Obserwatorzy

piątek, 5 kwietnia 2024

Dziękuję

Witam Was

Jak to mówią Święta, Święta i po Świętach. Były a na następne trzeba czekać aż rok. Więcej roboty niż to było warte. No ale cóż  nie pierwszy raz. Czasem mam wrażenie, że ludzie nic nie jedzą przez cały rok a jak są Święta to głupieją. Rozumiem że można iść do sklepu bo czegoś się zapomniało ale żeby wywozić z niego całe kosze w Wielką Sobotę to już przesada. 

Dziś chciałam Wam serdecznie podziękować za kartki które do mnie przyleciały. Wysłałam ich dość sporo ale widać z tego, że nie  do Wszystkich od których dostałam. Wszyscy wybaczcie jak od mnie nie dostaliście kartki. Nie piszę, że postaram się poprawić na następne Święta bo dla mnie to jest niewykonalne. Dziwią mnie też te życzenia, które dostałam  na WhatsApp lub Messenger, od osób które się cały rok nie odzywają. Ja wybaczcie takowych nie wysyłam. Jak ktoś takowe dostał ode mnie to są to życzenia specjalnie kierowane do tej właśnie osoby a nieprzekazywane do Wszystkich. Dosyć już tego wstępu i pisaniny raz jeszcze Wszystkim dziękuję i pokazuję co dostałam. ( kolejność przypadkowa) 



Od Moniki kartka i cieniowane muliny,  od  Madzi kartka i zakładka 


od  Justyny, Agaty, Ani i Małgosi


Od Eli, Hani i Reni

 


od Ewy i Madzi


I na koniec od rodzinki i znajomych, nie z blogowego świata. 


Na dziś to Wszystko, pozdrawiam
 wszystkich serdecznie i trzeba się brać za prace do zabaw w jakich biorę udział. Pewnie kwiecień przeleci równie szybko jak marzec. To jedno jest nieubłagane  CZAS. Ciekawe, że Wszyscy rękodzielnicy mają go zawsze za mało.



13 komentarzy:

  1. Śliczne kartki do Ciebie dotarły. :)
    Niestety moje kartki jeszcze do tej pory nie dotarły do wszystkich i jak wiem, nie dotarły również do mnie kartki od osób, które do mnie wysłały - dziwnie działa nasza poczta.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczne kartki, co jedna to ładniejsza

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, różnorodne, kolorowe i wiosenne karteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super karteczki, fajnie że jeszcze tyle osób o Tobie pamięta, to bardzo miłe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne ,jest co podziwiać taka różnorodność technik i zdolności koleżanek.
    Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kartki, Aniu. A czas pędzi nieubłagania i chyba z roku na rok coraz szybciej.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kartki, taki wyraz pamięci zawsze cieszy ogromnie!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super kartki i fajnie, że tyle własnoręcznie robionych :)
    Też zawsze się zastanawiam, co Ci ludzie robią z takimi naręczami jedzenia i po co sztucznie rozdmuchują niepotrzebne rzeczy/sprawy (mam na myśli porządki do granic możliwości, pełno jedzenia).
    Pozdrawiam serdecznie Aniu

    OdpowiedzUsuń
  9. Sporo yych karteczek Aniu dostałaś, fajni3, takie dowody sympatii są mile. Łańcuszków przekazywanych przekaz dalej do wszystkich z listy także bardzo nie lubię i nie stosuje więc rozumiem Twoje oburzenie Aniu 😀😃🙂 a cena znaczków jest przerażająca !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super karteczki do Ciebie przyleciały :) Pozdrawiam poświątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. haha ale ujęłaś ja miałam inne myśli ;) Jak pięknie łał cudne karteczki dostałaś :) zdolne dziewczyny jesteście pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...