrobiłam kartek. Tak mi jakoś pasowało tym razem. 
To zabawa u Splocika Rękodzieło i przysłowia


I o dziwo zrobiłam kartki do obu przysłów. 
Pierwsze przysłowie brzmiało 
Nie to świat, co go przez okno widzimy

A pamiętacie jakie kiedyś zimy oglądałyśmy jako dzieci przez okno? Obok piękna kolorowa choinka i cieplutko, a za oknem zima, śniegu po kolana i mróz.  A moja kartka interpretująca to przysłowie wygląda tak


Jest okno a za nim piękna mroźna zima :-)

Drugie przysłowie natomiast brzmi 
Słońce i gwiazdy należą nie tylko do bogaczy. 

A czy w kościele w czasie Świąt jest istotne czy ktoś jest biedny czy bogaty?? Wszyscy razem podążają w świetle słońca lub gwiazd do kościółka żeby powitać Pana.


Nie wiem czy Splocik przyjmie taką moją interpretację ale mam nadzieję że tak :-)

I tym sposobem mam nadzieję zaliczyłam cztery zabawy.
Teraz się już z Wami żegnam do następnego razu, dziękuję za wszystkie sympatyczne komentarze i życzę Wam przede wszystkim dużo zdrówka. 








41 komentarzy:

  1. I z wszystkich zabaw wywiązałaś się koncertowo. Wszystkie kartki super. Zainteresowała mnie forma u Ewy, muszę zerknąć...;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kartki zrobiłaś! Zachwyciły mnie zimowe pejzażyki, haftowana róża na składaczku, bombka idealnie dopasowana do papierów i bukieciki astrów :-)Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ty zawsze pięknie to wymyślisz, ale te Twoje listopadowe piękne, lubie ten styl

    OdpowiedzUsuń
  4. No brawo Ty Aniu! Szczegolnie podobaja mi sie astrowe karteczki bo mi jakos ich sie nie udało połączyć w całość a u Ciebie swietne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie śliczne ale astry wymiatają. Cudne grafiki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne wszystkie kartki zrobiłaś Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super karteczki, różnorodne jak tematy zabaw, są kwiaty i śnieg, wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super kartki, ta z oknem i czerwoną zasłoną wygląda magicznie, tak nostalgicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepieknie twórczo u Ciebie Aniu. pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  10. Spryciula Ania, cudowne karteczki , z asterkami takie delikatne i świąteczne mega piękne, każdy orze jak może, piękna interpretacja przysłów.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, ale hurt! Z asterkami prześliczne, ale i pozostałe bardzo ładne.
    Buziaczki Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne kartki! A mroźna zima za oknem - magiczna wyszła! Cudo! Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi podobają się wszystkie ale oko moje zawiesiło się na dłużej na tej zimie za oknem. Świetnie Ci ona wyszła. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ cudne te kartki Aniu! Nic, tylko podziwiać:)
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Poleciałaś, Aniu1 Podziwiam i za ilość, i za jakość, bo karteczki śliczne. Buzikai!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale Aniu zrobiłaś produkcję :).

    Wszystkie kartki są śliczne :).

    Hmm, a moje astry, to jakieś inne są... Czyżby mnie internety oszukały hihi :).

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne kartki, ale najpiękniejsze świąteczne :) Albo już tak mi tęskno za śniegiem i za wolniejszym tempem dnia.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna galeria Aniu, wszystkie kartki są śliczne. Najbardziej urzekły mnie jednak te z astrami, to pewnie z tęsknoty za ogrodem:)
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudne kartki Aniu i jaki ich urodzaj. Astrowe kartki piękne, a że astry to jedne z moich ulubionych kwiatów, to i u Ciebie z przyjemnością popodziwiam. Interpretacja przysłów bardzo trafna, a to okno z zimą za oknem jest super.
    Brawo Ty, piękne kartki :-) Podziwiam i pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu ja pamiętam takie zimy, i śnieg po kolana, i bałwany, i tęsknię za nimi bardzo! Mam nawet w albumie zdjęcia jak stoję z rodziną przy grobach 1.11, a wokoło mnóstwo śniegu :). Kartki piękne, różnorodne, ale dziś Aniu to Twoje astry skradły mi serce :). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniałe karteczki :) najbardziej podobaja mi sie te pierwsze kwiatowe- są takie radosne :) i ostatnia - magicznie świąteczna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny hurcik Aniu.:) Mnie najbardziej urzekły pierwsza karteczka z astrami oraz kartka z kościółkiem. Ściskam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Brawo Aniu. Świetnie to wszystko połączyłaś i pokazałaś nam. Kartki wyszły bardzo ładne. I masz zaliczone wszystkie zabawy. Ja po kilku dniach xxxxx wznawiam kartkowanie i też coś zrobię i pokażę. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  24. Aniu, kartki na medal. Bardzo podobają mi się wszystkie astry i to jak je ozdobiłaś. Kartka z bombeczką jest super i spokojnie złoży się na płasko, żeby wejść do koperty.
    Haftowana róża w składaczku jest jak wisienka na torcie.
    A dwie ostatnie wywołują wspomnienia - oczywiście, że pamiętam zimy ze śniegiem do kolan. I tą radość, gdy rano wyjrzało się przez okno, a tam śnieg. I jeszcze wypatrywanie wieczorem z okna czy ktoś w bloku na przeciwko ma już choinkę.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  25. Aniu, Aniu tym razem się zachwyciłam karteczkami z astrami. Po prostu bajeczka.Papier craftowy zrobił swoje. Jest cudnie. Karteczki z widoczkami.... och gdzie te czasy, gdy człowiek nosem w szybie siedział i podziwiał białą zimę za oknem. Składaczek zaś bardzo delikatny i ta róża... miód na serce. Wyjątkowo dziś podobają mi się Twoje kartki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Aniu, przede wszystkim bardzo dziękuje za przemiły komentarz pod moim ostatnim postem ;) Ty nigdy nie zawiedziesz i zawsze można na Ciebie liczyć. I to nazywa się prawdziwą przyjaźnią:)Bo nie zważasz na to, czy ktoś publikuje swoje prace non stop, czy ma jakieś powody, by ,,przystopować" z blogosferą... Jesteś po prostu kochaną, wspaniałą osóbką! A u mnie zawsze byłas i jestes pierwsza, jeśli chodzi o komentarze;) To bardzo miłe Anulko... I napisałaś prawdę, bo na blogach zrobiła się dziwna atmosfera... Jak ktoś nie pozostawi posta u kogoś, to nikt do tej osoby nie zajrzy... Smutne to i zniechęcające... A kiedyś było tak fajnie! Ale nie martw się Aniu;)Zrobię wszystko, żeby podtrzymać tradycję naszej ,,trójcy";) A teraz ocenie Twoje prace: Astry nr 3 cudowne! Zresztą jak i pozostałe. Kocham astry więc może dlatego...Tniemy, gniemy i karteczki z przysłowiami też wszystkie urocze;) ale , czy do którejs z twoich prac można było się ,,przyczepić"? Nię! Bo wszystko zawsze u Ciebie staranne i dopracowane;) Cieszę się Anulko, że w dalszym ciągu prowadzisz bloga, ciesze się że jesteś i doskonale bawisz się, bo bez Ciebie blogosfera by chyba nie istniała. To wszystko, co napisałam do Ciebie chciałabym przekazać Hani, bo ona też zasługuje na te same pochwalne hymny;) nie chciałabym stosować metody kopiuj wklej, dlatego Hanię odeślę chyba do Ciebie;) Ściskam Cię mocno Aniu! przesyłam moc buziaków i życzę spokojnego weekendu;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne, uwiodły mnie zwłaszcza astry w jesiennych kolorach <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Aniu ale jak to tylko jeden hafcik😂 toć nie podobne do Ciebie hihi. Kartki piękne. Wspaniałe grafiki wybrałaś a astry są cudne. Widoki zimowe bardzo lubię i takie zimy pamiętam. Ostatnią taka zime pamiętam 10 lat temu, gdy Kubuś był malutki a nam pieluchy się kończyły i zaplanowaliśmy wielkie zakupy na następny dzień. W nocy spadł tak wielki śnieg że do sklepu chleb nie dojechał, Byliśmy odcięco od świata dwa dni aż któryś z rolników przejechał drogę i zrobił wąski tunel. W niektórych miejscach zaspy były wyższe niż auta. Po 3 dniach przyszedl profesjonalny sprzęt i dopiero nam odblokował drogę. Pamiętam jak na osiedlu wszystkie dzieciaki aż piszczały z radości na takie zaspy. A dziś moje najmłodsze dzieciaki już nie wiedzą co to śnieg. Cóż klimat nam sié zmienił a trochę szkoda. Serdeczności Aniu przesyłam😘😘

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowne kartki Aniu. Chyba ja też się już zabiorę za skromną "produkcję" moich.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  30. Aniu, brawo Ty! Ogarnęłaś mnóstwo zabaw i to jakimi pieknymi kartkami. Juz sama nie wiem która najładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kartka z zimą za oknem bardzo nastrojowa, astry przepiękne, pozostałe kartki też :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna galeria kartek i wszystkie śliczne. Piękne grafiki z astrami w świetnych
    ramkach. Na B.N. cudowny zimowy pejzaż. Do Ewy składaczek również piękny.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszystkie karteczki pięknie się prezentują :)
    Też lubię płaskie kartki do koperty i proste w formie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczne karteczki, superowe interpretacje wytycznych i przysłów :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  35. No moja droga pojechałaś z tymi kartkami :-). Wszystkie wspaniałe i jest co podziwiać. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  36. Wszystkie piękne, ale te z astrami w ramkach,jak dla mnie wiodą prym:)
    nie wspomnę juz o ilości;) buziaki przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne kartki z astrami - jak nasza polska jesień, cudne i nastrojowe kartki świąteczne i romantyczna różana ze świetnie pasującym haftem:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Wszystkie kartki są śliczne. :)
    Te do mojej zabawy wraz z linkiem dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  39. U Ciebie jak zawsze piękne kartki.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Prześliczne karteczki przygotowałaś :) Urocze są te haftowane różyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczne karteczki ANiu :) CO jedna to ładniejsza :) dziękuję

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...