Obserwatorzy

niedziela, 1 stycznia 2017

Kartki przez cały rok - styczeń 2017 - wytyczne

Witam Was


Przede wszystkim składam Wszystkim serdeczne  życzenia noworoczne. Dużo zdrowia, pogody ducha, nieustającej weny twórczej, doby 48 godzinnej i finansów na realizację Waszych projektów. 



Dziś rozpoczynamy II edycję zabawy kartkowej, wg nowych zasad, które znajdziecie TU .


Trochę wprawy już żeście nabrały w tym kartkowaniu w poprzednim roku, więc myślę że nikt nie będzie miał problemów z robieniem kartek. A chyba fajnie było w grudniu wyjąć gotowe kartki z pudełka :-)

Styczeń jest ostatnim miesiącem w którym ja Was będę inspirować. Od lutego  zagoszczą u mnie Projektantki.

I to tyle tytułem wstępu,  przechodzimy do styczniowych wytycznych.
Na początku banerek, który będzie bardzo podobny przez cały rok.  Znajdą się na nim : Projektantka z adresem bloga, tematy na dany miesiąc, oraz 3 lub 4 kartki wykonane przez Projektantkę.
Oczywiście Projektantka może zrobić więcej kartek, ale na banerek wybiorę max 4
Projektantka pisze normalnego posta u siebie  i dodaje go do żabki  tak jak było dotychczas.

W styczniu robimy kartkę okolicznościową, wielkanocną i na Boże Narodzenie zamiennie z drugą kartką wielkanocną.


I moja propozycja dla Was na styczeń  :-)




W styczniu pobawimy się w BINGO, czyli kartki robimy wg wytycznych które zawierają się w tabeli poniżej na linii poziomej, pionowej lub przekątnej. Jeżeli komuś nie uda się zrobić kartki w kombinacjach "liniowych" wybiera sobie z zaproponowanych elementów 3 dowolne.
W poście pod kartką napiszcie kombinację jaką wybrałyście z tabeli BINGO


 Moje  styczniowe kartki z banerka zrobiłam :

Kartka na Boże Narodzenie  




grafika + napis + zwierzę
lub zielony + napis + czerwony
Źródło grafiki TU


 Kartka Okolicznościowa 



kwiat + nitka + czerwony

Wzorek róży TU
W tej kartce po raz pierwszy wyszywałam na taśmie o szerokości 10 cm z ozdobnym brzegiem i haft zamiast w okienku jest naklejony na bazę. Ale przyznaję, że takie rozwiązanie  jakoś mnie nie przekonuje.

I dwie kartki Wielkanocne 


 grafika + napis + zwierzę
lub kwiat + napis + ramka
Źródło grafiki TU


 nitka + napis + koło, owal
lub zielony + koło, owal + ramka
Wzór pisanki wyszyty w technice blackwork wg  wzoru z TEJ strony 


I tyle na temat moich styczniowych kartek

Może te moje kartki  nie są pierwszych lotów, ale musiałam je  zrobić jeszcze w okresie przedświątecznym, żeby dziś opublikować posta  i nie za bardzo miałam czas i wenę  do ich stworzenia :-(



Mam nadzieję że Wszystko jasne, jak nie to pytać w komentarzach
To czas START zaczynamy II edycję zabawy kartkowej. Życzę Wszystkim  powodzenia i mam nadzieję, że frekwencja będzie co najmniej taka jak w I etapie.

Pozdrawiam Wszystkich serdecznie











53 komentarze:

  1. Aniu tempo szalone!!! Wytyczne bardzo ciekawe, będę szukać inspiracji i pomyslow:) dzieki Aniu ze jesteś no i twórczego roku Ci zycze:) sciskam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy pomysł w tym bingo :) No to od jutra zaczynam myśleć nad kartkami :) Wszystkiego dobrego w nowym roku życzę!

    OdpowiedzUsuń
  3. No tak,w Polsce już Nowy Rok,jesteś bardzo szybka,bardzo fajne wytyczne,w tym roku mam postanowienie nie opuścić żadnego miesiąca,więc zgłaszam się jak najszybciej,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapomniałam dodać,że kartki dar śliczne,a róża zachwycająca

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Aniu w Nowym Roku! Świetna inspiracja i znakomity pomysł. Twoje karteczki są prześliczne, chyba róża podoba mi się najbardziej. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł Aniu i przepiękne karteczki! Róża prześliczna, jajko czarnym haftem przepiękne, a na drugiej wielkanocnej od razu wpadł mi w oko cudny quillingowy kwiatuszek. Przyznam że przed chwilką, zanim weszłam do Ciebie, chodził mi po głowie taki pomysł z tabelą, nie wiedziałam tylko że to BINGO;)
    Wszystkiego najlepszego w 2017 roku:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysłowo !!! Pięknych kolejnych pomysłów i prac życzę w 2017 roku :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kartki piękne :-))) Mnie zachwyciła róża i pisanka ,bo hafty nadal podziwiam :-)))

      Usuń
  8. Aniu karteczki super, nie brałam udziału w I edycji i z chęcią porobię coś przy II . Tabelka spowodowała pobudzenie zmęczonej głowy hehe będziemy kombinować :) Pozdrawiam noworocznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aneczko, wielu szalonych pomysłów, dużo czasu na ich realizacje, i oczywiście zdrówka :)
    Wytyczne do karteczek super, a same karteczki śliczne, szczególnie te z hafcikiem :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku. Kartki piękne zrobiłaś, pomysły bardzo ciekawe wybrałaś. Może i ja się w tym roku przyłączę? mam ochotę :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. super kartke bozonarodzeniową juz mam, jeszcze dwie zostały :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super! Już zaczynam myśleć nad kartkami.
    A Twoje są piękne, Aniu, oczywiście haftowane najbardziej mi się podobają.
    Buziaczki noworoczne:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Karteczki urocze. Postanowiłam, że w tym roku zaliczę wszystkie miesiace. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  14. Pracowicie zaczęłaś obecny rok :-)
    Podoba mi się to wyzwanie, jeszcze nigdy nie robiłam kartek wg zasad bingo !

    OdpowiedzUsuń
  15. Można się przytulić do nowej edycji? Podoba mi się idea robienia kartek przez cały rok zamiast szaleńczo na ostatnią chwilę... ^^'

    OdpowiedzUsuń
  16. No to jedziemy dalej z tym koksem,kto jak nie my da radę .
    Aniu bingo jest świetnym pomysłem,zaczynam myśleć jak wygrać w tą ruletkę haha:)
    Śliczne karteczki poczyniłaś ,a ta różyczka to już wogóle cudna.
    Jeszcze raz dziękuję za życzenia i Tobie życzę samych cudnych chwil na ten rok.
    Buziaki noworoczne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu piękne karteczki przygotowałaś. Pomysł z BINGO rewelacyjny. Siedzę i dumam jakie połączenie zrobić. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku, Aniu :) Bardzo mi się podoba styczniowy pomysł na kartki, Twoje inspiracje są piękne :) Czas wyjąć przdasie i brać się do roboty!

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniu wszystkiego dobrego i samych cudownych chwil w Nowym Roku :)
    śliczne karteczki i fajne tematy, a bingo jest świetnym pomysłem:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu, wszystkiego najlepszego w nowym roku!
    Bardzo ciekawe zadanie na początek! Fajne są te kombinacje i sądzę, że łatwo będzie coś wybrać dla siebie. Ze wszystkich dzisiejszych karteczek najbardziej podoba mi się wielkanocna z grafiką.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale świetne wytyczne - pasuje mi sześć rzędów. Twoje kartki wcale takich niskich lotów nie są - są jak zawsze piękne.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.
    Śliczne karteczki zrobiłaś.Trzeba pogłówkować, żeby wszystko się zgadzało.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Witaj w nowym roku, oby ten rok był jeszcze lepszy niż poprzedni i aby spełniły Ci się wszystkie Twoje plany i marzenia nawet te o których jeszcze nie myślisz. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne kartki :) Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  25. Aniu, wspaniały pomysł i chciałabym dać radę, ale albumy zajmują mi sporo czasu, a poza tym, niestety, spowolniałam znacznie, co mnie frustruje, bo chciałoby się zrobić jeszcze tyle fajnych rzeczy. No cóż, ktoś powiedziałby: życie... Serdeczności i radości na kolejny rok, życz i ślę uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku ,szczęścia i radości -Marii ci życzy

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne karteczki. Super pomysł z bingo. Oczywiście, bawię się dalej. I zapewne znowu na ostatnią chwilę.
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku 😃

    OdpowiedzUsuń
  28. Aniu, i dla Ciebie wspaniałego Nowego Roku, w zdrowiu i ciągłej pasji tworzenia!
    Karteczki urocze, ta z różyczką super, a bingo to świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Odkąd dołączyłam do Was, czyli w okolicach października, widziałam u wielu blogerek banery tej zabawy. Pół dnia myślałam, czy się zapisać i chyba to zrobię. Do odważnych świat należy, więc się zgłaszam! :D Przyda mi się robić kartki do przodu, a do tego dopracuję trochę swój początkujący scrapbooking. Szczęśliwego Nowego Roku Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  30. No to bingo!!:) Bawimy się dalej:))

    OdpowiedzUsuń
  31. I ja spróbuję, choć dopiero zaczynam kartkowac, więc może być różnie z polotem.
    Serdeczności przesyłam na Nowy Rok!:-)

    OdpowiedzUsuń
  32. No Anulka zaczynamy. Wszystko zaczyna się na nowo. Podoba mi się pomysł z BINGO. Myślę, Ze zawsze coś się dopasuje. Karteczki Twoje są jak zawsze świetne, a już najfajniejsza jest ta różowa wielkanocna. Kwiatek Quillingowy? To jest to co skorpionki lubia najbardziej. Buziaczki Aniu i tulaski.

    OdpowiedzUsuń
  33. Aniu dziękuję za proste instrukcje :) zrozumiałam nawet ja uf.. powodzenia dziewczyny..

    OdpowiedzUsuń
  34. Kurna, a dzie mój komciu???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o już jest.
      to ja się piszę, ale protestuję przeciwko zdaniu " nie są wysokich lotów"- kurna babo bo mnie nerw złapał :DDD każdy robi jak umie i jak ktoś zrobi w stylu tych wyżej to co?? nie bardzo ??
      tak więc podarłam gębę z nowym rokiem i buziam kochana- postaram się zrobić jakieś.

      Usuń
  35. Aniu, nie wiem,co mi się uda co nie uda, ale udział a zabawie biorę ;)Bo mi się podoba to kartkowanie i już! Dzięki temu nie robiłam karteczek na ,,biegu";)Buziaczki Ci przesyła i lecę piętro wyżej, bo obie z Danusią nabrałyście takiego tempa, że kiedy tu robi kartki, jak trzeba Wam komenty wstawiać?! No,ale dam radę... Pozdrawiam Cię cieplutko i buziaki przesyłam;)

    OdpowiedzUsuń
  36. I ja chętnie wezmę udział w zabawie po raz pierwszy:) JUż się zabieram za scrapowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  37. W tamtym roku tylko Was podglądałam. W tej edycji i ja się przyłączę do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  38. Aniu, piękne kartki, wytyczne ciekawe. Haftowana róża i pisanka są śliczne.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ciekawe wytyczne i chętnie zabiorę się za kartkowanie :) Może w tym roku da mi się przez więcej miesięcy niż w poprzednim :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Witam Aniu :)
    Tak ..tak w końcu się zebrałam i postanowiłam,że w tym roku dołączę do zabawy,zwłaszcza,że mnie do tego zachęciłaś :) Dziękuję :)
    Jeszcze dziś postaram się nakarmić Twoją żabeczkę :)
    Kartki wykonane,czekają tylko na publikację :)
    W związku z tym,że początkująca tu będę..proszę o wyrozumiałość gdy coś nie tak zrobię i natychmiast mnie poucz,a będę korygować błędy :)
    Pozdrawiam cieplutko w 2017 roczku :-*

    OdpowiedzUsuń
  41. No, właśnie nakarmiłam żabę. Strasznie się cieszę, że biorę udział w zabawie, mam z niej same korzyści: zapas kartek na różne okoliczności, mnóstwo frajdy i inspiracji. Cieszę się tym bardziej, że jestem dopiero początkującą, a tutaj mam okazję zdobyć doświadczenie. Dzięki :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Witam po przerwie. Wracam do zabawy. Mam nowy sprzęt więc nie będzie już (mam nadzieję) problemu z publikowaniem owoców swojej pracy kontaktem. Z tabletu mogłam jedynie obserwować cudeńka, które powstawały u innych artystek. Wytyczne bardzo ciekawe. Serdecznie pozdrawiam i życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Aniu nakarmiłam żabę i mam nadzieję,że da radę przełknąć moje kartki ;-). Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  44. A czy ja mogę jeszcze się zapisać? Może dam radę... :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Aniu zadanie wykonane, mam nadzieję, że zaliczę:-)
    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. mam dwie! muszę zdążyć z resztą zanim żabcia pójdzie spać! ;-D

    OdpowiedzUsuń
  47. To i ja zapisuje się do zabawy, nawet pierwszy styczniowy wpis już zrobiłam :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Podobnie jak u Uli styczniowa frekwencja poraża rozmachem :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...