Obserwatorzy

czwartek, 17 października 2024

Choinka - październik - medalion

Witam Was

Oryginalna chyba nie będę jak na zabawę choinka będzie u mnie znowu bombka. Wiadomo, że w tej zabawie obowiązuje nas haft krzyżykowy, czyli jedna z technik która nie jest mi obca !!


A jak ktoś ciekawy to szczegóły znajdzie  TU  Tam są też wrześniowe prace Wszystkich uczestniczek zabawy, bo niestety faceta żadnego w niej nie ma.

Kiedyś dawno temu jeszcze w 2023 blog KTM ogłosił zabawę hafciarską z Coricamo. Szczegóły są TU

Co prawda zabawę odpuściłam w komentarzu ale wzór i tak otrzymałam.  Nie zdążyłam wtedy wyhaftować wzoru, zabrakło konturów bo ich nie cierpię wyszywać. Teraz sięgnęłam po wzorek i go ukończyłam choć kontury wyszyłam po swojemu nie zgodnie ze wzorem.  

Mój hafcik wygląda tak :


Umieściłam go na akrylowym  medalionie i  powstała z niego bombka. Za bardzo sobie docięłam laleczkę  i potem miałam problem co by ją zamaskować na brzegach medalionu, ale z bliska się nikt jej nie będzie przyglądał jak będzie wisieć na choince, przynajmniej mam taką nadzieję. Tak wygląda:




Tak w wersji wiszącej :


 I wszystkie moje prace jakie powstały w tej zabawie, sporo w niej kartek ale przynajmniej mi ich nie zabraknie na Święta !!


Pozdrawiam Was serdecznie 




1 komentarz:

  1. Medalion jak ciacho, świetnie wyszedl , tam nie widzę niczego złego, będzie piękną ozdoba ,pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...