Obserwatorzy

sobota, 30 marca 2024

Życzenia Wielkanocne

 Witam Was

Oryginalna nie będę, ale chciałam Wam tylko złożyć wielkanocne życzenia. Przede Wszystkim tym co do których moje kartki nie doszły z różnych przyczyn. Albo nawaliła Poczta, albo ich nie wysłałam albo  jeszcze inne były powody.


Na koniec taka moja przestroga. 

Kupowałam znaczki w domu z platformy ENVELO , mam  drukarkę więc dotychczas nie było problemu, ale od niedawna zmienili regulamin na tej platformie i dupa blada nie umiałam kupić znaczków i na poczcie lizałam 16 szt.  Wróciłam do domu i się zawzięłam żeby problem rozwiązać. Mało tego skorzystałam nawet z Asystenta i sobie z nim pogadałam. Spędziłam na tej platformie dobre 2 godz. Ale problem rozwiązałam. Większości z Was to nie będzie dotyczyło, a wiecie gdzie przysłowiowy "pies był pogrzebany" ??? Otóż nazwa mojej miejscowości jest dwuczłonowa i se napisałam w adresie ze spacją a miało być bez spacji i system tego nie rozpoznawał. Piszę o tym dlatego, że jak kiedyś napotkacie taki problem ( nie koniecznie na tej stronie) to zanim uruchomicie górę  sprawdźcie to. 

 Pozdrawiam Wszystkich serdecznie 



23 komentarze:

  1. Dziękuję Aniu. Tobie i Twoim bliskim również życzę wesołych Świąt Wielkanocnych,
    smacznego jajka oraz szalonego i wyjątkowo mokrego Śmigusa Dyngusa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja posiłkowałam się specjalną poduszką na wodę tzw. zwilżacz wodny (nie jest drogi, a na pewno bardzo przydatny). Radosnego Alleluja, dużo zdrowia i wszelkiej pomyślności.

    OdpowiedzUsuń
  3. W te radosne Święta Wielkanocne życzę Ci mnóstwa uśmiechu, ciepła rodzinnego, pysznych przysmaków i wspaniałych chwil spędzonych w gronie najbliższych. Niech będzie to czas pełen błogosławieństw i wzajemnej życzliwości!
    Wesołych Świąt! 🐣⛪🐇
    Angelika

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu wszystkiego najlepszego, ja w tym roku nie wysyłam kartek

    OdpowiedzUsuń
  5. Wzajemne zdrowych, radosnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za życzenia i Tobie życzę dobrych i spokojnych Świąt. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Anulka, zdrowych, wesołych i pogodnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wesołych świąt, Aniu! Dużo zdrowia, radości i smacznego wielkanocnego jajka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Tobie również Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę zdrowych, spokojnych i Wesołych Świąt Wielkiej Nocy!
    Wesołego Alleluja! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę zdrowych, spokojnych Świąt Wielkiej Nocy!
    Wesołego Alleluja! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu kochana, dziękuje za życzenia i kartkę:) fajnie że dzielisz się takimi radami, bo na pewno większość o tym nie wiedziała a może sie kiedyś przydać:) Radosnego świętowania:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu, wszystkiego dobrego :) Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wesołych Świąt ☺️☺️

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję Aniu za życzenia. I ja Tobie życzę wiele radości z okazji świąt. A zarazem, niech będą one spokojne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Życzę Wesołych Świąt ☺️

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknego świętowania w zdrowiu i wiosennym nastroju :-).

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego najlepszego po świętach. Kolejny raz przekonuję się, że dla Ciebie Aniu nie ma rzeczy niemożliwych :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam nadzieję Aniu, że miałaś udane święta :).

    Oj tak, niekiedy rozwiązanie jest bardzo banalne, a my szukamy rozwiązania najdłuższą drogą...
    Najważniejsze, że doszłaś do tego, gdzie był problem :).

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...