Obserwatorzy

czwartek, 10 października 2024

Małe dekoracje - październik

Witam Was

Ale jestem upierdliwa, ale zauważyłam to dopiero jak robiłam zbiorcze zdjęcie i to mnie chyba tłumaczy. Praca jest na zabawę u Splocika, " Małe dekoracje"

 Jest to zabawa całoroczna a prace z poprzedniego miesiąca zobaczycie TU
Czemu pisałam  na początku że jestem upierdliwa. Otóż znowu zrobiłam na szydełku serwetkę  wielkanocną. Niestety robiłam już w tej zabawie podobną tylko w innym kolorze. Pierwsza była biała i robiłam ją w marcu 2024 ( zobaczycie ją TU) a teraz jest z kordonka cieniowanego żółtego, ale ten sam wzór który pochodzi z 2020 roku.  Jak ktoś by sobie chciał podobną zrobić to znajdzie ją na tym  blogu 

Serwetka jak wiadomo dekorację jest czy to do koszyczka ze święconką, czy też jako dekoracja domu na Święta Wielkanocne.


Tu macie serwetkę z detalami trochę z bliska:


Niestety jest chyba za duża do koszyczka bo  mi wyszła 58 cm średnicy


Poniżej już wszystkie prace jakie powstały u mnie w tej zabawie od początku roku 

Serwetki,  jako że są  wg tego samego wzoru, umieściłam obok siebie :-)


Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję za wszystkie pozostawione u mnie komentarze.



7 komentarzy:

  1. Piękny wielkanocny wzór, zajączka z jajkiem jeszcze nie robiłam.Wiem że lubisz cieniowane nici jednak dla mnie ta biała pokazuje wyrazistość wzoru, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zdecydowanie wolę jednobarwne nici, biała wygląda wspaniale i doskonale widać na niej zajączki z pisankami. Ale zachwyca mnie ogrom prac wykonanych, zwłaszcza zawieszki choinkowe i liście :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne są te serwetki i ciekawie wygląda z cieniowanego kordonka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W żółtym bardziej pasuje na Święta. Fajnie wyszła, zajączki świetne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super serwetka Aniu, podziwiam Twoje umiejętności. Pozdrawiam milutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak wzór podoba się i przyjemnie się go robi, to nic nie stoi na przeszkodzie by wykonać serwetki w różnej kolorystyce.
    Kolejna śliczna serwetka. :)
    I cóż, że serwetka duża, a kto powiedział, że koszyczki mają być tylko małe. :)
    Twój link i fotki znajdą się w podsumowaniu października.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...