Obserwatorzy

piątek, 25 lutego 2022

Co mi w duszy gra

 Witam Was

To jest mój ostatni post w tym miesiącu i ostatnia zabawa w jakiej biorę udział. Aż się sobie sama dziwię, że mimo znacznie krótszego miesiąca i mojego pobytu w sanatorium dałam radę ogarnąć wszystkie zabawy. To jest w głównej mierze efekt tego, że w końcu jestem na emeryturze, wnuków się jeszcze nie dochowałam a dzieci już dorosłe. W końcu mogę poświęcić swój czas na to na co mam ochotę. 

Po tytule widać, że będzie to praca na zabawę Uli. 

Jak pamiętacie w I kwartale Ula wybrała dla Nas BINGO.


 Tu znajdziecie lutowe wytyczne. 

Tym razem wybrałam sobie ostatnią  kolumnę, czyli kwiaty - perełki - wstążka.



Jak mnie trochę znacie to wiecie, że na wszystkich moich kartkach ( no prawie)  perełek nie brakuje. Pozostało mi umieścić na kartce jeszcze kwiaty i wstążkę. 
Tak jak pisałam wcześniej odczuwam brak kartek okolicznościowych, więc taka też u mnie powstała. Skorzystałam w niej oczywiście z haftu, którego wzorek zaczerpnęłam do Moniki. Znajdziecie róże w jej sklepie TUTAJ 



Kwiatów na tej kartce dostatek, jest też i kokarda o perełkach nie wspomnę bo one muszą być. 






A cała moja kartka prezentuje się tak:


Mam nadzieję, Ula zaliczy mi taką interpretację. 

Pozdrawiam Wszystkich serdecznie, dziękuję, że zaglądacie i miłe komentarze zostawiacie. 





31 komentarzy:

  1. Wszystkie wytyczne zostały spełnione więc na pewno zostanie zaliczone:)
    Piękna karteczka a taką czerwoną różę, każdy chciałby dostać🌹

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka :)
    Korzystasz z dużej ilości wolnego czasu i szybko piękne prace powstają :)
    A gdzie jesteś w sanatorium, jeśli mogę spytać?

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka powstała, Aniu :) - kocham róże.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczna róże zawsze są piękne i na czasie

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna interpretacja, a kartka piękna. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, piękna ukwiecona kartka, ta róża jest naprawdę urocza.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartka na bogato, cudowna.Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  8. O to coś przegapiłam zaraz doczytam - mam nadzieje że miło i sprawnie spędziłaś czas w kurorcie ;) fajne wytyczne i super powstała ci karteczka :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczności wyczarowałaś. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny hafcik. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu, kartki stały się już wizytówkami, patrząc na nią od razu wiem, ze to Twoja kartka:) śliczna jest:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietna ! I bedzie jak znalazł jak przyjdzie pora :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna kartka z Różą w roli głównej - na pewno się przyda.
    ps. chętnie bym poczytała garść informacji z pierwszej ręki o tym sanatorium. Jak było? Zabiegi, jedzenie, wyjazd refundowany czy prywatny?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też kocham perełki i kokardki i świecidełka różnej maści. Super karteczka Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  15. Karteczki takie Twoje. Hafcik Twoje zawsze mnie zachwycały i nie wierzę, że to ostatnia Twoja zabawa Aniu. Podziwiałam Cię, że tyle ogarniasz.
    Pozdrowienia od Ani, Pawanny

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie ukwiecona karteczka Aniu! Miłej, spokojnej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna karteczka z pięknym haftem!

    OdpowiedzUsuń
  18. Pomysłowa interpretacja, a róża prezentuje się niezwykle pięknie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna kartka z haftem. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie kwieciście się zrobiło. prawie wiosennie:)
    Śliczna karteczka Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna karteczka, która spełniła wybrane wytyczne w bingo. Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękna karteczka i kwiatów na niej zdecydowanie nie brakuje :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniała kartka Aniu! Motyw kwiatów jest chyba moim ulubionym na kartkach :).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  24. Aniu i ja powoli doczekać się nie mogę kiedy będę miała trochę więcej wolnego czasu na emeryturze. Los pokaże jak będzie. Karteczka oczywiście świetna i pomysłowa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Zazdroszczę Ci tej emerytury! ;) ;) to wspaniałe, że można poświęcać czas na to, co się chce :) haftowana różyczka pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...