Obserwatorzy

poniedziałek, 9 listopada 2020

Serwetka Gwiazda

 Witam Was

Dziś zapraszam Was na kolejne szydełkowe serwetki, którymi to postaram się zaliczyć dwie listopadowe zabawy. 

A wszystko zaczęło się od rzutu kostkami i zabawy u Ani Jacewicz " Kości zostały rzucone"



Tym razem moje kostki pokazały liczby 2 i 5 a pod nimi mieści się GWIAZDKA







Akurat nie tak dawno u Aurelii Lewickiej pojawił się na kanale youtube nowy wzór na serwetkę w kształcie gwiazdy. No żal by było nie skorzystać. Filmik z kursem poniżej


 

Serwetka jest bardzo uniwersalna. W zależności z czego ją zrobimy, jakich kolorów użyjemy  i ile rzędów zrobimy, otrzymamy serwetki w różnym rozmiarze i kolorze. 

Ja przetestowałam dwa zestawy.

 Pierwsza serwetka powstała z cienkiego kordonka w kolorze czerwonym i cieniowanym zielonym, szydełkiem 1,25 mm. Moja serwetka ma 25 cm średnicy przy 9 rzędach od gwiazdy, plus 10 rząd wykończeniowy z pikotkami. 




 Drugą serwetkę zrobiłam z włóczki YarnArt Jeans w kolorze białym i szarym, szydełkiem 3,5 mm

Serwetka ma 43 cm średnicy i przerobiłam od gwiazdy 8 rzędów plus dziewiąty wykończeniowy z pikotkami.


I jeszcze obie razem dla porównania.


Drugą serwetkę zrobiłam celowo z szarym kolorem, bo taki właśnie obowiązuje w listopadzie u Reni w

12 pracach rękodzielniczki.


Mam nadzieję że Renia przyjmie moją gwiazdkową serwetkę do swojej zabawy.

I na ten moment już wszystko, pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję Wszystkim którzy tu jeszcze zaglądają. Życzę Wam dużo zdrówka i udanego tygodnia. 



36 komentarzy:

  1. Szarusia śliczniutka:)
    pięknie wzorek się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szara piękna a czerwona mocno kojarzy mi się ze świętami BN i ozdobami choinkowymi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie serwetki pięknie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrobiłaś ładne serwetki.Najłatwiej ocenić wzór po zrobieniu serwetek.Ten mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne serwetki, ale ta biała z szarym chyba bardziej wpadła mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam, podziwiam i podziwiam. Piękne są te Twoje "gwiezdne" serweteczki. Ja niestety z szydełkiem na bakier tym bardziej jak widzę u kogoś to się mocno zachwycam. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne, klimaty świąteczne.Działasz szybko.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne serwetki, chociaż ta szara bardziej mi się podoba. Pewnie dlatego, że mam takie kolorki w domu :) Pozdrawiam Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu piękne są te serwetki. Niesamowicie będą wyglądać w czasie świąt wyłożone jako dekoracja!
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny wzór Aniu i pięknie wykonałaś obie serwetki. Ta biała podoba mi się bardziej ale to tylko kwestia gustu i wystroju. Myślę, że i czerwona ładnie się wpisze w świąteczne dekoracje.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne serwetki, ta biała z szarością szczególnie mi się podoba.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Obie prezentują się rewelacyjnie. Choć nie powiem ta biało szara robi większe wrażenie :D Pozdrawiam Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne serwetki Aniu.:) Moje serce kieruje się jednak ku szarej. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu obie są świetne za pewne w odpowiedniej aranżacji i okoliczności znajdą uznanie.
    U mnie ta czerwona wyświetla się z niebieskim i może dlatego nie zachwyca mnie tak bardzo jak ta biała, ale wiem, ze aparat lubi przekłamywać mocne kolory.
    Bardzo się cieszę, że tą z szarą wstawką przygotowałaś na moją zabawę:)
    Dziękuje za udział i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu śliczne serwetki, takie gwiazdki już będą na Boże Narodzenie ozdabiać wnętrze domku :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pieknie wygladaja te gwiazdorskie serwetki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczne:) obie ślicznie wyglądają, ale ta biało-szara zdecydowanie wyróżnia się, przyciąga mój wzrok, jest bardzo elegancka!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wczoraj komentowałam i widze ze komentarz wsiąkł... Aniu serwetki bardzo ciekawe, mnie jakos najbardziej ucieszyły te zestawienia techniczne :) jak rożne szydełko i materiał z którego sie dzierga przy tym samym wzorze daja inne efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne serwetki! Rzeczywiście, ten sam wzór, a takie odmienne.:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu to najpiękniejsze gwiazdy, jakie ostatnio widziałam! Cudownie je zrobiłaś i pięknie kolorki połączyłaś. Ślicznie szydełkujesz i jak dokładnie. Zaraz zajrzę na filmik :). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne serwetki, przywiodły mi na myśl święta... a to już całkiem blisko!

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne serwetki, takie prawdziwe gwiazdki.

    OdpowiedzUsuń
  23. Podziwiam, Aniu! Serwetki wydziergałaś prześliczne!!!
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne serwetki, szczególnie szaro-biała, ze względu na kolorystykę, najbardziej wpadła mi w oko.
    Miłego dnia Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  25. jeszcze pasuje do zabawy u Splocika, tam też w przysłowiu jest chyba coś o gwieździe :) Super serwetki Aniu, szczególnie ta biało-szara, śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo oryginalne te serwetki. Nawet wpadł mi pomysł że gdyby były białe to świetnie by wyglądały naciągnięte na okrąg jako łapacze snów . Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  27. O mamuniu moja! Genialny miałaś pomysł z tymi serwetkami, Aniu. I chociaż z tego co czytam większości podoba się ta biało-szara, to jednak moje serce skradła ta czerwono-seledynowa.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  28. Przecudne te gwiazdeczki. Kolorowe serwetki - gratuluję pomysłu.
    Powodzenia w dalszych zabawach.

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak sobie patrze Aniulka na te gwiazdeczki to zachciało mi się szydełkować, chyba muszę coś pokombinować :):* Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  30. Jakież one piękne! Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Serwetki super. Bardo podoba mi się biała w zestawieniu z szarym. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  32. Oooo serwetki mega. Szczególnie biała przypadła mi do gustu. Może dlatego, że jakoś bardziej lubię białe serwetki szydełkowe. Pasują do wszystkich wnętrz. twoja jest słusznych rozmiarów jak widzę więc nadziergałaś się przy niej troszku. Pozdrawiam Aniu serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  33. przepiękne serwetki :) bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...