Obserwatorzy

poniedziałek, 29 lipca 2024

Coś prostego, Renia lipiec

 Witam Was

Szczerze powiem, że z tą  Renią i z jej zabawą miałam niezły problem.


 A wszystkie szczegóły znajdziecie TU 

Po pierwsze ostatnio robię tylko to co mi się może przydać lub co mogę podarować moim znajomym, a siatek na zakupy mam zatrzęsienie tak jak i moi znajomi a nie będę nic robić do szuflady. Jeżeli chodzi o zaprawy i kulinaria to specjalistą od kuchni  jest mój mąż więc też odpadam w przedbiegach, a jeżeli chodzi o Święta Nietypowe, to też jakoś weny brak. Więc jak sami widzicie pomysłu nie miałam, ale całkiem to tej zabawy nie olałam. 
Najwyżej mi Renia nie zaliczy. 
Jak już wcześniej pisałam w sierpniu wybieram się do mojego ukochanego Mielna a właściwie do Unieścia do pensjonatu RELAX . Prowadzi go moja przyjaciółka ze studiów i tak się jakoś utarło, że zawsze  zabieram jej jakiś prezent, przez mnie robiony. Tym razem padło na serwetkę szydełkową, którą posyłam też na zabawę do Reni. Zowie się Agnieszka i jest oczywiście autorstwa Aurelii Myszki Szarej, a znajdziecie ją TU

Jest ciut większa niż pisze autorka a to dlatego, że robiłam ją z KOKONKA  3 nitkowego szydełkiem 4 mm. Nie będę Was zanudzać bo lato i upały i wszyscy mają dość , zobaczcie co u mnie powstało:





Trochę szczegółów i wszystkie prace jakie powstały w tej zabawie od początku roku.



Pozdrawiam Was serdecznie i do zobaczenia a właściwie napisania w sierpniu.



24 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy miałaś pomysł na prezent, nawet jeżeli włożyłaś w to sporo pracy. Podoba mi się kolor tej serwetki. Pozdrawiam i życzę udanego wyjazdu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna serwetka z kokonka, ,kolor morski,super prezent dla koleżanki, miłych wakacji życzę, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna serwetka:) Miłego wypoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu dlaczego miałabym nie zaliczyć? ja tam biorę wszystko;) Śliczną serwetkę wysupłałaś, na pewno znajdzie swoje miejsce w pensjonacie i będzie cieszyć oko:) dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie
    Ps. udanego wypoczynku

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna serwetka Aniu, nigdy ich za dużo. Pozdrawiam milutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł na prezent i świetna serwetka. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna serwetka Aniu, z pewnością ucieszy przyjaciółkę.
    Ja też nie robiłam siatki, ale moją pracę dopasowałam do symboli w kółkach. Twoja serwetka też się tak wpasuje - w zielonym kółku jest szydełko. Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super serwetka i całkiem spora wyszła :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki prezent to skarb! Sama mam od Ciebie Aniu serwetki i towarzyszy mi ona do dziś 🥰😍

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna serweta, na pewno koleżanka zadowolona. Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. To przyjaciółka będzie zadowolona jak dostanie taki prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny pomysł na prezent. Kolor ekstra. A ciekawe jak by tak zrobić serwetkę z takiego zmieniającego się koloru nitki. Też by mogło to ciekawie wyglądać. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  13. Extra serwetka 😊 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Serwetka wygląda przepięknie, takie podarunki to prawdziwy skarb!
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Serwetka jest piękna Aniu! Bardzo ładny kolor.
    Uściski! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak.dla.mnie super kolor i fajny prezent, w takim ośrodku wczasowym zawsze można ją gdzieś wyeksponować, bo żal chować sobie szuflady.... brawo Ty , udanego wypoczynku Aniu !!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny prezent wymyśliłaś Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Według mnie to super praca i wspaniały prezent :) Ogromnie podoba mi się kolor tej serwetki. Brawo, brawo! Efekt zachwycający! Ostatnio na facebooku widziałam jak ktoś pokazywał jak zrobił na szydełku storczyka, normalnie w doniczce :D Na druciku chyba bo nie doczytałam. Muszę nauczyć się szydełkować :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna serwetka. Wzór i kolor mnie zachwycił. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale ładna serwetka i kolor też świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładna serwetka w przepięknym morskim kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  22. Serwetki są przecież "siatkowane" :) Fajny kolor do niej dobrałaś, taki letnio-morski :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ależ piękny kolor ma ta serweta. Idealny nad morze. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...