Obserwatorzy

poniedziałek, 14 października 2024

Kartki Ula - październik

 Witam Was

Kolejna moja zabawa październikowa. Tym razem kartka dla Uli, a właściwi kartki. Jak wcześniej pisałam kartek wielkanocnych mam stanowczo za mało a więc w tej zabawie będę takowe robić. Co by tradycji stało się zadość najpierw banerek - ogólny zabawy i szczegółowy na październik.


Jak widać w październiku obowiązuje nas mapka, a wszystkie szczegóły zabawy znajdziecie TU

U mnie jak zwykle kartki z wyszywanymi elementami, płaskie do koperty bo takie właśnie lubię, niestety warstwowych nie umiem robić zawsze są nadziabane więc takowych nie robię. 

Kolejne dwa jaja wyszywane wyglądają tak : 


Jak robiłam kartki to odwróciłam tą mapkę, bo mi do jajek bardziej pasowała.



Poniżej już moje kartki jakie do tej mapki powstały :



Ta z prawej co prawda nie jest identyczna jak odwrócona mapka, ale może Ula zaliczy. Jak by nie, to poniżej kartki są osobno !!



Tak już mam  od zawsze, że dla mnie kartka musi mieć napis i ja chyba nie umiem zrobić kartki bez półperełek, ot takie zboczenie, każdy jakieś mieć musi :-). 

A a koniec, tradycyjnie kartki jakie powstały w tej zabawie!!


Pozdrawiam Was serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze jakie u mnie zostawiacie.






1 komentarz:

  1. Świetnie się wpisały te pisanki w układ mapki i fajny wykrojnik -super karteczka.
    Pozdrawiam i miłego dnia

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...