Obserwatorzy

środa, 24 lipca 2024

Małe dekoracje lipiec

 Witam Was

Tak się składa że znowu jestem i zaliczam drugą zabawę u Splocika.  Tym razem zapraszam Was na kolejną, którą są: 



A jak ktoś ciekawy szczegółów to zapraszam Was TU   gdzie zobaczycie też czerwcowe prace, jakie powstały w tej zabawie. 

U mnie jak i w poprzednim miesiącu znowu jesienny medalion. Nie miałam dotychczas w domu żadnych jesiennych dekoracji a i bukietów z  liści i ozdób z kasztanów i żołędzi mi się robić nie chciało. To się chyba lenistwo nazywa. Tak mi się wydawało, że jak już będę na emeryturze to będę robić takie dekoracje, ale nic mylnego. Chyba wiek  ma swoje prawa, fakt że mało co mi  się chce robić, a i prowadzenie tego bloga nie sprawia mi już takiej przyjemności jak kiedyś. Ale dość już tego gadulstwa, przechodzę do moje pracy. Nie jest ona może porywająca ale Małe Dekoracje będę  na jesień.

A jak takowy medalion zrobić pisałam w poprzednim miesiącu. Jak ktoś ciekawy to zapraszam Was Tu

Mój hafcik tym razem przedstawia jesienny liść, taki wielokolorowy


zrobiłam z niego jesienną  zawieszkę


a na odwrocie tradycyjnie umieściłam materiał:



Oba medliony razem  i oczywiście wszystkie prace jakie powstały w tej zabawie od początku roku.



 Jak by nie patrzył kolejna zabawa zaliczona.
Pozdrawiam Was gorąco, ale nie tak upalnie, i do następnego razu !!





19 komentarzy:

  1. Śliczny medalion i jesienna dekoracja będzie jak znalazł. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam jesienne liście .Śliczny ten medalion mnie też nie chcę się prowadzić bloga chociażciągle coś wyszywam lub supłam to wypadałoby pokazywaćW końcu po tylu latach blogowania chęci coraz mniejsze.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe medaliony Aniu. Te zmiany pogody i upały wpływają osłabiająco. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie wyszedł Ci ten liść jesienny ! Muchomorki też cudowne, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesienne liście mają wiele uroku i chyba niepowtarzalne barwy - wydaje się, że nie ma dwóch liści identycznie wybarwionych.
    Bardzo podoba mi się ten liść i medalion. :)
    Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu lipca.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny ten liść Aniu, piękną jesienną zawieszkę zrobiłaś, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny jest ten liść, ciekawe, czy w tym roku uda suę takie zobaczyć, bo na razie to wszystko usycha od razu na brązowo.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pomysł na jesienne dekoracje, przecież jesień ma tyle kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, zawieszkę zrobiłaś śliczną.
    A że czasami się czegoś nie chce, trudno, tak bywa. Trzymaj się :-)
    pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  10. Szalenie mi się podoba ten medalion! Jest cudowny i pięknie oddaje jesienny klimat . Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny ten liść, jesienne dekoracje mają tyle uroku, chociaż mi do jesieni to się nie śpieszy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny liść. Bardzo lubię jesienne klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny listek Aniu i chyba przeoczyłam grzybka...mh....?!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny medalion, będziesz miał piękne jesienne ozdoby:) tylko nie kombinuj nic z blogiem, ja Cię bardzo proszę, już za dużo moich ulubionych zniknęło:( pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny ten hafcik. Medalion też bardzo mi się podoba :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny i jesienny i grzybek. I cała reszta też 😊

    OdpowiedzUsuń
  17. No i ten liść jest najlepszą ozdobą na jesień - super będzie się prezentował w wielu miejscach, np. oknie.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...