Obserwatorzy

poniedziałek, 21 lutego 2022

Splocikowe zabawy

 Witam Was

Jak w tytule dziś będą zabawy jakie prowadzi Splocik. Na pierwszy ogień idzie kalendarz adwentowy. 

Zasady znajdziecie TU




Natomiast wytyczne do lutego TU 



Jak już pewnie wiecie mój kalendarz, będzie znowu haftowany, a w lutym do wyszycia były  :

Choineczka z numerem 23 
oraz 
Domek z piernika z numerem 20

Powiem, że mnie trochę zaskoczyły dwa podwójne numerki, ale przynajmniej będę miała z głowy. 
Mam mgliste pojęcie jak tym razem będzie wyglądał mój kalendarz, ale jakieś jest. Póki co haftuję. 
Kolejne numerki wyglądają tak 




a hafciki do nich tak



I razem luty i od początku roku. 





Druga zabawa to Rękodzieło i przysłowia


 A w lutym Splocik  zaproponowała takie dwa przysłowia do interpretacji:

1. Czytaj  jak  najwięcej, mów jak najmniej 
2. Bogate serce może ukrywać się  pod nędznym płaszczem.

Przy pierwszym przysłowiu aż się prosi zakładka do książki. Ale zgodnie z nowymi zasadami nie w nim słowa książka, ani zakładka a szkoda bo zakładki wszelkiego rodzaju lubię, zwłaszcza te wyszywane. 
Tak więc u mnie padło na drugie przysłowie i słowo SERCE

Wzorów na wyszywane serce u mnie dostatek, ale wybrałam sobie takie serduszko, które wyszyłam na kanwie ze srebrna nitką, którą kiedyś dostałam od Moniki 


Ostatnio odkryłam deficyt  kartek okolicznościowych to to serduszko na kartkę właśnie trafiło.


Kartka taka moja wybitnie, na płasko i do koperty .
A od początku roku w tej zabawie powstały dwie prace.


I na dziś to już wszystko, przypominam że TU znajdziecie zapisy na moją rozdawajkę.  
Pozdrawiam Was serdecznie i życzę udanego tygodnia. 




34 komentarze:

  1. Jakie te Twoje hafty eleganckie, same cyferki już pieknie oprawione .Serduszko inne ale piekne.Super interpretacje.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie Ci wychodzą te hafciki. A wzory na cyferki znalazłaś sobie idealne. Pasują jak ulał do obrazków. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Aniu.
    Nie wiem co napisać, bo te hafty do kalendarza są CZADERSKIE. Taki ręcznie robiony kalendarz cudnie się będzie prezentować. Na pewno wykreuje się świetny pomysł na całokształt, bo jak nie Ty, to kto :).

    Bardzo ciekawe też to serduszko. Powodzenia w kolejnych zadaniach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hafciki piękne, ja jeśli robię kartki to też płaskie, jak widzisz w tym roku nie biorę udziału w żadnej zabawie , tobie życzę powodzenia w kolejnych zadaniach

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, wiesz, że Twoje hafty zawsze podziwiam i tak jest tym razem. Podobają mi się te numerki, same w sobie takie ozdobne. No i kartka pięknie się prezentuje.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne hafciki Aniu! kartka prezentuje się rewelacyjnie i numerki same w sobie stanowią ozdobę:)) pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super haftujesz Aniu !!!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem ciekawe interpretacje zabaw. Pozdrawiam i podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartka piękna, a kanwa ze srebrną nitką dodaje jej elegancji, adwentowe hafciki również bardzo ładne. No to teraz będę musiała się uzbroić w jeszcze większą cierpliwość czekając na Twoje książkowe wpisy, bo zawsze jestem ich bardzo ciekawa. Myślę, że u Ani Jacewicz spokojnie mogłabyś się bawić dalej, bo wymagane minimum czytasz, a w tej zabawie przede wszystkim o czytanie i płynącą z niego przyjemność chodzi, prawda? Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Małe hafciki ale jakie piękne! Jestem bardzo ciekawa efektu końcowego kalendarza.

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocze są te hafciki :)
    Ciekawa jestem, jak będzie się prezentował kalendarz w całości :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne są te zabawy. Przy okazji stworzysz mnóstwo niepowtarzalnych hafcików:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne hafciki, jak zawsze. :)
    Serduszko bardzo ciekawe i śliczna z nim kartka powstała. :)
    Świetnie oprawiasz numerki. :)
    Twój link i fotki dodałam do odpowiednich moich wpisów.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  14. Poprzedni kalendarz był zjawiskowy, ten również zapowiada się wspaniale. Ciekawa jestem jaką formę wymyślisz tym razem. Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. zapowiada sie coś fantastycznego, hafty zachwycają:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne hafty. Na pewno coś pięknego wymyślisz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hafciki nieskomplikowane ale ładnie się prezentuja. Podziwiam za ta ilość prac:) kalendarz finalnie nabierze chatakteru, jestem tego pewna przy Twojej kreatywnosci

    OdpowiedzUsuń
  18. Podziwiam! Ja w tym roku odpuściłam większość zabaw- brakuje mi czasu 😅

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne hafciki. Zapowiada się bardzo fajny kalendarz adwentowy. Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne wszystkie haftowane obrazki :) Serce na tej błyszczącej kanwie wygląda zjawiskowo :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu piękne hafciki! Bardzo podoba mi się kartka - śliczny haft z tym sercem i kwiatami w środku.
    Buziaki :)!

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniu świetne hafciki, szczególnie cyferki takie ładne i ozdobne.

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  23. Przyjemna karteczka wyszła z haftowanym serduszkiem

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie Aniu idzie Ci xxxxx kalendarza. Na pewno będzie ciekawy w formie. Bo hafciki już widzę, ze są piękne. Serduszko na błyszczącej kanwie świetnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  25. Uroczo wyglada to serduszko w otoczeniu perełek :) kalendarz rośnie w oczach :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przecudne hafciki i serducha i lizak a jaka choinka :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Znów będzie na koniec efekt WOW! :) A choinka jakaś znajoma- chyba już ją wyszywałaś :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  28. To będzie kolejny piękny kalendarz! Już się wspaniale zapowiada :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Małe hafciki a cieszą oko. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawa jestem Twojego kalendarza ... śliczne te hafciki :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...