Obserwatorzy

czwartek, 3 lutego 2022

Zaległości z 2021 roku

 Witam Was 

Na swoim dysku odkryłam ostatnio  sporo prac jakie powstały u mnie w 2021 roku. Nie publikowałam ich, bo miałam nadzieję, że przydadzą mi się do interpretacji zabaw blogowych w których brałam udział. Z drugiej strony jest to dowód na to, że poza zabawami blogowymi powstawały u mnie też prace niezwiązane z nimi. 

Postanowiłam pomału pokazywać je Wam. Na pierwszy ogień mam dla Was dwa boxy  przygotowane na chrzciny dwóch różnych   chłopaków, przy czym ten pierwszy jest dla wnuka mojej koleżanki.

Ten drugi powstał niejako  na wzór tego pierwszego bo po prostu było na niego zapotrzebowanie, a pewna przyszła Babcia zauważyła ten pierwszy u mojej koleżanki.  Dobra koniec gadania, pisać więcej nie będę pooglądajcie sobie zdjęcia.   

W obu przypadkach umieściłam boxy w specjalnych torebkach, też stworzonych przeze  mnie. Po datach na boxach widać, że mają już ponad pół roku. Pierwsze zdjęcie niestety trochę małe bo chciałam żeby się  opublikowało na liście czyteleniczej. 






A poniżej już drugi box wzorowany na tym pierwszym.





I to na dziś tyle, po dacie publikacji widzicie że post opublikował  się automatycznie , ja sobie wypoczywam w Kołobrzegu :-)

Pozdrawiam Was serdecznie 




31 komentarzy:

  1. Piękne boxiki bardzo mi się podobają, zresztą wiesz o tym, że od jakiegoś czasu jestem nimi urzeczona 😊ja też mam takie prace których nie pokazywalam w nadzei, że przydadzą się na jakąś zabawę, muszę je kiedyś pokazać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Boxiki cudne i nic dziwnego, że miałaś kolejne zamówienie :) Podziwiam i pozdrawiam cieplutko, no i oczywiście wypoczywaj !

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne boxiki Aniu :)
    Udanego wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe boxiki zrobiłaś, będą cudną pamiątką dla dzieciaczków:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne boxy, Aniu!
    Bardzo mi się podobają, ale są dużo bardziej pracochłonne od kartek.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, dobrze, że pokazujesz te boxiki, bo zasługują na uwagę i uznanie. Ogromnie mi się podobają.
    Udanego wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne te zaległości i będą wspaniałą pamiątką w obu przypadkach. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podobają. Są takie delikatne. Miłego odpoczynku. Nabieraj sił.

    OdpowiedzUsuń
  9. Są świetne Aniu, pięknie przemyślane i starannie wykonane.
    Miłego wypoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne boxy Aniu! Będą świetną pamiątką dla maluchów, docenią to po latach.
    Pozdrawiam i życzę udanego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne i skromne boxy, będą wspaniałą pamiątką. Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne boxy! Zaskoczenie, bo jeszcze chyba tego typu prac u Ciebie nie widziałam.
    Miłego wypoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hi, I really enjoyed reading your post, and hope to read more. thank you so much for sharing this informative blog.
    ប្រដាល់តាមអនឡាញ_Thai Boxing
    SLOT ONLINE_ស្លត់អនឡាញ

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne boxy :)
    miłego wypoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Słodkie, urocze boksy.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne boxy, ale tak jak lubię je oglądać, tak nie lubię ich robić. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Oba boxy są przepiekne, jestem pod wrażeniem :) napracowałas się Aniu , ale efekt końcowy - Wow!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne prace. Od jakiegoś czasu mam ochotę spróbować, jednak krzyżyki wygrywają 🙂

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne boxy! I bardzo ciekawy prezent na różne okazje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. To wypoczywaj dalej :) A boxy zrobiłaś świetne!

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne boxy oba.Wypoczywaj i nabieraj sił. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniu boxy śliczne i na pewno będą świetną pamiątką.
    Pozdrawiam i miłego wypoczynku życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Hi, I really enjoyed reading your post, and hope to read more. thank you so much for sharing this informative blog.
    SLOT ONLINE_ស្លត់អនឡាញ
    live dealer game

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne są, pełne uroku i ciepła :)
    Wypoczywaj, zbieraj siły! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wypoczywaj, wypoczywaj. Boxy Aniu są cudowne, delikatne, takie w sam raz na te uroczystość. Podziwiam. Tyle masz zabaw i jeszcze cos tworzysz poza nimi. Jesteś niemożliwa i wpędzasz mnie w coraz większe kompleksy. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  26. O, tym razem Kołobrzeg :-) Boxy śliczne, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo piękne te boxy Aniu. Widać, że poświęciłaś im sporo czasu.

    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  28. Boxiki ogromnie urokliwe. Delikatne, jak na tę dziecięcą uroczystość przystało.
    :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...