Obserwatorzy

środa, 25 listopada 2020

Haftowane zakładki

 Witam Was

Po tytule wiadomo że będą kolejne haftowane krzyżykami zakładki, oczywiście na kolejną odsłonę zabawy u Hubki. W listopadzie robimy zakładki do książki, w której główny bohater ma trudny charakter. Szczegóły znajdziecie TUTAJ


Książkę wybrałam od razu. Jest to ostatnio przeczytana najnowsza powieść Katarzyny Michalak "Drań"


W  tej książce  trzech głównych bohaterów to mężczyźni i wszyscy trzej mają bardzo trudne charaktery. 

Postawiłam na zakładkę dla mężczyzny. Mam w swoich zbiorach  wzór haftu krzyżykowego na taką właśnie  zakładkę. Wyszywałam ją już kilka razy i zawsze z przyjemnością do niej wracam. To celtycki orzeł. Tym razem w granacie. 



Ale jakoś czułam pewien niedosyt po skończeniu, wyszyłam wobec tego drugą zakładkę, również z celtyckim wzorem. 

Obie oczywiście posyłam na zabawę do Hubki z nadzieją, że przyjmie taką moją interpretację. 

 A na zakończenie chciałam Wam się pochwalić a Agacie podziękować pięknie za cudny prezent jaki udało mi się wygrać w jej candy. 

Agatko raz jeszcze dziękuję za cudowny albumik i wszystkie przydasie no i oczywiście zjawiskową kartkę i coś dla podniebienia. 



I tradycyjnie na koniec ogłoszenia :-)

Dla tych co przegapili zapisy na szósty, ostatni wzór w zabawie Abecadło z igły spadło

Przypominam , że żabka znajduje się TUTAJ 

Jak ktoś jest jeszcze chętny na rzeczy pozostałe po porządkach w zamian za koszty przesyłki, to to co zostało znajdziecie TUTAJ. I moja prośba do Was, proszę Was bardzo piszcie w komentarzu konkretną cyfrę, zgłoszenia typu "trochę" pomijam. I druga prośba, to po Waszej stronie leży pierwszy kontakt e-milowy anniwa59@gmail.com. Ja nie będę latała po Waszych blogach i szukała adresu. 

I na dziś to tyle, żegnam się z Wami, życzę dużo zdrówka i dziękuję za wszystkie miłe komentarze. 




34 komentarze:

  1. Kolejne śliczne zakładki,nawet w wydaniu dla drania :) Gratuluję wygranej w Candy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranej! A obie zakładki bardzo stylowe. Oba wzory są świetne.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne męskie zakładki.
    Gratuluję wspaniałej wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu zakładki są piękne, u mnie też już kolejne na tamborku

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakładki niesaowite- oryginalne!Gratki- wygrana bombowa! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. obie fajne, chociaż celtycki orzeł, to coś bardziej w moim "stylu":) ale ja tam piękny albumik widzę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wygranej, zakładki są piękne i wyglądają groźnie, po,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zawsze świetne zakładki Aniu. A ja do tej pory nie wiem jaką ksiązkę wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prawdziwa zakładkowa dama z Ciebie. Świetne dzieła.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne zakładki. Wzory wybrałaś nietypowe, trochę skojarzyła mi się pierwsza z tatuażem :)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu, fajne męskie zakładki. Gratuluję wygranej i ciepło pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Lepszego wzoru i haftu dla mężczyzny nie można sobie wyobrazić:) W takiej chwili trochę nawet żałuję, że jestem kobietą:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję Ci Aniu wygranej i wspaniałego prezentu. Zakładki świetne a szczególnie ta pierwsza bo jest bardzo oryginalna. Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zakładki! Mam kilka lub kilkanaście wzorów celtyckich, ale jakoś wyszywanie zakładek mnie nie pociąga, pewnie przez oprawę;)
    Gratuluję wygranej! Buziaczki Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z całego serca gratuluję wygranej w candy - upominki są cudowne. Zakładkami też jestem oczarowana, zwłaszcza ta pierwsza.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Celtyckie wzory są fantastyczne:) bardzo podoba mi się taki pomysł na zakładki:)
    Gratulacje, piękny prezent otrzymałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zakładki - piękne wzory, kolory i wykonanie. Gratuluję wygranej i ślicznych prezentów. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Aniu zakładki swietne! Ten orzeł niezwykły jest:) gratuluje nagrody u mojej imienniczki i wiesz co, zapisałam sie na kolejny wzor ale go nie dostałam. Czy to wina mojej poczty czy moze nie ukazują sie moje komentarze?!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zakładki! Moją faworytką jest ta z orłem.

    OdpowiedzUsuń
  20. Superowskie te zakładki i faktycznie wyglądają na męskie :) Mnie się podobają obydwie :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu Twoje haftowane zakładki są bezkonkurencyjne!! Kolejne piękne nam dziś pokazałaś :). I gratuluję tak wspaniałej nagrody :).
    Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniu! Gratuluję wygranej!
    Mam słabość do zakładek... Twoje są rewelacyjne!
    ozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. super :)
    zakładki to twoja specjalność:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Same śliczności. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne zakładki. Trudno coś znaleźć męskiego wśród haftów a Ty świetnie sobie poradziłaś. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniały prezent wygrałaś :) zakładki urocze , pieknie haftujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję pięknej wygranej. Super zakładki z ornamentem.

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję wygranej a zakładki piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja dopiero przed chwilą wydrukowałam wzór do swojej zakładki...

    Twoje są super i bardzo męskie :).

    Gratuluję super wygranej :).

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo podobają mi sie zakładki, szczególnie ta męska.Gratuluje wygranej, piękne upominki otrzymałaś.

    OdpowiedzUsuń
  31. Obie świetne, ale ta pierwsza ma efekt łał!!;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepiękne są Twoje zakładki Aniu! Cieszę się, że jedną mam w swoim zbiorze:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Orzeł zdominował ten wpis - jest przepiękny. Prezentu gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...