Obserwatorzy

sobota, 27 lipca 2024

Kartka dla Uli

 Witam Was

Tak w zasadzie na lipiec zostały mi dwie zabawy. Nie myślałam, że tak mi się uda sprężyć. Wniosek dla mnie jeden, da się zaliczyć zabawy w pół miesiąca, trzeba mieć tylko  pomysł i  to niezbyt pracochłonny. Ula na lipiec zapodała nam mapkę. Banerek oczywiście podwójny:


A  jak by ktoś chciał poczytać szczegóły to zapraszam Was TU. Oryginalna nie będę tym razem kartka na Boże Narodzenie z choinką i nie dokładnie odwzorowana mapka ale główne elementy są. 

Hafcik jaki powstał na tą zabawę przedstawia się tak :



A kartka jaka z niego powstała taka:



 Napis co prawda jest w innym miejscu niż proponowała Ula ale tak mi pasował. 


dodałam też kwiatka, którego na mapce nie było


Na koniec tradycyjnie wszystkie kartki jakie powstały w tej zabawie.


Tak patrzę na te wszystkie kartki i dochodzę do wniosku, że jest to moja pierwsza kartka na Boże Narodzenie, ale jak siebie znam to na pewno nie ostatnia !!!

Pozdrawiam Was serdecznie i mam nadzieję, że jeszcze w lipcu się  zobaczymy, w końcu została mi jeszcze jedna zabawa u Reni 



20 komentarzy:

  1. Podoba mi się to panelowe tło. Niby proste a eleganckie. A choineczka prześliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczna choineczka, kartka bardzo klimatyczna, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super choinka, fajne poradziłaś sobie Aniu z mapką. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prosty hafcik, a jak śliczna karteczka powstała:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie sobie poradziłaś z mapką, Aniu - super karteczka powstała. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczy hafcik na kartkę. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu cudna kartka! pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie Ci wyszła ta interpretacja mapki! Tło delikatne z tymi świątecznymi motywami wspaniale pasuje do haftu z choinką. Z tego całego zestawienia najbardziej się mi podoba ta właśnie :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejna super wymyślona kartka. Piękne wykonanie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała karteczka z ślicznym haftem!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale ładna karteczka Aniu, bardzo mi się podoba, wiesz? Hafcik też uroczy, niby nic a krzyżyki to krzyżyki 😀😃🙂

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna zabawa ,a kartka mi się podoba 😘

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ się ta choinka ciekawie komponuje z tłem.

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się ta haftowana choineczka. Karteczka super ! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super karteczka Aniu ! Ja też nie znoszę upałów...

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu karteczka jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu jesteś mistrzynią w wynajdywaniu niewielkich wzorów haftów :) Świetna kartka.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...