Obserwatorzy

sobota, 12 lutego 2022

Choinka 2022 i Wielkanoc 2022

 Witam Was

 Dziś co by tradycji stało się zadość wracam do mojego układu zabaw u Kasi i Małgosi. 


 Jak by jeszcze ktoś miał wątpliwości  to TU znajdzie żabę  i wytyczne  lutowe u Kasi, a TU zasady zabawy u Małgosi. 
Oczywiście jak pamiętacie u Kasi wybrałam sobie na 2022 rok widoczki. No nic nie poradzę, że je lubię. Dziś będzie wzorek większości znany. Niestety brakło mi zielonej muliny na choinkę więc będzie w dwóch kolorach. 



Z tego widoczku podobnie jak w zeszłym miesiącu powstała kolejna kartka na Boże Narodzenie. 



Obie moje kartki razem, wprawne oko zauważy że nie dość że mają bazę w tym samym kolorze to jeszcze ten sam napis. 


Co do zabawy u Małgosi to całkiem nieświadomie wybrałam w zabawie kartkowej oprócz mapek w I kwartale jeszcze Wielkanoc. Wybacz Małgosiu to nie było zamierzone. Ale wbrew pozorom tym razem nie skorzystałam z możliwości połączenia obu zabaw. 

Otóż jest na FB taka grupa  " Szydełkowe DIY" ,  niestety prywatna, prowadzona przez Ewę Urban , gdzie cały rok szydełkujemy różne ozdoby. W zeszłym roku były to ozdoby na Boże Narodzenie, a teraz pierwszych 15 będą to ozdoby na Wielkanoc. Postanowiłam połączyć te dwie zabawy. Przy czym w zabawie na FB publikujemy ozdoby raz w tygodniu, a tu będzie raz w miesiącu. 

Tym razem chciałam Wam zaproponować  szydełkowe płaskie zajączki. Ja głównie szydełkuję z filmików Aurelii Lewickiej. Te zajączki znajdziecie na TYM filmie. 




Jak widzicie moje głowy zajączka są zrobione z dwóch różnych kordonków, co do grubości. Ten brązowy nieco mniejszy jest zrobiony z tradycyjnego kordonka szydełkiem  1,5 mm natomiast ten niebieski z cieniowanego kordonka z Actiona szydełkiem 3 mm. Mam nadzieję, że Małgosia zaliczy mi te płaskie zajączki. 

I oczywiście Wszystkie prace jakie powstały w tej zabawie od początku jej istnienia. Jak widać jest ich już 11 ( w styczniu i lutym 2022 mamy po dwie prace) została nam ostatnia 12 praca, która powstanie w marcu.



I w zasadzie na dziś to wszystko pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję, że nadal tu jesteście. 




23 komentarze:

  1. Bardzo lubię kartki z haftem krzyżykowym, sama nie krzyżykuję, więc tym bardziej podziwiam. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka i choinka w 2 kolorach jest urocza. Haftować potrafię, ale kartek takich ładnych to już nie :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Super te główki, piękne prace! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne haftowane domki , piękne kartki stworzylas.Jakoś nie nadążym z zabawą na Fb.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię takie widoczki z domkami, więc obie kartki mnie zachwyciły. A zajączki są rewelacyjne!
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hihi super! No i fajnie ze machasz szydełkiem ozdoby , u mnie wieksza praca na tapecie ale mam nadzieje ze jakies drobiazgi uda mi sie w tym roku wydziergać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A zgapie sobie tego zajączka. Superowy, bardzo mi się podoba. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prace!
    Miłej niedzieli Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu pięknie wychodzą Ci te supłane prace- widać, ze zaprzyjaźniłaś sie z szydełkiem:) Kartki śliczne :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne prace Aniu. Ja widziałam tego płaskiego zajączka gdzieś chyba na Pintereście i mam go zapisanego na tel "do zrobienia" - ale tam jest tak dużo rzeczy do zrobienia że nie wiem czy do Wielkanocy zdążę :D pozdrawia serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne kartki z hafcikami wykonałaś. :)
    Szydełkowy portret zajączka też super. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie pomysłowe zajączki :) Super prace.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kartka z widoczkiem bardzo mi się podoba.
    Sama już ten wzorek wykorzystałam nieraz, z brakującą muliną radzę sobie w ten sposób, że łączę nitki różnych mulin. Niestety nie zawsze to dobrze wygląda, no cóż wtedy próbuję i łączę inne nitki, mulin u mnie dużo, szkoda że nie zawsze posiadam te najbardziej potrzebne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uroczy jest ten haftowany widoczek a zajączki zabawne:)
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zajączki są wspaniałe. Bardzo się mi podobają. A co do choineczki - ma swój osobisty urok. Mi tam się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  16. O! Ja też uwielbiam widoczki a Twoje są śliczne i nawet dwukolorowa choinka tego nie zmieni🙂
    Śmieszne i radosne są te wielkanocne zające🙂

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne te zajączki, a kartki z widoczkami nastrojowe. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zajączki najbardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super widoczki i widoczkowe karteczki :) Zajęce też się dumnie prezentują :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Karteczki każdego rodzaju są bardzo urokliwe i szydełkowane zajączki też prześliczne.
    ps. dziękuję za informacje o sanatorium <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny pomysł z tymi domkami świątecznymi miałaś, kartki niby podobne a jednak inne.
    Najważniejsze, że na koniec roku będziesz miała świąteczne miasteczko, które będzie mogło pójść w świat :)
    Zajączki urokliwe, jako osoba nie robiąca takich rzeczy...podziwiam oczywiście umiejętności:)
    Pozdrowienia.
    K.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...